Typosquatting ei ole hyväksyttävää kirkoltakaan. Helsingin hallinto-oikeus määräsi viestintäviraston perumaan Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän varaaman verkkotunnuksen vapaa-ajattelija.fi varauksen.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/73612-vapaa-ajattelijafi-otettiin-pois-kirkolta
vapaa-ajattelija.fi
5
101
Vastaukset
- eroa valtiokirkosta
Talouselämän juttu
http://www.talouselama.fi/uutiset/jokseenkin tyylitonta oikeus tyrmasi kirkon varaaman verkkotunnuksen/a2274030?service=mobile&page=1&fullsite=true - Kyllästynyt
Oikea päätös. Kieltämättä arveluttavaa toimintaa, että ylipäätään tuon verkkotunnuksen halusivat. Mihinkähän sitäkin olisi taas käytetty.
Kotimaa24:n uutisen mukaan seurakunta toteaa kyseessä olleen "virhearvion". En löytänyt tiedotetta seurakunnan sivulta, joten en tiedä tarkemmin mitä ovat sanoneet. Joku kirkko kuulolla -pappi voisi kaivaa tekstin esille. Joka tapauksessa juttu siis ei etene korkeimpaan hallinto-oikeuteen.
Kummallista asiassa on se, miten seurakunta NYT toteaa kyseessä olleen virhearvion, kun tuomio jo tuli. Otto Chrons karrikoi tätä vertaaamalla varkaaseen, joka vasta tuomion jälkeen toteaa kauppaan murtautumisen olleen virhearvio.
Kuitenkin huomattakoon, että hyvin moni kristitty keskustelija jo heti jutun tultua ilmi kertoi pitävänsä ajatusta huonona ja suorastaan tuomittavana.Heh, tämä tuli mieleeni kun katsoin mitä on osoitteessa tahdon2014.fi. Helluntailainen tällä kertaa tosin, että osataan sitä vapaissa suunnissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430