Ihanan possun kuvan ylläpitäjä oli julkaissut kakkafoorumilla. Jaan itsekin usein mielelläni possunkuvia facebookissa.
Vastaukset 7
- possuliini
Missäs semmonen näky?
- Pervo ylläpitäjä
julkaisee kotisivuillaan paljonkin eläinten kuvia.
Ikävä asia on vain se, että ylläpitäjälle nuo eläinparat ovat vain seksuaalisen kiinnostuksen kohteita, kuten alaikäiset lapsetkin :(
Pakkohoitoahan ei yhteiskunnassamme ole....
- Ari Savolainen
postaa kuvia eläimistä - rakkaudesta lajiin. On se niin höpönassu :)
- Ylläpitäjällä oli
kiva koira. Mutta se pani sen hiljaiseksi :(
- Voi jessus
Paniko se sitä koiraa?
- Höpö Nassu
Täs on yks tällainen perhekuva: http://aijaa.com/PyLVMo
- Ylläpitäjä on terve
Ottaen huomioon ylläpitäjän geneettisen perimän, kammottavan lapsuuden, päihteiden ja rikoksien täyttämän nuoruuden, mielisairauden ja erilaisten lääkkeiden jäytämän aikuisuuden, ylläpitäjähän on melko hyvässä psyykkisessä kunnossa.
Toki hänellä on noita pakkoliikkeitä, kuten masturbointi julkisilla paikoilla ja hokemiensa toistaminen netissä, mutta hänellehän ei ole määrätty holhoojaa.
Espoon sosiaalitoimi kyllä yritti määrätä virkaholhoojan hänelle, mutta kukaan virkamies ei tuohon tehtävään suostunut.
Kun hän nyt 50 vuoden kypsässä iässä on löytänyt kiinnostuksensa kohteeksi eläimet, häntä tulisi tukea tässä asiassa. Jonkun tulisi myös kertoa hänelle, etteivät eläimet voi olla kenenkään miehen seksuaalisen kiinnostuksen kohteena.
Mutta jos pitää valita, mieluummin sitten nuo eläimet, kuin alle kouluikäiset lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398