Olen 98-syntynyt tyttö ja haluaisin uskovan poikaystävän. Olen huumorintajuinen, iloinen, ystävällinen (mutta toisaalta myös välillä töksäyttelijä :D), ja rauhallinen. Rakastan koiria. Haluaisin 16-19 vuotiaan poikaystävän. Toivoisin pojan olevan luotettava, rehellinen, mukava ja ihana, eikä komeudestakaan olisi haittaa ;).
Kikkaa jos kiinnostuit: karo_s_
Ps jos täällä edes nuoria kundeja liikkuu.
Etsin 16-19 v poikaystävää
Poikaystävä kainaloon :*
3
106
Vastaukset
Moi!
Oletko miettinyt kotisaman deittiä? Siellä on uskovaisia käyttäjiä. Kaveri löysi sieltä vaimon itselleen, ihan mukavasti on heillä mennyt. Sanoi ainoastaan, että ensi tapaaminen oli hieman shokki, kun toinen oli erilainen kuin mitä odotti.
http://www.kotisatamandeitti.fi/
Toivon kaikkea hyvää!- Poikaystävä kainaloon:*
Löytyykö kyseiseltä deittisivustolta nuoriakin? Kiitos, pitääpäs käydä katsomassa.
Poikaystävä kainaloon:* kirjoitti:
Löytyykö kyseiseltä deittisivustolta nuoriakin? Kiitos, pitääpäs käydä katsomassa.
Ainakin 18-19 vuotiaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511903
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131826Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391674- 1061250
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228- 851208
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4121110- 62889
- 49841
- 50836