IMETTÄJÄT-SARJA, YLE TV2

TISSIPUMPPU!

Voi pojat! Nyt on päästy Ylelläkin jo lähestulkoon tirkistelyn ytimeen. Jäljessähän Yle on ollutkin, kun sen ohjelmia verrataan muiden kanavien lähettämiin tosi-tv -sarjoihin. Muut kanavat ovat valottaneet meille millaista on olla aikuinen neitsyt, omistaa uuuuhkea povi tai maailman suurimmat kivekset. Sitten on oltu ensitreffeillä, häissä, iholla, miljonäärejä, vartijoiden, palokunnan ja lopulta poliisin matkassa. Milloinhan saamme seurata antikvariaatin arkea? "Pirre tuo pölyisen Aku Ankan tullessaan. Kauko maksaa siitä 0.50 €."

Anyway, itse ainakin toivon eläväni niin kauan, että ennätän katsoa kaikki 9 jaksoa - ja kuusi kautta - ohjelmaa "5D - Minä ja uhkeat pukamani". Siinä toivottavasti seurataan yhtä blondia superpitkillä tekokynsillä varustettua yhdysvaltalaista ruudinkeksijää, moskovalaista Tatjanaa, Istanbulista Suomeen muuttanutta ravintoloitsija Ahmedia, eskimoa, painonnostoa harrastavaa Mikkoa, juoppoa kuopiolaista Pekkaa sekä juuri kolmannen lapsensa pyöräyttänyttä turkulaista Saria.
Sitä päivää odotellessa täytyy tyytyä tuijottamaan maidon turvottamia, suonikkaita tissejä teevadin kokoisilla nännipihoilla. Yes!

13

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D-Tits

      Yes, yes, yes, yes, yes! Sain juuri tiedon: 5D: Minä ja uhkea poveni tulee 3.11.2014 ja uusintana 7.11. Voi eiiii, oon niin nähny tän dokkarin jo 17 kertaa mutta pakko kattoo uudelleen. Sit tulee vielä toi imettäjät. Mä niin hajoon, jos en saa nähdä sitä suorana. Myöhästä enää anoo vuorotteluvapaata. :( Pitäisköhän jäädä saikulle? What can I dooo? What can I dooo? Täytyy kysyy neuvoo vauvat- tai meidän perhe -keskusteluista. Moi-do!

    • ihan huvikseen

      Oon aina ihmetelly julkista imettämistä. Et kaivetaan jossain yleisötapahtumassa tai vaikka ravintolassa tissit esille ja aletaan imettämään. Muut voi siinä sitten katsoa tai olla katsomatta...

      Mitenhän, jos ihminen olisi rakentunut niin, että maitorauhaset sijaitsisivat siellä, mistä se vauvakin tulee, niin nähtäiskö me sitten nekin alueet kahvipöydässä. Eli äiti nostais hameen helmat korviin, levittäis helahoidon esiin ja....

    • Tits for ever

      Taivutus:
      yks. nom. imettää
      yks. gen. imetän
      yks. part. imetti
      yks. ill. imettäisi
      mon. gen. imettäköön
      mon. part. imettänyt
      mon. ill. imetettiin

      Yks. imetän, imetät, imettää mon. imetämme, imetätte, imettävät

      Yks. imetin, imetit, imetti mon. imetimme, imetitte, imettivät

      Yks. olen imettänyt, olet imettänyt, on imettänyt...
      mon. olemme imettäneet, olette imettäneet, ovat imettäneet

      Yks. olin imettänyt, olit imettänyt, oli imettänyt...
      mon. olimme imettäneet, olitte imettäneet, olivat imettäneet

      Futuuri: tulen imettämään, tulet imettämään, tulee imettämään...
      tulemme imettämään, tulette imettämään, tulevat imettämään

      Imettäminen - imettämiset

      Imettäminen muuttuisi imettämisiksi, jos he imettäisivät.
      Imettävän imettäjän imetetty imetettävä!
      Siis Imetettäköön!

      Aaaaaapuuu-va!

      • Näin on nännit!

        imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, Kekkonen, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, Paasikivi, imettäjät, imettäjät, imettäjät, Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, imettäjät, kirkkovene, imettäjät, imettäjät, imettäjät....


      • utare

        Mun mielestä julkinen imettäminen = VILAUTTELU


      • kannikka
        utare kirjoitti:

        Mun mielestä julkinen imettäminen = VILAUTTELU

        Joo, ja aina kuulee sanottavan, että imettäminen on luonnollinen, intiimi äidin ja vauvan (- 16-vuotiaan) välinen asia. Mutta eikös perseen raapiminenkin ole luonnollinen, intiimi minun ja rumpani välinen asia? Mutta ei sitä hyvällä katsota julkisella paikalla. Viimeksikin kun tein niin Ursulassa ei mennyt kuin 10 min. ja jo oli poliisit taluttamassa maijalle. Hyvä että housut ehdin nostaa!


    • slurps vaan
    • penaali

      VAADIN SAADA RAAPIA ITSEÄNI JULKISESTI, JOS MINUA KUTITTAA, KOSKA JULKINEN IMETTÄMINENKIN ON SALLITTUA. TISSI ON AINA TISSI MAIDOLLA TAI ILMAN. Siis jos näytät tissit julkisesti, se ei ole soveliasta. Jos sinulla on vauva/ lapsi mukana ja näytät tissisi, niin se on hyvinkin soveliasta.

      SANOKAAS NYT NAISET, ETTÄ MISSÄ KAIKKIALLA ON SOPIVAA KAIVAA UTARE ESILLE JA TÖRKÄTÄ SE LAPSEN SUUHUN? KIRKOSSA JUMALANPALVELUKSEN AIKANA? ENTÄS RIPPIJUHLAT? TAI ISÄUKON HAUTAJAISET? VAPPUMARSSILLA OISKO MITÄÄN? ENTÄS ÄITIENPÄIVÄLOUNAALLA VANHAINKODISSA? SAIS PAPATKIN SUKAT PYÖRIMÄÄN... ENTÄPÄ LINNANMÄEN VUORISTORADASSA. SIINÄ SAIS KANSSAMATKUSTAJAT ROISKEET JA PUKLUT PÄÄLLEEN. MUTTA TERVEELLISTÄHÄN SE TISSIMAITO ON. OOTTEKO MUUTEN MAISTANEET? ON NANNAA KAHVIN KANSSA, NAM! TISSIMAIDOSTA VOI TAIKOA MYÖS KOTOISAN TUOREJUUSTON JA JUUSTOLEIVÄN. SIIS MIKÄLI ON KÄTEVÄ EMÄNTÄ JA ON MISTÄ HERUTELLA. KUULEMMA KANNATTAA SEISOTTAA YÖN YLI JA AAMULLA KERÄTÄ KERMA PINNALTA. SEN VOI KÄYTTÄÄ VAIKKA KAKUISSA. Hmmmm...

    • bush up

      Vakavoidutaanpas ny. Tämä keskustelu olisi voinut olla vaikka osiossa "seksi", jolloin se olisi saanut enemmän miehistä huomiota. Olisi nääs nastaa lukea miesten mielipiteitä koskien ko. ohjelmaa ja julkista imettämistä. Oon joskus miettinyt, että saavatko miehet mitään kiksejä nähdessään tuntemattoman naisen rinnat, vaikkakin kyse olisi viattomasta imettämistapahtumasta. Oma arvaukseni on, että saa. Ehkei tuoreet äidit tule sitä edes ajatelleeksi, kun kaikki aatokset pyörii lapsessa ja hormonit jyllää. Toisaalta olen kuullut naispuolisilta työkavereilta ja ystäviltä useaan otteeseen, kuinka ihanaa imettämisaika oli nimenomaan sen takia, että oli kerrankin rintavarustus, josta saattoi olla ylpeä. Eli tästä voisi vetää sen johtopäätöksen, että imettäminen nimenomaan julkisesti toi buustia ennen niin lattarintaisen tai muuten rintoihinsa tyytymättömän äidin heikolle itsetunnolle. Siis tyyliin: "Haloo, katsokaa ny kaikki kuinka julmetun täyteläiset MUN tissini ovat!!!"

    • ellu2

      Voi taivas mitä kommentteja,olihan jo ennenvanhaa imettäjä naisia,sehän on ihna luonnollista jos äidiltä ei erity maitoa että on imettäjiä :)

      • TISSIT OLALLE

        Juu, mut ennen vanhaan ei kyllä tuotakaan toimitusta tehty julkisesti kaiken kansan nähden. Ei imettämisessä ole mitään pahaa mutta julkinen tissien esittely on vilauttelua ja sillä siisti. Tissi on tissi oli siinä maitoa tai ei.

        'Toisaalta olen kuullut naispuolisilta työkavereilta ja ystäviltä useaan otteeseen, kuinka ihanaa imettämisaika oli nimenomaan sen takia, että oli kerrankin rintavarustus, josta saattoi olla ylpeä. Eli tästä voisi vetää sen johtopäätöksen, että imettäminen nimenomaan julkisesti toi buustia ennen niin lattarintaisen tai muuten rintoihinsa tyytymättömän äidin heikolle itsetunnolle. Siis tyyliin: "Haloo, katsokaa ny kaikki kuinka julmetun täyteläiset MUN tissini ovat!!!" ' Tää on totta ja tällainen keskustelu maidon turvottamista tisseistä käytiin mm. eräässä päiväkodissa kahvitauolla. Siis mä ainakin koen, että voin nauttia kahvin ja croissanttini näkemättä kenenkään kakaran tissin lussutusta. Mutta hormonit, hormonit, niiden vaikutuksen alaisena on tehty mitä ihmeellisempiä asioita. Kunhan lapsivuodeaika on ohi, niin äideille riittää pelkkä vaon vilauttelu. Maan vetovoiman edessä alakuloon vaipuneet nännit pysyvät kiltisti kannattimissaan!


    • EI imettäjille

      Joo-o,jotain pervoo siinä on.Tyypit imettää ties missä.Esim. kirjastossa.Pakkoko on olla kaupoilla niin pitkään et lapsukaisel tulee hemo nälkä..?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe