Olen varma, että pojista äänestykseen joutuvat Rene ja Ronnie.
Rene ja Ronnie ensi viikon äänestyksessä
11
1852
Vastaukset
- rene ja ronnie fani
olen aivan varma siitä ettei ronnie ja rene joudu äänestykseen........
- nnnn
mahdu samaan bändiin, sori vaan...
ens viikon äänestyksessä on jacson ja ronnie ja ronnie jatkaa
- virginia
Jackson ei ikimaailmassa joudu pudotuspeliin, sillä tuomaristo ei voi ottaa sitä riskiä, että se putois.
- mantaliina
Ainakin sen perusteella, kuinka tuomarit ovat keskusteluja käyneet, taidat olla oikeassa. Ketkäs sit tytöistä äänestyksessä?
Ehkä äänestykseen joutuu Tea ja Eeva-Leena eli silloin tytöillä ja pojilla olisi molemmilla se tilanne, että bändissä on yksi eksoottinen (Daniela ja Jackson), yksi tummatukkainen (Mia ja Ari) sekä sitten blondit kilpailemassa viimeisestä paikasta (Ronnie ja Rene & Eeva-Leena ja Tea).
- ndjfhkjerhfew
kahvitar kirjoitti:
Ehkä äänestykseen joutuu Tea ja Eeva-Leena eli silloin tytöillä ja pojilla olisi molemmilla se tilanne, että bändissä on yksi eksoottinen (Daniela ja Jackson), yksi tummatukkainen (Mia ja Ari) sekä sitten blondit kilpailemassa viimeisestä paikasta (Ronnie ja Rene & Eeva-Leena ja Tea).
eli tytöistä tulis ton mukaan gimmel kopiot suoraan!! joo tooosi hauskaa...
- arvattu
Taidat tietää. Näin se menee. Tämä on varma tieto
- kysymys
Eli kuka sitten pudotetaan? Ronni vai Rene?
Jos on pakko valita niin mä pudottaisin sit kyllä Renen. Haluan ainakin että Ronnie pääsee bändiin. - rahat
kysymys kirjoitti:
Eli kuka sitten pudotetaan? Ronni vai Rene?
Jos on pakko valita niin mä pudottaisin sit kyllä Renen. Haluan ainakin että Ronnie pääsee bändiin.Kun Ronnie ja Rene on pudotuksessa ensi sunnuntaina, niin tuo kombinaatio takaa parhaan äänimäärän ja tuloutuksen kassaan.
Businesmiehet osaa
- hmm..
tuomarit ainaki sano että ronnie on niin hyvä että sitä ei tiputeta. kaikki riippuuki siis kansasta että tiputtaako ne renen vai jonkun muun... puheittenne perusteella luultavasti ronnien. siis jos on blondit vastakkain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976