Bushin väri punainen

Soviet Union

Bush tunnustaa punaista :)

6

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väri vaaleissa oli mulle vähän hassu assosiointi vasemmalle. Olisi luullut hänen käyttävän sinistä:) Toisaalta..hänhän rypee veressä, joten siinä suhteessa väri oikea.

      ps. punainen on muuten värinä todella kaunis. Lempivärini:)

      • antiterroristi.

        punainen vastaa korteissa herttaa ja ristiä (heart, cross), Sydän ja uskonto..


      • antiterroristi. kirjoitti:

        punainen vastaa korteissa herttaa ja ristiä (heart, cross), Sydän ja uskonto..

        Toisaalta eikös uskovaisille kaikki korttitemput ole syntiä, jos meinaan symboleina olisivat.. ;))


      • antiterroristi.
        Ajatar1 kirjoitti:

        Toisaalta eikös uskovaisille kaikki korttitemput ole syntiä, jos meinaan symboleina olisivat.. ;))

        Älä nyt. Kyse on propagndasta.


      • antiterroristi. kirjoitti:

        Älä nyt. Kyse on propagndasta.

        Usa:ssahan näkyvät, eturivin uskoa kuuluttavat julkimot ovat kyllä käskyjen valossa kaikkein pahimpia=) Kai tuonne kaksinaismoralistiseen maahan näitä "uskiksia" riittää vaikka kuin.

        On aivan ennenkuulumatonta ajatella, että moraalin takia kansa äänesti Bushia. Herranjestas sentään!Jenkit listii siviilejä Irakissa minkä ehtii, siellä menee lapsia ja naisia siinä kuin muitakin. Usa-mieliset tietysti antavat näihin aina itseään tyydyttävän selityksen vastavoimista.

        On todella ristiriitaista heidän uskonsa siihen, että tappaminen on ok ja kristinuskon opetus: älä tapa. Mutta mutta..jenkeissähän ollaan oltu jo pitkään sisäänpäinlämpiävää sorttia, joten ei se mitään vaikka omat ULKOMAILLA muita listisivätkin, kunhan tulisivat ehjinä kotiin kiitospäiviään viettämään=))


    • Ville

      Todellakin sekin on merkki Bushin ajamasta Neuvosto-Amerikaasta ja Bolsheviikkivallasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1004
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      642
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe