tai edes SP1:ta, jos on palomuuri ja viirussoftat asianmukaisesti käytössä. Vai oletteko eri mieltä?
Eihän SP2:ta tarvita...
3
660
Vastaukset
Itelläni on vain SP1 koneella. En tiedä mitä se sisältää niin paras antaa sen olla. SP2:nen on mielestäni turha jos on toimivat muurit ja ne. Ei siinä muuta hyödyllistä tulis mukana kuin ne Windowsin muurit sun muut.
Kuitenkin voi tulla semmosia ohjelmia jotka vaativat SP2:en toimiakseen.- jepu
>>Kuitenkin voi tulla semmosia ohjelmia jotka vaativat SP2:en toimiakseen.
Itelläni on jo parannusta huomattavasti kun asensin SP2:sen. Sinituutti tunnistetaan automaattisesti ja juuri samat toiminnot saa sinituutista esille kuin sinituutin omasta ohjelmistosta joka muuten oli pirun paljon hankaleempi käyttää ja asennus oli semmosta henkimaailman hommaa, nyt se pelaa ilman turhia softia kiitos SP2:sen jossa muuten on PALJON parannuksia joita ei päällepäin näe.
- Harri
olen samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058839Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723238- 171724
- 771126
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641001Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65910