Kun Ruotsin sossut tunnusti valtion mitä ei ole eikä koskaan tule olemaankaan on sama kuin minä tunnustaisin, että Ikea on huonekalukauppa. Molemmat pitää yhtälailla paikkaansa. Ikea ei ole huonekalukauppa eikä tuo ole valtio minkä sossut tunnusti.
Turha tunnustus
15
89
Vastaukset
JOOO täysin turha. Minä tunnustan takahikiän itsenäiseksi valtioksi ja on yhtä pätevä kuin tuo ruotsin sossujen julistus
- KTS (Ei kirj.)
HYVÄ RUOTSI!
Otamme mallia ja tulemme perästä!
:D- Jani.
Nimenomaan, tulette perästä.
Kaikki te sosdem tulette todellakin perästä:)
- KTS (Ei kirj.)
Me kristityt toki tuemme Palestiinaa ja huolehdimme myös boikoteista oikeisiin kohteisiin.
HYVÄ!
http://www.eappi.fi/- aaroninparta
Eappi kertoo olevansa puolueeton, kun lukee tähän lössiin kuuluvien blokeja on kuin lukisi hamasilaisen tekstiä.
- Jani.
Bokotoituanne sodastreamia, sadat palet ovat nyt ilman duunia.
HYVÄ!!!
Itse ostin kaksi laitetta. ME KRISTITYT TUEMME BOIKOTTEJA TERRORISTEJA KOHTAAN JOTTEIVAT PÄÄSE RAKENTAMAAN TUNNELEITA ISRAELIIN JA ESTÄMÄÄN RAKETTIEN TOIMITUSTEN GAZAAN
- nu vui pikkusta
Jani. kirjoitti:
Bokotoituanne sodastreamia, sadat palet ovat nyt ilman duunia.
HYVÄ!!!
Itse ostin kaksi laitetta.kaksin käsinkö pitää saada limpsaa,
vai hajosiko eka heti,
mitätön vehje...
palo siinä zionatseiltakin rahaa,
kun yrittivät laittomia hommia,
hyvä et kerran epäonnistuivat niissä,
joutuivat välittämään...
en ole ostanut jaffoja enkä osta... - kaupps käy
nu vui pikkusta kirjoitti:
kaksin käsinkö pitää saada limpsaa,
vai hajosiko eka heti,
mitätön vehje...
palo siinä zionatseiltakin rahaa,
kun yrittivät laittomia hommia,
hyvä et kerran epäonnistuivat niissä,
joutuivat välittämään...
en ole ostanut jaffoja enkä osta...Kiva kun telkkarissakin pyörii niistä mainos. Kauppa käy hienosti. Hyvä Israelilainen innovaatio ja työ! Mitäs ählytuotteita tai innovaatioita onkaan?
- KTS (Ei kirj.)
Tuemm-me!
HYVÄ!- anti-goetz
No hyvä että tu-ti-sette.
HYVÄ! ERINOMAISTA! :D ))))))))))))))
- suomalainen...
Eräs Jeesus huutaa Josefuksen kirjoituksissa.... kahdentuhannen vuoden takaa..
" Ääni kuuluu idästä, ääni kuuluu lännestä, ääni neljältä ilmansuunnalta, ääni Jerusalemia ja temppeliä vastaan, ääni ylkiä ja morsiamia vastaan, ääni koko maata vastaan. "
Onko edelleen ajankohtainen..- özgürlük
Sikäli on,että oli (ehkä) toinenkin Jeesus joka mitä ilmeisimmin käyttäytyi omaa kansaansa kohtaan kuten aikoinaan Otto-Wille Kuusinen ja edustamansa Terijoen hallitus Suomea kohtaan,sillä pienellä erotuksella,etteivät sen enempää venäläiset kuin suomalaisetkaan julistaneet Kuusista jumalaksi.Stalin olikin sitten jo asia erikseen.
- suomalainen...
Jeesuksia oli monta.
- vanha ja vakaa
John Lennon viimeisin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693