Turha tunnustus

Israel fany

Kun Ruotsin sossut tunnusti valtion mitä ei ole eikä koskaan tule olemaankaan on sama kuin minä tunnustaisin, että Ikea on huonekalukauppa. Molemmat pitää yhtälailla paikkaansa. Ikea ei ole huonekalukauppa eikä tuo ole valtio minkä sossut tunnusti.

15

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOOO täysin turha. Minä tunnustan takahikiän itsenäiseksi valtioksi ja on yhtä pätevä kuin tuo ruotsin sossujen julistus

    • KTS (Ei kirj.)

      HYVÄ RUOTSI!

      Otamme mallia ja tulemme perästä!

      :D

      • Jani.

        Nimenomaan, tulette perästä.
        Kaikki te sosdem tulette todellakin perästä:)


    • KTS (Ei kirj.)

      Me kristityt toki tuemme Palestiinaa ja huolehdimme myös boikoteista oikeisiin kohteisiin.

      HYVÄ!

      http://www.eappi.fi/

      • aaroninparta

        Eappi kertoo olevansa puolueeton, kun lukee tähän lössiin kuuluvien blokeja on kuin lukisi hamasilaisen tekstiä.


      • Jani.

        Bokotoituanne sodastreamia, sadat palet ovat nyt ilman duunia.
        HYVÄ!!!

        Itse ostin kaksi laitetta.


      • ME KRISTITYT TUEMME BOIKOTTEJA TERRORISTEJA KOHTAAN JOTTEIVAT PÄÄSE RAKENTAMAAN TUNNELEITA ISRAELIIN JA ESTÄMÄÄN RAKETTIEN TOIMITUSTEN GAZAAN


      • nu vui pikkusta
        Jani. kirjoitti:

        Bokotoituanne sodastreamia, sadat palet ovat nyt ilman duunia.
        HYVÄ!!!

        Itse ostin kaksi laitetta.

        kaksin käsinkö pitää saada limpsaa,
        vai hajosiko eka heti,
        mitätön vehje...
        palo siinä zionatseiltakin rahaa,
        kun yrittivät laittomia hommia,
        hyvä et kerran epäonnistuivat niissä,
        joutuivat välittämään...
        en ole ostanut jaffoja enkä osta...


      • kaupps käy
        nu vui pikkusta kirjoitti:

        kaksin käsinkö pitää saada limpsaa,
        vai hajosiko eka heti,
        mitätön vehje...
        palo siinä zionatseiltakin rahaa,
        kun yrittivät laittomia hommia,
        hyvä et kerran epäonnistuivat niissä,
        joutuivat välittämään...
        en ole ostanut jaffoja enkä osta...

        Kiva kun telkkarissakin pyörii niistä mainos. Kauppa käy hienosti. Hyvä Israelilainen innovaatio ja työ! Mitäs ählytuotteita tai innovaatioita onkaan?


    • KTS (Ei kirj.)

      Tuemm-me!

      HYVÄ!

      • anti-goetz

        No hyvä että tu-ti-sette.

        HYVÄ! ERINOMAISTA! :D ))))))))))))))


    • suomalainen...

      Eräs Jeesus huutaa Josefuksen kirjoituksissa.... kahdentuhannen vuoden takaa..

      " Ääni kuuluu idästä, ääni kuuluu lännestä, ääni neljältä ilmansuunnalta, ääni Jerusalemia ja temppeliä vastaan, ääni ylkiä ja morsiamia vastaan, ääni koko maata vastaan. "

      Onko edelleen ajankohtainen..

      • özgürlük

        Sikäli on,että oli (ehkä) toinenkin Jeesus joka mitä ilmeisimmin käyttäytyi omaa kansaansa kohtaan kuten aikoinaan Otto-Wille Kuusinen ja edustamansa Terijoen hallitus Suomea kohtaan,sillä pienellä erotuksella,etteivät sen enempää venäläiset kuin suomalaisetkaan julistaneet Kuusista jumalaksi.Stalin olikin sitten jo asia erikseen.


    • suomalainen...

      Jeesuksia oli monta.

      • vanha ja vakaa

        John Lennon viimeisin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe