En saa koskaan naista ja rahani ryöstetään pois.
Olen syrjäytynyt ja kuolen pois.
14
363
Vastaukset
- JK JK
NIINKÖ ?
- usko,toivo....
älä hyvä ihminen luovuta!!!kai vielä on toivoa paremmasta?ja kuka rahasi vie??
tsemppiä sulle,missä nyt asutkaan..rukoilen puolestasi.- Anonyymi
Voi juku, kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi juku, kiitos!
Lool vastasit 8v vanhaa viestiii
- rgfd
Hyvä.
- dfghjkjhgfd
Jos kerta kuolet niin otan ilomielin rahasi vastaan, laita vaan tilille tulemaan.
- Anonyymi
Oletko ulosoton tukihenkilö, kun rahasi ryöstetään aina .
Kyllä naista saa kun ei nirsoile. Laajennat vaan vähän ikähaarukkaa.- Anonyymi
Mutta kun se "haarukka" ei köyhälle aukea, on ikä mikä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun se "haarukka" ei köyhälle aukea, on ikä mikä tahansa.
Ihan turhaa pessimismiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaa pessimismiä.
Kokemusta on, ei onnaa, on sitten Lady taikka Vanhahaahka, rahhoo pittää olla, alle 2500 e/kk ansaitseva kelepoo korkeinttaan Sortavalan tai Tallinnan Tyttölöil ja silloinkkii vuan tunniks kerrallaa..
- Anonyymi
Pitää vain rohkeasti uida jonkun rikkaan perijättären liiveihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1171783Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2501474- 741356
- 661245
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521109- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883