Tytöt vai Pojat?!

gallup-tytteli

kumman bändin luulet voittavan kisan??? (vaikka bändit eivät olekaan vielä lopullisessa kokoonpanossaan, niin kertokaa silti mielipiteenne!)

Minusta pojat ovat liian itsevarmoja, että putoavat ja lujaa tuolla uhomisella. Tosin pojat liikkuvat tosi hienosti!

Minä kannattaisin kuitenkin tyttöjä, koska niitä jaksaa ennemmin katsella ja uskon että tytötkin saavat hienoja koreografioita aikaiseksi, kun han vaan keksivät ne!!!

Toisaalta olisi reilumpaa, jos pojat voittaisivat, koska Suomessa nuorten miesten on varmaan vaikeampi päästä näkyville ja kuuluville kuin nuorten naisien!


Kertokaa kumman bändin haluisitte voittavan ja kumman bändin luulette voittavan, jos eri siis!!?

10

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *pölöt*

      Mitä se niinkustas meinaa et ne kilpailee keskenää.. eli jos pojat voittaa ni tytöt ei saa ees kasaan mitää bändii:)? what's the point..??? mut mie veikkaan et jos katsojat saa äänestää et kumpi voittaa ni pojat koska tytöt enemmän katselee tällästä hömppää;)

      • yks vaan

        Mun mielest tytöt voittaa...
        Siihen bändiin vois tulla Mia, Eeva-Leena ja Daniela
        Entä teiän mielest?


      • anna
        yks vaan kirjoitti:

        Mun mielest tytöt voittaa...
        Siihen bändiin vois tulla Mia, Eeva-Leena ja Daniela
        Entä teiän mielest?

        samaa mieltä:)


    • Typsy

      Niin mie ajattelin, että se on yksi hailee vaikka seuraankin sitä, mutta bändit hajoaa aika helposti!! Varsinkin jos ne on tälläsia telkkari ohjelmista tulleet! Ja tytöt riintaantuvat helpommin kuin pojat. Sinäänsä haluaisin yhden poika bändin lisää. Soittaisivat tai laulauisivat ja soittaisivat sitten kunnolla!! :) Terkkuja kaikille toivottaa yksi Tyttö

      • flikka

        Juuh.. pojat sais voittaa.. eihän noissa tytöissä ole edes potkua (laulussa) niin paljon kuin pojissa ja toiseksi.. olis aika saada poika bändi kasaan.. tytöt kummiskin riitautuu ja erottaa taas heti yhden... ja ei mitään perseen keikitusta enää tänne kiitos...


    • tyty

      tytöt häviävät, koska suomalaiset naiset ( no ehkä tässä tapauksessa tytöt) ovat kateellisia ja eivät kestä toisten (tyttöjen) menestystä.

    • sugarfree

      Tytöt on semmosia inisijöitä jotka ei todellakaan osaa laulaa.. voi herranjumala.. äkkiä kaikki pitäs pudottaa. jacksoni vois vaihtaa paikkaansa niitten tyttöjen joukkoon ku se on semmonen hinttimäinen.. hyi

      • Miiuska...

        Kyl tytöt on nyt niin hiljasii hissukoita ja ehkä liian epävarmoja eikä uskalla "revittää" kunnolla. Tällä hetkellä oon poikien kannalla, niillä löytyy energiaa! Tytöt jos vaan uskaltas "revitttää" niin saattaa niistäkin hyviä tulla...


    • -heh heh-

      Eiköhän Suomi enemmän tarvitse uusia poika kuin tyttöbändejä??nähtiinhän se Gimmelinkin tähdenlento!

    • Sweet-Catty

      toivon että pojat voittaa!
      tytötkin on ihan hyviä mut niitten lavaliikehdintä vähän takkuilee...:(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe