Amerikan kansa oli Kerryn puolella. Suuri vaalipetos julkaistaan kohta.
Siksi Kerry "tunnusti tappionsa" jotta huijaus saadaan mahdollisimman pian julkisuuteen!
Bushin vaalivilppi paljastumassa
11
848
Vastaukset
- buhahaa
...
Tavote: Saada viesti luetuimpien listaan
Mutta Amerikkalaisten oma ongelma kun meni valitsemaan sotahullun diktaattorin feat kuolemantuomio :P- Seuratkaa uutisia
Onneksi totuus vaalihuijauksesta tulee pian julki.
- skyydy
lammas-jr kirjoitti:
Tavote: Saada viesti luetuimpien listaan
Mutta Amerikkalaisten oma ongelma kun meni valitsemaan sotahullun diktaattorin feat kuolemantuomio :PSOPII VAAN KYSYÄ, VÄHÄN SIVUSTA SEURANNEENA ETTÄ MISSÄ VAIHEESSA BUSHIN KANNATUS KÄÄNTYI NOUSUUN. KERRYN JA BUSHIN SUOSIOHAN OLI SAMALLA TASOLLA JA JOSSAIN VAIHEESSA KERRY OLI EDELLÄKIN. OSAMA BIN LADENIN VIESTIN JÄLKEEN BUSHIN KANNATUS NOUSI SELVÄSTI. OLIKOHAN VIESTILLÄ OSUUTTA ASIAAN?
JA MIKSI SIINÄ VAIHEESSA VIESTI TULI? POLIITIIKKAHAN OLISI KERRYN MYÖTÄ MUUTTUNUT EDULLISEMPAAN SUUNTAAN BIN LADENIA AJATELLEN. ETTEI OLISI OLLUT FEIKKIHOMMA? skyydy kirjoitti:
SOPII VAAN KYSYÄ, VÄHÄN SIVUSTA SEURANNEENA ETTÄ MISSÄ VAIHEESSA BUSHIN KANNATUS KÄÄNTYI NOUSUUN. KERRYN JA BUSHIN SUOSIOHAN OLI SAMALLA TASOLLA JA JOSSAIN VAIHEESSA KERRY OLI EDELLÄKIN. OSAMA BIN LADENIN VIESTIN JÄLKEEN BUSHIN KANNATUS NOUSI SELVÄSTI. OLIKOHAN VIESTILLÄ OSUUTTA ASIAAN?
JA MIKSI SIINÄ VAIHEESSA VIESTI TULI? POLIITIIKKAHAN OLISI KERRYN MYÖTÄ MUUTTUNUT EDULLISEMPAAN SUUNTAAN BIN LADENIA AJATELLEN. ETTEI OLISI OLLUT FEIKKIHOMMA?Nyt voi epäillä että Bush soitti osamalle Nokian 3310:lla ja sano et tee äkkii video missä on muutaman minuutin puhe ja uhkaa vaikka terroristi-iskuilla.
Huom! Bushilla voi olla jopa vanhempi kännykkä!- Nimetön
lammas-jr kirjoitti:
Nyt voi epäillä että Bush soitti osamalle Nokian 3310:lla ja sano et tee äkkii video missä on muutaman minuutin puhe ja uhkaa vaikka terroristi-iskuilla.
Huom! Bushilla voi olla jopa vanhempi kännykkä!ettei vaan olisi ollut nokian 6820 kamerapuhelin että voi laittaasen videon suoraan viestinä bushille!!!!
ps:lampaasta saa hyvät kebab-lihat! Nimetön kirjoitti:
ettei vaan olisi ollut nokian 6820 kamerapuhelin että voi laittaasen videon suoraan viestinä bushille!!!!
ps:lampaasta saa hyvät kebab-lihat!Itekki oon todennu et lammas on hyvää. Lammas on myös hyvä nimimerkki. Jotkut nyt vaan on nimettömiä.
"Pöllit mun nimimerkin saatanan #€!"!%!!!!"
Bush käyttää sellasta hirveetä satelliitti halkoa.- sivusta
lammas-jr kirjoitti:
Itekki oon todennu et lammas on hyvää. Lammas on myös hyvä nimimerkki. Jotkut nyt vaan on nimettömiä.
"Pöllit mun nimimerkin saatanan #€!"!%!!!!"
Bush käyttää sellasta hirveetä satelliitti halkoa.pyöri aikoinaan palstalla eräs nimimerkki "ihmelammas", kyllästyi kai menoon, tekaisi omat sivut:
http://ihmelammas.blogspot.com/
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&conference=&poster=ihmelammas&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2001&ed=4&em=11&ey=2004&hpp=25
;) sivusta kirjoitti:
pyöri aikoinaan palstalla eräs nimimerkki "ihmelammas", kyllästyi kai menoon, tekaisi omat sivut:
http://ihmelammas.blogspot.com/
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&conference=&poster=ihmelammas&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2001&ed=4&em=11&ey=2004&hpp=25
;)Kuitenkaan en ole sama henkilö :D Epäilkää ihan rauhassa. Ja jos omat lammassivut tekisin niin en varmana tommosia. Eikä mulla ole vaimoa.
- ;-).
lammas-jr kirjoitti:
Kuitenkaan en ole sama henkilö :D Epäilkää ihan rauhassa. Ja jos omat lammassivut tekisin niin en varmana tommosia. Eikä mulla ole vaimoa.
ihan vain ilmoitusluontoinen juttu. Tosin unehduin lueskelemaan noita vanhoja keskusteluja, täytyy sanoa, että taso oli hieman toisenlainen, keskustelut erilaisia, yleenä jopa pidempiä.
- Seuratkaa uutisia
Remember the company that supplied the voting machines is owned by Jeb Bush. It would be very easy to program them to switch the votes from Kerry to Bush in the states Bush won last time. I think Bush knew from the real polls that he didn't have a real chance of winning, and it really would be a landslide, so they had to rig the election.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058839Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723238- 171724
- 771126
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641001Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65910