Keskustelu > Uskonto > Uskonto". Käykää tu..."/> Keskustelu > Uskonto > Uskonto". Käykää tu..."/>

Terrorismi SUOMI24 KESKUSTELUSSA

Suhoi

Miten nimimerkki "Mirka" saa vapaasti päivästä päivään ja kuukaudesta toiseen terrorisoida palstaa "Suomi24 > Keskustelu > Uskonto > Uskonto". Käykää tutustumassa tilanteeseen.
Mirkalla on yleensä vireillä keskim. 4 aihetta, joilla kaikilla on kuitenkin aina ja vain sama sanoma "heh heh heh... onneksi en ole uskis".

Voiko olla niin, että kirjoittajat pitävät Mirkaa palstalle pysyvästi kuuluvana. Minä kuitenkin koen sen terrorismina.
Jollekin uskontoaiheiselle palstalle pitäisi perustaa Mirka-vapaa vyöhyke.

21

1613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sen viestejä ei tarvitse luka ja niitä ei kannata kommentoida. Muuten se saa vain lisää intoa ja hyvän mielen. Jos pysytte hiljaa niin se kyllästyy ikuiseen yritykseen ja lopettaa.
      Onhan noita häiriköitä muillakin palstoilla ja niistä ei kannata välittää kun niille ei voi mitään.

• olen huomannut

Olen huomannut saman asian että Mirka kirjoittaa uskonto palstalla Jumalaa pilkkaavia ja herjaavia kirjoituksia.
        Suomi 24 ylläpidolle on tehty valitus Mirkasta,jotta he poistaisivat Mirkan kirjoitukset,suomi 24 ylläpito ei poista kirjoituksia,näyttää kuuluvan kalustoon.
        Äsyttää tuollaiset Mirkan tapaiset kirjoittajat jotka koko ajan ovat kirjoittelemassa Jumalaa pilkkaavia ja pilaa koko uskonto palstan ja uskontopalstalla ei viitsi enää käydä.

• Nasse

Jos sulle tulee lunta tupaan etkä kykene edes itsellesi omaa toimintaasi perustelemaan niin miksi siitä täällä avaudut?

• Suhoi

Yritä päästä selville nimestäsi. Asia ei kuulu meille molemmille.

• Nasse
        Suhoi kirjoitti:

Yritä päästä selville nimestäsi. Asia ei kuulu meille molemmille.

"Yritä päästä selville nimestäsi. Asia ei kuulu meille molemmille."

Kirjoittelen täällä kahdella nimimerkillä, mutta näköjään Suhoitakin on kaksi kun monikossa kirjoittelet.

Et muuten vastannut kysymykseeni että miten avauksesi liittyy palstan aiheeseen ja miksi täällä avaudut?

• palstalla

Miten sinä olet noin hirvittävän hermostunut? Tuntuuko sinusta, että sinua vainotaan? Ahdistaako Mirka sinua öin ja päivin? Etkö enää luota omaan uskoosi?

Tämä palsta ei ole sinun valituksiasi varten, sillä tämä on uskisvapaa vyöhyke. Jos jumalasi on niin heikko, että se ei pärjää yhtä ateistia vastaan, niin sinun on parempi vaihtaa maailmankatsomustasi.

No, täältä sinä et saa myötätuntoa etkä apua. Tappele itse omat tappelusi.

• Sorsa

"tämä on uskisvapaa vyöhyke."
        Kuulun Kristiyhteisöön ja olen kirjoittanut tälle palstalle jo runsaasti kirjoituksia.
        Olenko tehnyt väärin? Ketkä saavat kirjoittaa tänne - Uskontojen uhrit - , keitä te olette.

• Potka
        Sorsa kirjoitti:

"tämä on uskisvapaa vyöhyke."
        Kuulun Kristiyhteisöön ja olen kirjoittanut tälle palstalle jo runsaasti kirjoituksia.
        Olenko tehnyt väärin? Ketkä saavat kirjoittaa tänne - Uskontojen uhrit - , keitä te olette.

En ole juurikaan tätä foorumia seurannut, mutta näemmä täällä on sama meininkin kuin muuallakin: jatkuvasti joku uskovainen narisemassa.

Jos uskovaiset saisivat päättää, yksikään uskontojen uhri ei saisi avautua yhtään missään. Mutta heikäläiset saavat kyllä avautua ja jatkuvasti ja kaikkialla.

Hyi helvetti että alkaa oikein yököttää. Teillä on tässä monta palstaa joissa naukua siitä kristillisestä uskostanne, ja tännekin pitää ängetä. Pysykää siellä omilla palstoillanne.

Uskonto-niminen palsta muuten ei ole yhtäkuin kristinuskopalsta. Uskonto-palstalla voi kirjoittaa uskonnoista ikäväänkin sävyyn. Mutta sitähän ei tietenkään uskis voi suoda...

• Sorsa
        Potka kirjoitti:

En ole juurikaan tätä foorumia seurannut, mutta näemmä täällä on sama meininkin kuin muuallakin: jatkuvasti joku uskovainen narisemassa.

Jos uskovaiset saisivat päättää, yksikään uskontojen uhri ei saisi avautua yhtään missään. Mutta heikäläiset saavat kyllä avautua ja jatkuvasti ja kaikkialla.

Hyi helvetti että alkaa oikein yököttää. Teillä on tässä monta palstaa joissa naukua siitä kristillisestä uskostanne, ja tännekin pitää ängetä. Pysykää siellä omilla palstoillanne.

Uskonto-niminen palsta muuten ei ole yhtäkuin kristinuskopalsta. Uskonto-palstalla voi kirjoittaa uskonnoista ikäväänkin sävyyn. Mutta sitähän ei tietenkään uskis voi suoda...

Ollaan nyt täällä: Suomi24 > Keskustelu > Uskonto > Uskontojen uhrit
        Sivun yläreunassa lukee selvästi:

Uskontojen uhrit
        Oletko kokenut tietyn uskonnon muuttaneen kielteisesti elämääsi tai koetko uskonnon ahdistavaksi? Keskustele erilaisten uskontojen kielteisistä vaikutuksista ja kerro, miten niistä selvisit.

• Potka
        Sorsa kirjoitti:

Uskontojen uhrit
        Oletko kokenut tietyn uskonnon muuttaneen kielteisesti elämääsi tai koetko uskonnon ahdistavaksi? Keskustele erilaisten uskontojen kielteisistä vaikutuksista ja kerro, miten niistä selvisit.

Aiemmasta viestistäsi sai sellaisen käsityksen että jotenkin vähättelet uskontojen uhreja. Saatoin tietysti käsittää väärinkin.

Oletko itse uskontojen uhri? Minä olen sikäli että minulla on ollut työpaikalla muutama uskovainen ihminen ahdistelemassa ja haukkumassa minua.

• Sorsa
        Potka kirjoitti:

Aiemmasta viestistäsi sai sellaisen käsityksen että jotenkin vähättelet uskontojen uhreja. Saatoin tietysti käsittää väärinkin.

Oletko itse uskontojen uhri? Minä olen sikäli että minulla on ollut työpaikalla muutama uskovainen ihminen ahdistelemassa ja haukkumassa minua.

Uskonnollisen yhdyskuntani pappi kohtelee seurakuntalaisia täysin omavaltaisesti.
        Tämä käsittää mm. raha-asioiden hoidon.

• Potka
        Sorsa kirjoitti:

Uskonnollisen yhdyskuntani pappi kohtelee seurakuntalaisia täysin omavaltaisesti.
        Tämä käsittää mm. raha-asioiden hoidon.

...uskonnonharjoittamisesta. Jeesuskin viskasi rahainvaihtajain pöydät seinään...

Tai sitten se rahankäsittely pitää tehdä yhdessä, eikä jättää jonkun kepuliäijän kontolle.

• Sorsa
        Potka kirjoitti:

...uskonnonharjoittamisesta. Jeesuskin viskasi rahainvaihtajain pöydät seinään...

Tai sitten se rahankäsittely pitää tehdä yhdessä, eikä jättää jonkun kepuliäijän kontolle.

Maalla on helppo olla viisas kun merellä myrskyää.
        Asia on monimutkainen ja vaikea.

• Potka
        Sorsa kirjoitti:

Maalla on helppo olla viisas kun merellä myrskyää.
        Asia on monimutkainen ja vaikea.

...niin mitäs tuossa sitten oikein mahtaa.

Omasta mielestäni siinä ei ole mitään monimutkaista: eikös siellä Apostolien teoissakin riidelty jostain rahapussin haltijuudesta, ja vissiin otettiin pussit pois siltä joka ei osannut niiden rahojen kanssa toimia oikein?

Itse en ropon ropoa antaisi huonolle pankin pyörittäjälle, sehän on sama kuin yllyttämällä yllyttäisi häntä syntiin kun lyö rahat syliin että hummaa poika hummaa.

• Weijo
        Sorsa kirjoitti:

Uskontojen uhrit

Uskossa olevat ovat joskus herkkiä, ja tulevat "uhriutetuiksi" sellaisista kristinuskon vastustajien kommenteista, joita tälläkin palstalla esiintyy.

Jos joku on ottanut vastaan syntien anteeksiannon Jeesuksen veren kautta ja saanut sen kautta ikuisen elämän, niin sehän on positiivista.
        Miksi jotkut asian ulkopuolella olevat tietämättömät parjaavat uskoon tulleita?

• Uskonsisar

Räyhäkristityt vaativat sensuuria! Uskonnosta ei saa keskustella muut kuin räyhät? Muut ovat terroristeja?
      HEH HEH HEH. Onneksi en ole räyhäkristitty ...

• Sorsa

Miten nimimerkki "Mirka" saa vapaasti päivästä päivään ja kuukaudesta toiseen terrorisoida palstaa "Suomi24 > Keskustelu > Uskonto > Uskonto".

Tähänkin tuli hienotunteinen vastaus:
        Räyhä sensuroimassa
        Uskonsisar 7.11.2004 klo 16.02
        Räyhäkristityt vaativat sensuuria! Uskonnosta ei saa keskustella muut kuin räyhät? Muut ovat terroristeja?
        HEH HEH HEH. Onneksi en ole räyhäkristitty ...

Nyt voimme mietiskellä:
        Onko Uskonsisar = Mirka

• Saddu ;-)

...lienee saman arvoinen kaikkien kanssa,kö ?!?
      Miksi ihmeessä piipität alemuudentunnossasi ?!?
      Se yhteiskuntamme(Svedujen!) vapaus,nääs !?!
      lol
      ;-)

• Maija

Mirkan avaukset voi sentään jättää lukematta, vaikka niitä samalla sivulla puolisen tusinaa olisikin, mutta samaa tyyliä viljelevät myös monet muut, eikä etukäteen voi tietää, mitä saa luettavakseen. Loukkaavat kirjoitukset ovat terrorismia minunkin mielestäni.

Minä kaipaisin palstaa, jonne kirjoittavat sitoutuisivat karttamaan loukkaavaa ja halveksivaa kirjoitustyyliä, olisivat he sitten uskontojen puolella tai uskontoja vastaan. Onko sellainen toivomus utopistinen?

• kommentti

Ano Saddulta, että hän alkaisi aktiiviuran kirjoittajana ja saisi yhden kokonaisen lauseen aikaan!

Siinä ratkaisu pulmaasi - tasaisen varmasti ei saa koskaan tolkkua mistään kohtaa. Eivät näköjään vieläkään huolineet sinne kirjoittamisen alkeiskurssille.

• Kantaja

Onko siellä vielä sitä kahvia vai pitäiskö keittää uutta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9046
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3610
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2053
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      82
      1270
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1105
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1082
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1065
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1033
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      66