http://www.iltalehti.fi/viihde/2014103018793425_vi.shtml
Eikös kyseinen heppu kehuskellut muka terveellisten elintapojen perään? Ei kuulemma alkoholikaan kelvannut? Sippikuntoon kuitenkin meni jo muutama vuosi sitten, kun osa aivoista lakkasi toimimasta ja nyt on jo ehkä lopullisesti "heittämässä pyyhettä kehään".
Kuolema tulee kaikille ajallaan, ei sitä elämää osaa elintavoilla pitkittää kukaan, voi jäädä lyhyeksikin. Tosin lyhentää voi tavoillaan rajustikin.
Mikkosen Timppa heikossa hapessa
3
50
Vastaukset
- perusSS-joukot 88-14
En koskaan ollut kyseisin tyypin fani, mutta ei tuollainen sairaus mua mitenkään vahingoiniloiseksi saa.
Muuten olen sitä mieltä että kaikki vasemmistolaiset mamuttajat ja kokoomuksen liberaali mamuttajat saisivat kuolla heti pois.
Alkoholiin kuoleen 50- vuoden ikäisenä. - sukuässä
Ravintoterapeuttia on joka lähtöön, vaikka viime vuosina on tutkittu, että ravinto ei vaikuta juurikaan kolesterolin alentamiseen.
- qardas
Se "kriittinen tila" kyllä tuntui harhaanjohtavalta otsikolta - huonossa kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643