Miksei naiset halua pukeutua..

Dreamer

Ehdotin naiselleni, että hän ostaisi korsetin tai vastaavan piristämään elämäämme, mutta hän kieltäytyi. Mikä mahtaa olla, ettei jotkut naiset halua pukeutua rohkeasti ja seksikkäästi edes makuhuoneen puolella?

21

10417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,..,.,.,.,.,

Nyky naiset haluaa matkia kaikessa miehiä, naisellisuus on kirosana.

• mies

naisellisuus on lähes kadonnut meiltä. pukeudutaan kuin miehet, juodaan, poltetaan ja kiroillaan. Mun nainen ei käytä edes sukkahousuja!
        Niitäkin pitää pongailla muualla.

• Pera

Aina puhutaan yleisesti että "nainen on kauneimmillaan luonnollisena" mutta AIVAN VARMASTI voin sanoa että tämä ei pidä paikkaansa ja taatusti jokainen nainen on sen itsekin huomannut peilistä. Jopa mallit näyttävät vain tavallisilta naisilta ilman meikkejä. Sopiva meikki ( ei liian räikeä ) muuttaa naista aina parempaan suuntaan, tekee kauniimmaksi. Samoin on vaatetuksen kanssa. Miehisyys naisella on huonoa. Naiselliset vaatteet, hame tai leninki tekee naisesta NAISEN.

Miesten kiinnostus ja kiihotttuminen naisiin perustuu karkeasti ottaen visuaalisuuteen. Seksikkäät vaatteet ( minihame, sukkanauhat hameen alla jne. ) on meille miehille IN. Kukapa meistä miehistä ei haluaisi naisellista naista? Toki yksillöllisiä mielipiteitä on ( makuja on monenlaisia ) mutta näin homma menee pääsääntöisesti. Luulen että monet syrjähypyt johtuvat siitä ettei tyttöystävä/vaimo/avopuoliso ole naisellinen ja "välttelee" seksuaalisuuttaan.

SIIS: Miksi tosiaan naiset eivät arvosta omaa naisellisuutta?

• LifeStyle
        Pera kirjoitti:

Aina puhutaan yleisesti että "nainen on kauneimmillaan luonnollisena" mutta AIVAN VARMASTI voin sanoa että tämä ei pidä paikkaansa ja taatusti jokainen nainen on sen itsekin huomannut peilistä. Jopa mallit näyttävät vain tavallisilta naisilta ilman meikkejä. Sopiva meikki ( ei liian räikeä ) muuttaa naista aina parempaan suuntaan, tekee kauniimmaksi. Samoin on vaatetuksen kanssa. Miehisyys naisella on huonoa. Naiselliset vaatteet, hame tai leninki tekee naisesta NAISEN.

Miesten kiinnostus ja kiihotttuminen naisiin perustuu karkeasti ottaen visuaalisuuteen. Seksikkäät vaatteet ( minihame, sukkanauhat hameen alla jne. ) on meille miehille IN. Kukapa meistä miehistä ei haluaisi naisellista naista? Toki yksillöllisiä mielipiteitä on ( makuja on monenlaisia ) mutta näin homma menee pääsääntöisesti. Luulen että monet syrjähypyt johtuvat siitä ettei tyttöystävä/vaimo/avopuoliso ole naisellinen ja "välttelee" seksuaalisuuttaan.

Moi!
        Nämä olivat tosi hyviä kannanottoja aiheesta josta naisten kanssa ei yleensä parane puhua - eipä tietenkään. Tuo naisellisuuden uhraaminen miehisten atribuuttien alltarilla on itse asia tosi ikävä tosiasia. Onko naisten sitten ollut niin vaikea "kiivetä" meidän pohjoismaalaisten tasvaertaisuuden tyysijoissa, että vanhasta ikitoduudesta "if you can't beat them, join them" on tullut totta? Bisneksessä ei pärjä ellei ole kova, harmaa ja pistelevä, sanovat naiset. Liika naisellisuus on riski - joku voi ktasoa muutakin kuin papereita...
        Ei tavitse kun käydä Baltiassa niin huomaa miten ylpeitä sikäläiset naiset on olla juuri... NAISIA. Se, että heidän käytöksensä tai pukeutumisensa miellyttää vastaakaista sukupuolta ei nähdä väkinäisenä tai pakon sanelemana uhrauksena vaan luonnollisena elämän suolana. Eihän naiset varmastikaan nauttisi hirveästi jos meistä miehistä tulisi "androgyynisiä sipsuttelijoita" - ja kadottaisimme ihan kaiken sen mikä tekee meistä juuri miehiä (heidän vastapelureitaan). On ikävä tosiasia että samalla kun naiset miehistyy miesten ominta geneettistä olemusta haukutaan aina huonoksi ja kelvottomaksi. Ristiriitaista eikö vain? Eli oikea yhdistelmä olisi siis nainen naisten kaikilla hyvillä ominaisuuksilla" lisättynä miesten selviytymiskyvyllä ja terveellä agressiivisuudella. Ehkä sekin hybridi vielä luodaan. Pohjolassa ollaan jo pitkällä :((

• PeraS
        Pera kirjoitti:

Kaiman kanssa samaa mieltä. Samaan tapaan taulukin näyttää useimmiten paremmmalta sopivin raamein varustettuna...!
        Jotkut muijat kokevat jotenkin kummasti omaa arvoaan alentavana nää jutut: "Jos en kelpaa ilman rihman kiertämää, niin antaa sitten olla..."

:-(

• Pikkusipuli
        Pera kirjoitti:

No nyt pojat ei yleistetä!

Teen töitä miesten kanssa, miesten maailmassa, jossa vallitsee ennen kaikkea miehiset arvot. En suostu uskomaan että naisen pitää olla tuplasti parempi kuin mies pärjätäkseen ja siksi olen kiivennyt huipulle. Olen nainen, piste. Ja silti helvetin pätevä.

Olen alusvaatefriikki. Luin jostain, että keskiverto suomalainen nainen ostaa alle kahdet (?) rintaliivit ja viidet alushousut vuodessa. No, sen verran ostan itse kahdessa viikossa. Sen jälkeen kun täytin 17, en ole käyttänyt sukkahousuja, ja se joka ne vemputtimet keksi, pitäisi hirttää munistaan (se ei voinut olla nainen). Piti nykiä ylös, aina olivat rypyssä nilkan kohdalta ja mitä milloinkin. Vessassa sikamaiset. Eieieiei. Stay uppeja kokeilin, mutta niissä oleva paksu kumireuna kutittaa ja aiheuttaa pahimmillaan ihottumaa. AINUT JÄRKEVÄ VAATE ON SUKKANAUHAT JA PIDÄN NIITÄ KOTONAKIN PITKÄN PAIDAN KANSSA. Venyy, joustaa, paukkuu, ja sen mukavampia ei olekaan. Olen hameihminen, koska kolmenelosen housuja pitkällä mitoituksella on tosi vaikea löytää. Olisin kyllä muutenkin hameihminen, koska rakastan korkokenkiä. Tämä sai alkunsa siitä tosiasiasta, että töissä pitää pystyä katsomaan alaspäin ainakin osaa miehistä.

Jos miehiä haittaa, että sukan reuna joskus vilahtaa hameen alta, heidän keskittymiskyvyssään on toivomisen varaa. Pystyn itsekin 100 prosenttiseen suoritukseen, vaikka pomo olisikin jättänyt sängen ajamatta tai housuista huomaisi piukkaakin piukemman pepun.

Kokonaan eri asia on vielä se, mitä makuuhuoneen puolella tapahtuu..... Toiset keräävät postimerkkejä, toiset alusasuja.

• Nimetön
        Pikkusipuli kirjoitti:

Teen töitä miesten kanssa, miesten maailmassa, jossa vallitsee ennen kaikkea miehiset arvot. En suostu uskomaan että naisen pitää olla tuplasti parempi kuin mies pärjätäkseen ja siksi olen kiivennyt huipulle. Olen nainen, piste. Ja silti helvetin pätevä.

Olen alusvaatefriikki. Luin jostain, että keskiverto suomalainen nainen ostaa alle kahdet (?) rintaliivit ja viidet alushousut vuodessa. No, sen verran ostan itse kahdessa viikossa. Sen jälkeen kun täytin 17, en ole käyttänyt sukkahousuja, ja se joka ne vemputtimet keksi, pitäisi hirttää munistaan (se ei voinut olla nainen). Piti nykiä ylös, aina olivat rypyssä nilkan kohdalta ja mitä milloinkin. Vessassa sikamaiset. Eieieiei. Stay uppeja kokeilin, mutta niissä oleva paksu kumireuna kutittaa ja aiheuttaa pahimmillaan ihottumaa. AINUT JÄRKEVÄ VAATE ON SUKKANAUHAT JA PIDÄN NIITÄ KOTONAKIN PITKÄN PAIDAN KANSSA. Venyy, joustaa, paukkuu, ja sen mukavampia ei olekaan. Olen hameihminen, koska kolmenelosen housuja pitkällä mitoituksella on tosi vaikea löytää. Olisin kyllä muutenkin hameihminen, koska rakastan korkokenkiä. Tämä sai alkunsa siitä tosiasiasta, että töissä pitää pystyä katsomaan alaspäin ainakin osaa miehistä.

Jos miehiä haittaa, että sukan reuna joskus vilahtaa hameen alta, heidän keskittymiskyvyssään on toivomisen varaa. Pystyn itsekin 100 prosenttiseen suoritukseen, vaikka pomo olisikin jättänyt sängen ajamatta tai housuista huomaisi piukkaakin piukemman pepun.

Kokonaan eri asia on vielä se, mitä makuuhuoneen puolella tapahtuu..... Toiset keräävät postimerkkejä, toiset alusasuja.

Et sä ole nainen jollet sukkahousuja käytä.Kaikkihan naiset sentäs niitä käyttää.

• Pikkusipuli
        Nimetön kirjoitti:

Et sä ole nainen jollet sukkahousuja käytä.Kaikkihan naiset sentäs niitä käyttää.

Tää on aihe jota en jaksa sietää. Siis yleensä koko "naiset peittää naisellisuutensa ja yrittää muuttua miehiksi" -juttu.

Vedäppäs itse jotkut Amarin haarakiilat jalkaasi ja kävele sata metriä. Jos on pitkät koivet, ne roikkuu puolivälissä reittä sen jälkeen. Ei kovin naisellinen olo.

Mikään ei ole parempaa kuin olla Nainen miesten maailmassa ;-) Ja yhtä hyvää on osata nauttia siitä. Täysillä.

Ei ole toistaiseksi tullut vastaan miestä, joka olisi pyytänyt vaihtamaan Valiseren, Huitin tai Calvinin sukkanauhat lyhyen hameen alla mihinkään TukisukkaAmarJojoihin. Ja oma olo on mitä parhain.... Sukkanauhat kun ei syrji pitkäkoipistakaan :-)))

• Pera
        Pikkusipuli kirjoitti:

"En suostu uskomaan että naisen pitää olla tuplasti parempi kuin mies pärjätäkseen ja siksi olen kiivennyt huipulle."

Eihän tuollaista kukaan voi tosissaan väittääkään!
        Päästä se on kiinni, omasta itsestään miten pitkälle pääsee elämässään, mitä todella haluaa elämässään. Voi ehkä olla joillakin ammattialueilla että miehen on helpompi päästä johtavaan asemaan kuin naisen (pankeissa?). Olen itsekin valtion organisaatiossa esimies asemassa mutta esimieheni on nainen.

JUMALISTE! Sinä olet hieno naisellinen nainen, taatusti seksikäs ja onnenpoika on se mies joka sinut saa (jos et ole vielä liitossa vaan luulen että olet) - voit vain olla aika kranttu ja varmasti sinulla on varaa ollakin! Voit valita sen parhaan....Älä tosiaan luovu koskaan sukkanauhoista ja pitkistä sukista! Voi, kun Suomessa olisi enemmän kaltaisiasi naisia...ihan sydän pompotti kun luin kirjoituksesi.

"Jos miehiä haittaa, että sukan reuna joskus vilahtaa hameen alta, heidän keskittymiskyvyssään on toivomisen varaa."

EI HAITTAISI, päinvastoin! Sydän siinä ehkä takoisi vähän tiheämpään, puhe saattaisi hieman kangerrella mutta mieliala taatusti paranisi eli huonostakin päivästä tulisi hyvä. Niin, keskittymiskyky ehkä hieman laskisi mutta mitäs siitä!

• Ansku
        Pikkusipuli kirjoitti:

Olen samaa mieltä.
        Tosin en kylläkään haluu pukeutua silloi ku joku sen määrää.
        Vaa silloin kun itse haluun.
        Elikkä ehkä täs on se että pitäis tilanne ajaa siihen kun minä itse haluu "miestä".
        Monesta naisesta tuntuu inhottavalta jos vaikka aviomies sanoo että paappas nyt ne sukat niin sit pannaan.
        Mul itse on se tilanne että toi mieheni osaa joskus olla haluttava.
        Joskus siihe riittää jokin hyvä juttu vaikka hän vie tanssimaan.
        Silloin tulee puettua jotain mistä tietää aviopuolison pitävän.
        Eikä voi muuta ku sanoo että kivalta se tuntuu ku muutkin miehet huomaa kun se sukan reuna joskus hameen alta vilahtaa.
        Tosin nyt meillä on yks kiva juttu ollut menossa ja se tuntuu kivalta Terveisin vaan M ja P.

• Pera
        Ansku kirjoitti:

Olen samaa mieltä.
        Tosin en kylläkään haluu pukeutua silloi ku joku sen määrää.
        Vaa silloin kun itse haluun.
        Elikkä ehkä täs on se että pitäis tilanne ajaa siihen kun minä itse haluu "miestä".
        Monesta naisesta tuntuu inhottavalta jos vaikka aviomies sanoo että paappas nyt ne sukat niin sit pannaan.
        Mul itse on se tilanne että toi mieheni osaa joskus olla haluttava.
        Joskus siihe riittää jokin hyvä juttu vaikka hän vie tanssimaan.
        Silloin tulee puettua jotain mistä tietää aviopuolison pitävän.
        Eikä voi muuta ku sanoo että kivalta se tuntuu ku muutkin miehet huomaa kun se sukan reuna joskus hameen alta vilahtaa.
        Tosin nyt meillä on yks kiva juttu ollut menossa ja se tuntuu kivalta Terveisin vaan M ja P.

Yhdyn täysin Lifestylen ja PeraS:n kommentteihin.

Ilman muuta homma lähtee siitä ettei miehen tarvitsisi pyytää naista pukeutumaan seksikkäästi. Ennenkuin mies pyytää, hän on halunnut tuota jo pitkän aikaa ja jos vasta pyytämisen jälkeen nainen pukeutuu, siis miehen mieliksi, ei homma toimi kuten pitäisi. Sitä toivoisi että nainen pukeutuisi itse omatoimisesti koska nainen haluaa olla kiihottava, naisellinen, haluttava...miehen silmissä.

• lanselot
        Pikkusipuli kirjoitti:

on oikeaa ainesta kun osaat valita sellaisia alusvaateita josta varmaan jokainen mies pitää.Kun tollaisia vaateita ymmärtäisi muutkin naiset käyttää niin se olisi jo isoasia;=))

• Miia D.

Johan nyt on.. Täälä yleisetetään,että naiset on niiiiiin kamalia ja inhottavia otuksia,kun eivät pukeudu miestä varten kivasti? No hoh,hoh.. Oletteko te oikeesti noin kapeakatseisia?

Onko se naiosena oleminen todella siitä kiinni,että miten usein sukkanauha vilahtaa? Saa toki pitää tietyntyyppisistä naisista,mutta pomppaa hieman yli tämä tässä keskustelussa toistuva miesten miellyttäminen. Melkoista kumartelua ja nuolemista te naisilta vaaditte näemmä.

Kun avaa silmänsä,huomaa,että sukupuolitroolejakin voi sekoittaa,miksata,vaihdella,muokata ja saada siitä uutta energiaa ja ehkä kokea oloaan vielä "kotoisammaksi". Toisinaan on mukava pukeutua naisellisesti ja olla vähän ladylike,mutta toisinaan tottavie parhaalta tuntuu vetää päälle farkut ja college. Piste. En koe,et se vähentää naiseuttani yhtään. Naiseus,naisellisuus ja ennen kaikkea seksikkyys lähtee korvien välistä... Koittakaas nyt välillä nähdä se niinkin,jooko..

• Pera

Olen huomannut että kun jokin juttu ei miellytä, sen sisältöä aletaan muutella ja kärjistää.

Alkuperäisen kirjoituksen teemahan kuului:

"Ehdotin naiselleni, että hän ostaisi korsetin tai vastaavan piristämään elämäämme, mutta hän kieltäytyi. Mikä mahtaa olla, ettei jotkut naiset halua pukeutua rohkeasti ja seksikkäästi edes makuhuoneen puolella."

En väitä etteikö nainen voisi olla myös naisellinen farkutkin jalassa mutta suurin osa (ilmeisesti) naisista ei edes suostu pukeutumaan todella naisellisesti ja seksikkäästi vaikka puoliso niin haluaisi. Ei tässä kyse ole mistään "nuoleskelusta" eikä tässä mitään vaadita, kyse on vain pyynnöstä. Eihän tässä ole väitetty että naiset olisivat kamalia ja inhottavia olentoja....Sitä vain toivoisi sisimmissään että seksikäs pukeutuminen lähtisi naisesta itsestään ja nim. pikkusipuli on varmasti meidän miesten toiveuni.

Minä toivoisin ettei sukupuolirooleja koskaan sekoitettaisi. Transvestiitit ovat mielestäni naurettavia, naisiksi pukeutuneet miehet! Samaten en voisi koskaan tuntea vetoa liki kaljuihin naisiin jotka pukeutuvat miesmäisesti ja tietoisestikin ovat maskuliinisia. Minulle tällaiset "naiset" ovat lähinnä sukupuolettomia ihmisiä. Tietysti pukeutuminen tapahtuu tilanteen mukaan mutta SILTI! Nainen hame päällä on aina jees.

• LifeStyle
        Pera kirjoitti:

Olen huomannut että kun jokin juttu ei miellytä, sen sisältöä aletaan muutella ja kärjistää.

Alkuperäisen kirjoituksen teemahan kuului:

"Ehdotin naiselleni, että hän ostaisi korsetin tai vastaavan piristämään elämäämme, mutta hän kieltäytyi. Mikä mahtaa olla, ettei jotkut naiset halua pukeutua rohkeasti ja seksikkäästi edes makuhuoneen puolella."

En väitä etteikö nainen voisi olla myös naisellinen farkutkin jalassa mutta suurin osa (ilmeisesti) naisista ei edes suostu pukeutumaan todella naisellisesti ja seksikkäästi vaikka puoliso niin haluaisi. Ei tässä kyse ole mistään "nuoleskelusta" eikä tässä mitään vaadita, kyse on vain pyynnöstä. Eihän tässä ole väitetty että naiset olisivat kamalia ja inhottavia olentoja....Sitä vain toivoisi sisimmissään että seksikäs pukeutuminen lähtisi naisesta itsestään ja nim. pikkusipuli on varmasti meidän miesten toiveuni.

Minä toivoisin ettei sukupuolirooleja koskaan sekoitettaisi. Transvestiitit ovat mielestäni naurettavia, naisiksi pukeutuneet miehet! Samaten en voisi koskaan tuntea vetoa liki kaljuihin naisiin jotka pukeutuvat miesmäisesti ja tietoisestikin ovat maskuliinisia. Minulle tällaiset "naiset" ovat lähinnä sukupuolettomia ihmisiä. Tietysti pukeutuminen tapahtuu tilanteen mukaan mutta SILTI! Nainen hame päällä on aina jees.

Yhdyn Peran mielipiteesen täysin. Kerrataan vielä tuo asia: kyse EI ole siitä että naisena oleminen = kumarrella/nuolla/pliisata miehiä, vaan yksinkertaisesti olla ylpeä nisellisuudestaan. Vastaavasti miehenä olen ylpeä että voin edustaa miehistä sukupuolta maskuliinisella tavalla ja tiedän samalla että myös naiset pitävät siitä. Se vahvistaa mun miehistä egoa olla MIES naisten silmissä eikä mikään samettipussukka. Mutta se tahto kumpuaa minusta itsestäni se ei ole nasiten nuolemista. Nykyään on taas muodissa olla hieman feminiininen mies (kaikki noi villanuttupäät ja ihmeelliset selkärangattomat kundit tyttömäsillä kampuksillaan ja päällä auntautunut looserin ilme). Sellaseksi en muuttuisi vaikka joku nainen kuinka pyytäisi. Se on onneksi ohimenevä muotioikku jota näöhtiin viime kerralla 70-luvulla. Mistä sitten tuo automaattinen panettelu tulee että naisena oleminen olisi vain tyhmää miesten kumartelua? Vai onko tämä se tunnettu pohjolan emansipaation ikävä sivutuote?

• valinnoissa

meilla vaimo kysyy SAAKO han pukeutua lateksiin ... ja aina vastaus on sama.

Kaipa sita on naisilla (ainakin) kahta mielenlaatua - toinen ajattelee etta ei ole tarpeeksi kiinnostava sellaisenaan, toinen taas haluaa miellyttaa entista enemman ja nauttii siten itsekin enemman.

• kaikki kiva on sallittua,itse pidän siitä että ravintolassa säädän kuulan tai perhosen pörisemään hetkeksi niin lujaa että joku kuulee.

lisäksi haluan pukeutua nahkaan ja niin kiihottavasti kuin voin ylittämättä suomalaisen mauttomuuden rajoja.ulkomailla rajat ovat hieman erilaiset.tavallisten vaatteiden joukossa pitkät saappaat,pvc-hame tai liivit nyttävät kiihottavilta.tietenkin se on hieman narsistista,mutta tunnen olevani haluttava.

• Pera
        sukkanauhat kirjoitti:

kaikki kiva on sallittua,itse pidän siitä että ravintolassa säädän kuulan tai perhosen pörisemään hetkeksi niin lujaa että joku kuulee.

lisäksi haluan pukeutua nahkaan ja niin kiihottavasti kuin voin ylittämättä suomalaisen mauttomuuden rajoja.ulkomailla rajat ovat hieman erilaiset.tavallisten vaatteiden joukossa pitkät saappaat,pvc-hame tai liivit nyttävät kiihottavilta.tietenkin se on hieman narsistista,mutta tunnen olevani haluttava.

En epäile yhtään ettetkö olisi haluttavan näköinen. Itseasiassa ihmisen kokonaisuus vaikuttaa miehiin enemmän kuin pelkkä ulkonäkökin. Pukeutuminen on merkittävä osa sitä ja "epäsuhdan" vartalonkin saa seksikkääksi ja haluttavan näköiseksi vaatteilla. Miehillä tuo visuaalinen puoli on niin hallitseva. Minulla on sellainen fiilis että "mauttomuuden rajan" säätelevät pikemminkin naiset itse. Olisikohan tuo kateus, meidän luonteemme perussynti, taas taustalla? Ei miehillä ole mitään sitä vastaan jos nainen pukeutuu oikein seksikkäästi, päinvastoin.

Taitaa olla sittenkin niin ettei meistä suomalaisista käytettävä haukkuma "kahiseva tuulipukukansa" pidäkään täysin paikkaansa. Hienoa! Olipa ilahduttavaa lukea kirjoituksesi.

• Pera kirjoitti:

En epäile yhtään ettetkö olisi haluttavan näköinen. Itseasiassa ihmisen kokonaisuus vaikuttaa miehiin enemmän kuin pelkkä ulkonäkökin. Pukeutuminen on merkittävä osa sitä ja "epäsuhdan" vartalonkin saa seksikkääksi ja haluttavan näköiseksi vaatteilla. Miehillä tuo visuaalinen puoli on niin hallitseva. Minulla on sellainen fiilis että "mauttomuuden rajan" säätelevät pikemminkin naiset itse. Olisikohan tuo kateus, meidän luonteemme perussynti, taas taustalla? Ei miehillä ole mitään sitä vastaan jos nainen pukeutuu oikein seksikkäästi, päinvastoin.

Taitaa olla sittenkin niin ettei meistä suomalaisista käytettävä haukkuma "kahiseva tuulipukukansa" pidäkään täysin paikkaansa. Hienoa! Olipa ilahduttavaa lukea kirjoituksesi.

tuskin on monenkaan naisen silmiähivelevä näky.mutta jos mies pukeutuu siististi jaseksikkäästi niin mielessä ailahtaa.tiukat farkut,nahkahousut yms.että pylly tulee esiin.se on mannaa jokaisen naisen sielulle.hyvä paita,ihonmyötäinen tai hyvää kangasta sopusointuisin värein muun vaatetuksen kanssa.1 tai 2 ylänappia auki.
        kaljamahat ovat mielestäni "hienoja",niiden kohdalla voi tutkia näyteikkunoita.
        miehestä saa helpolla tosi seksikkään jos mies vain viitsii.

• pataquningatar
        sukkanauhat kirjoitti:

tuskin on monenkaan naisen silmiähivelevä näky.mutta jos mies pukeutuu siististi jaseksikkäästi niin mielessä ailahtaa.tiukat farkut,nahkahousut yms.että pylly tulee esiin.se on mannaa jokaisen naisen sielulle.hyvä paita,ihonmyötäinen tai hyvää kangasta sopusointuisin värein muun vaatetuksen kanssa.1 tai 2 ylänappia auki.
        kaljamahat ovat mielestäni "hienoja",niiden kohdalla voi tutkia näyteikkunoita.
        miehestä saa helpolla tosi seksikkään jos mies vain viitsii.

... pukeutua naisellisesti ja seksikkäästi. Ainakaan ei saa välittää monen muun naisen karsaista katseista, kun menee vaikka ruokakauppaan nahkaminihameessa pitkät saappaat jalassa.

• BiBitch
        pataquningatar kirjoitti:

... pukeutua naisellisesti ja seksikkäästi. Ainakaan ei saa välittää monen muun naisen karsaista katseista, kun menee vaikka ruokakauppaan nahkaminihameessa pitkät saappaat jalassa.

Etenkin, kun kaikki miehetkään eivät diggaa provosoivasti pukeutuvista naisista.

Typerin palaute, minkä sain ollessani varsin seksikkäissä hepenissä baarissa, vieläpä oman mieheni kanssa, oli yhden vanhan kännisen äijän örähdys baaritiskillä: "Luuletsä olevas hyvännäköinen vai?"

Ja tietenkään miehen omassa habituksessa ei juuri ollut kehumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe