Ei enää tämän ajan kehitäjä.Hjallis ja Kummola museo esineitä.
Uusille kasvoille ja ajatuksille tilaa.
KUMMOLA FOSSIILI
3
126
Vastaukset
- Ispekka
Tämäkö demokratiaa: Kummola vuodeksi pj:ksi, että on mahdollista saada hänen perillisensä uudeksi pj:ksi. Eli Anttonen ei kelpaa Kummolalle, siksi hän lähti vielä ehdokkaaksi luulolla, että valitaan yksimielisesti. Onneksi lv:ssa on omilla aivoillaan ajattelevia edes tuo 14.
Vuoden päästä Kummolan ehdokas valitaan yksimielisesti jatkamaan samaa "demokratiaa".- korruptio
Kummola panostaa lajin kustannuksiin tuomalla puumailat takaisin ja samaan aikaan, jos joku yrittää tuoda halvempia komposiitteja testaavaksi kielletään niiden esittely pelipaikoilla pelaajille
- Oppipoika amurista
Nyt on turvallinen olo kun kekkonen ja brezhnev ovat presidenttienä ja kummola jatkaa liiton puheenjohtajana.
Kaikki on turvallisesti ennallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu183972olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹77827