Bush tunnustaa punaista :)
Bushin väri punainen
6
308
Vastaukset
väri vaaleissa oli mulle vähän hassu assosiointi vasemmalle. Olisi luullut hänen käyttävän sinistä:) Toisaalta..hänhän rypee veressä, joten siinä suhteessa väri oikea.
ps. punainen on muuten värinä todella kaunis. Lempivärini:)- antiterroristi.
punainen vastaa korteissa herttaa ja ristiä (heart, cross), Sydän ja uskonto..
antiterroristi. kirjoitti:
punainen vastaa korteissa herttaa ja ristiä (heart, cross), Sydän ja uskonto..
Toisaalta eikös uskovaisille kaikki korttitemput ole syntiä, jos meinaan symboleina olisivat.. ;))
- antiterroristi.
Ajatar1 kirjoitti:
Toisaalta eikös uskovaisille kaikki korttitemput ole syntiä, jos meinaan symboleina olisivat.. ;))
Älä nyt. Kyse on propagndasta.
antiterroristi. kirjoitti:
Älä nyt. Kyse on propagndasta.
Usa:ssahan näkyvät, eturivin uskoa kuuluttavat julkimot ovat kyllä käskyjen valossa kaikkein pahimpia=) Kai tuonne kaksinaismoralistiseen maahan näitä "uskiksia" riittää vaikka kuin.
On aivan ennenkuulumatonta ajatella, että moraalin takia kansa äänesti Bushia. Herranjestas sentään!Jenkit listii siviilejä Irakissa minkä ehtii, siellä menee lapsia ja naisia siinä kuin muitakin. Usa-mieliset tietysti antavat näihin aina itseään tyydyttävän selityksen vastavoimista.
On todella ristiriitaista heidän uskonsa siihen, että tappaminen on ok ja kristinuskon opetus: älä tapa. Mutta mutta..jenkeissähän ollaan oltu jo pitkään sisäänpäinlämpiävää sorttia, joten ei se mitään vaikka omat ULKOMAILLA muita listisivätkin, kunhan tulisivat ehjinä kotiin kiitospäiviään viettämään=))
- Ville
Todellakin sekin on merkki Bushin ajamasta Neuvosto-Amerikaasta ja Bolsheviikkivallasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743258
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103971
- 50933
- 96814
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89698Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625