Kuka sitä nyt

lastenvaunuja?

3

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä oon pölliny mun

lapsen vaunut, myyny ne ja juonu rahat. En ois muuten jääny kiini mut ajoin sit taas kännissä autolla ja kärysin siitäki. 12 kerta jo ku jäin kii ratista. P*skaa.
      Samaan syssyyn mä raiskasin mun lasten äidin, hakkasin sitten sen akan ku ei muuten tajunnu antaa ja sohin pililläni vielä mun muutaman vuoden ikästä tytärtänikin ku mä nii tykkään pienist lapsista.
      Akka karkas turvakotiin ja lapsi vietiin Jorviin ja nukutettiin, lapsen alpää tutkittiin.
      Mä pöllin kans mun akan CD:t ja muutkin kamat ja möin ne divariin.
      Rahat mä join Lippakiesis ja taas jäin kii ku menin ajamaan kännissä.
      13. kerta jo ku mä kärysin. Mut oon mä ajanu kännis jo yli 100 kertaa.
      Samal ku hakkasin sen yhen huoran mä vedin ruiskuun omaa AIDS-vertani ja uhkasin sitä ämmää neulalla ja ruiskulla. Piti huara hetken sit päänsä kiinni.
      Nykyään mä pidän näitä nettisivuja ja oon just lähössä linnaan.
      Mut ei mua haittaa. Yhteiskunta maksaa senki reissun ja jormaa tulee, soon varma. Mä saatan löytää sielt mun elämäni miehen ja ja rojun mä kustannan niil lasten kuvilla ku mä otan selliin mukaani. Et Zilleen!

• olen ihminen

Aika rankkaa

• Mä pöllin aina ja

koko ajan. Se on ainoo minkä mun vanhemmat ja sisarukset mulle opetti.
      Lapsuus Kirassa ei ollu mitenkään häävi - ukko ja broidi löi aina aamusta mulle jo "puurot suuhun" ja äiti myi mua sitten koko päivän setille. Aika rankkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      430
      2599
    2. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1766
    3. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      188
      1752
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      302
      1337
    5. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      150
      1138
    6. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      70
      1049
    7. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      87
      1010
    8. Varkaita kuhmossa

Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.
      Kuhmo
      33
      993
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      967
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      9
      929
    Aihe