Moi meille on tulossa yp poni kohta, ja mietittäis kuinka paljon rahaa menee kuukaudessa? Tallivuokra on kai sen 300-400e, heinä ja kaura tulee kaupanpäälle tallivuokrassa, paljonko maksaa kengittäjä pääkaupunkiseudulla (espoossa)? voitte toki suositella hyviä kengittäjiä? :) Miten muutes noi muut kulut? paljonko maksaa ja mitä kuluja tulee lisäksi?
Kiitos vastauksesta!
paljonko maksaa ponin kengittäminen?
2
189
Vastaukset
- ;););););)
Moi
Ite olen laskenut, että kuussa menisi noin 850 euroa, mutta se nyt riippuu tallivuokrasta, rehuista, mahdollisista eläinlääkärikuluista ym... Jokin kuukausi menee enemmän ja jokin taas vähemmän :)
Kuukaudessa noin...
Tallivuokra n. 650 e, sis. täysihoidon, perusrehut ym
Rehut 50 e
Kengitys 50 e (n. jokatoinen kuukausi n. 100 e)
Uudet varusteet 50 e
... Kulut on vähän hevos- ja paikkakohtaisia :). Toivottavasti autto edes jotenkin ;) Moi :) tallimaksu on 400e ja sitten se kengitys 100 joka toinen kuukaus. Tartteeko poni jota ratsastetaan noin. 6 kertaa viikossa lisärehuja heinän lisäksi? Poni ei siis tule niin aktiiviseen käyttöön että sitä ratsastettaisiin monta tuntia päivässä valmennukksissa ( 1h päivässä normi ratsastelua, pari kertaa viikossa hypättäis). Kiitos etukäteen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741