Rene ja Ronnie ensi viikon äänestyksessä

Olen varma, että pojista äänestykseen joutuvat Rene ja Ronnie.

11

1832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rene ja ronnie fani

      olen aivan varma siitä ettei ronnie ja rene joudu äänestykseen........

      • nnnn

        mahdu samaan bändiin, sori vaan...


    • ens viikon äänestyksessä on jacson ja ronnie ja ronnie jatkaa

      • virginia

        Jackson ei ikimaailmassa joudu pudotuspeliin, sillä tuomaristo ei voi ottaa sitä riskiä, että se putois.


    • mantaliina

      Ainakin sen perusteella, kuinka tuomarit ovat keskusteluja käyneet, taidat olla oikeassa. Ketkäs sit tytöistä äänestyksessä?

      • Ehkä äänestykseen joutuu Tea ja Eeva-Leena eli silloin tytöillä ja pojilla olisi molemmilla se tilanne, että bändissä on yksi eksoottinen (Daniela ja Jackson), yksi tummatukkainen (Mia ja Ari) sekä sitten blondit kilpailemassa viimeisestä paikasta (Ronnie ja Rene & Eeva-Leena ja Tea).


      • ndjfhkjerhfew
        kahvitar kirjoitti:

        Ehkä äänestykseen joutuu Tea ja Eeva-Leena eli silloin tytöillä ja pojilla olisi molemmilla se tilanne, että bändissä on yksi eksoottinen (Daniela ja Jackson), yksi tummatukkainen (Mia ja Ari) sekä sitten blondit kilpailemassa viimeisestä paikasta (Ronnie ja Rene & Eeva-Leena ja Tea).

        eli tytöistä tulis ton mukaan gimmel kopiot suoraan!! joo tooosi hauskaa...


    • arvattu

      Taidat tietää. Näin se menee. Tämä on varma tieto

      • kysymys

        Eli kuka sitten pudotetaan? Ronni vai Rene?

        Jos on pakko valita niin mä pudottaisin sit kyllä Renen. Haluan ainakin että Ronnie pääsee bändiin.


      • rahat
        kysymys kirjoitti:

        Eli kuka sitten pudotetaan? Ronni vai Rene?

        Jos on pakko valita niin mä pudottaisin sit kyllä Renen. Haluan ainakin että Ronnie pääsee bändiin.

        Kun Ronnie ja Rene on pudotuksessa ensi sunnuntaina, niin tuo kombinaatio takaa parhaan äänimäärän ja tuloutuksen kassaan.

        Businesmiehet osaa


    • hmm..

      tuomarit ainaki sano että ronnie on niin hyvä että sitä ei tiputeta. kaikki riippuuki siis kansasta että tiputtaako ne renen vai jonkun muun... puheittenne perusteella luultavasti ronnien. siis jos on blondit vastakkain

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe