On ihan hyvä että kaikenmaailman punavihreät sikkaranokkaiset pystynenät jotka "suvaitsee" homoutta, naispappeutta, maallistumista, yms, -eroavat kirkosta!
Ei teitä kukaan kirkossa kaipaamaan jää. Alunperin teidän ei kuuluisikaan kuulua kirkkoon koska olette jumalattomia ettekä ota onkeenne mitä Raamattu sanoo vaan vääntelette siitä mieleisenne valitut palat -uskonne. Sen tähden on pelkästään hyvä kun eroatte. Sillä tavalla tehden olette rehellisiä itseännekin kohtaan.
Ulos ulos vaan!
Hop Hop!
Erotkaa vaan kirkosta!
42
133
Vastaukset
- susanmuru
Erosin heti kun sain itse päättää, turhaan syyllistät ihmisiä
jotka on vauvana toisten tahdosta liitetty kirkkoon.
Eikö pappien pitäisi tietää kastaessaan jäseneksi ketkä ovat
kelvottomia? Vauvat eivät osaa arvioida kelpoisuuttaan,vai
pitäisikö?
Olkaapa nyt tarkkana ja valikoikaa kastettavat paremmin ettei
tulisi jatkossa lisää noita haittajäseniä,jookosta?- poistunut!
Että sellainen ulos häätäminen on kirkossa käynnissä.Kyllä
puhdistus varmasti kannattaisi tehdä myöskin erottamalla
ne vahingossa liitetyt lurjukset.
Onneksi olen eronnut enkä saastuta jäsenyydelläni kirkkoa. Jaloilla äänestin minä, kun irja lesbo siunasi homoparin lähetystyöhön. Minä kävelin kirkosta ulos.
- Ei sekoitusta
poistunut! kirjoitti:
Että sellainen ulos häätäminen on kirkossa käynnissä.Kyllä
puhdistus varmasti kannattaisi tehdä myöskin erottamalla
ne vahingossa liitetyt lurjukset.
Onneksi olen eronnut enkä saastuta jäsenyydelläni kirkkoa."2. Kor 6:14-18 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa? Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani." Sentähden: "LÄHTEKÄÄ POIS HEIDÄN KESKELTÄNSÄ JA EROTKAA HEISTÄ, SANOO HERRA, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias." - Apt 17:24
Ei sekoitusta kirjoitti:
"2. Kor 6:14-18 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa? Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani." Sentähden: "LÄHTEKÄÄ POIS HEIDÄN KESKELTÄNSÄ JA EROTKAA HEISTÄ, SANOO HERRA, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias.""..,taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä.."
- Diabolos?
Irja Askola on hajottaja, joka on tuhonnut Luterilaisen kirkon.
Matt 12:30
Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
12:31 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
12:32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
Hebr 10:26-31 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat. Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman: kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä! Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa." Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.
1 Joh kirje 3:8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. - Uskon puhdistus
Liittyisin kirkkoon takaisin ja maksaisin mielelläni kirkollisveroja, jos kirkko tekisi parannuksen pahoista teoistaan:
Ilm. 22-14-15 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin! Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
2:19-22
Minä tiedän sinun tekosi ja rakkautesi ja uskosi ja palveluksesi ja kärsivällisyytesi ja että sinun viimeiset tekosi ovat useammat kuin ensimmäiset. Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa; ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.- Lukenut
Ja Isebelinhän söivät koirat ennen kuin hänet ehdittin edes haudata.
- Pohtija?
Lukenut kirjoitti:
Ja Isebelinhän söivät koirat ennen kuin hänet ehdittin edes haudata.
Tarkoittaisikohan tuo ilmestyskirjan Iisebel nk. "halpaa armoa", eli "Iisebelin armoa".
- ei eronnut
En eroa kiusallakaan, kun oikein kehoitetaan eroamaan. Vain rotat hylkäävät uppoavan laivan.
SItä minäkin tässä mietin. Väliin tekisi mieli erota kun kirkko tekee Raamattua vastaan, mutta sitten toisaalta en haluaisi olla Jumalan silmissä oikukas.
Kohtaan tämän tästä uskovia, jotka ovat lähteneet pois luterilaisesta kirkosta. Lähteminen ei ole ollut kevyt asia, monille heistä kansankirkko on joskus ollut oma kotiseurakunta ja monella tavalla rakas. He ovat lähteneet, koska he eivät ole saaneet hengelleen elämän leipää, sielulleen virvoitusta uskovien yhteydestä eikä Raamatun Sanan mukaan elämässään ojentautuvien matkaseuraa. Kaikkea sitä on ollut liian vähän tarjolla; uskoviakin toki luterilaisessa kirkossa on, mutta laivan kapteeni ja päällystö tekevät laivaa kohskevia päätöksiä omien merikarttojensa mukaan, joihin ei ole merkitty harhaoppien karikkoja eikä Taivaan satamaan johdattavia merimerkkejä.
Ketjun avaaja näyttä viittaavaan uskosta osattomiin, joka eivät koskaan ole olleetkaan elävän seurakunnan, Kristuksen ruumiin jäseniä. Kansankirkko on historiansa aikana ymmärtänyt, että vain keskiössä oleva ydin kuuluu Jeesukselle. Ulommilla kehillä on etsiviä, uskonnollisia, agnostikkoja ja ateisteja - ytimestä kuuluvan äänen on oltava Raamatun Jeesusta kirkastava, että mahdollisimman moni pääsisi ulkokehiltä sisälle Jeesuksen läheisyyteen. Mutta "jos keskiö käy suolattomaksi, kuinka ulkokehillä olevat pääsevät koskaan maistamaan Sanan uudistavaa suolaisuutta"?
Nimim. "ei eronnut" haluaa pysyä kirkossa. Saat jäädä, mutta et tee sillä kyllä kiusaa kenellekään. Tulee sellainen tuntuma, että haluat jäädä muodollisesti, mutta et halua erityisesti etsiytyä hengellisiin tilaisuuksiin, jos vaikka löytäisit sellaisen luterilaisen kirkon, jossa vielä lakia ja evankeliumia oikein saarnataan. Muodollinen jäsenyytesi ei kiusaa ketään, ei loukkaa ketään, eikä kosketa ketään. Tilanteesi muuttuu vasta sitten, jos haluat todella löytää elämääsi Jumalan ja alat sydämessäsi kysellä, entäpä jos Jeesus on totta ja iankaikkisuus on totta.
Sanotaan todellakin, että rotat hylkäävät uppoavan laivan. Jos laiva todellakin uppoaa, niin siitä on viisastakin lähteä. Saattaa olla niin, että luterilaisessa kirkkossa Raamatun Sanaan uskovia pidetän rottina: liian ehdottomina, suvaitsemattomina, liian vahvasti Raamatun Sanaan uskovina, liian hengellisinä ja liian kriittisinä luterilaisen kirkon moniin viime vuosikymmenien päätöksiin nähden. Muutama rotta on vielä jäljelle, muut ovat jo lähteneet - jos laiva todellakin uppoaa, mitä aiot tehdä? Mitä tapahtuu sen jälkeen, kun kuolet?Tämä on todella raskas päätös jos eroan kirkosta. vanhempani pitivät oikein kunnia-asiana kuulua kirkkoon, mihin kaikki heidänkin esivanhempansa ovat kuuluneet, ja mistä voimaa etsineet elämänsä raiskaimpina aikoina. Ei se todellakaan helppoa ole kun on aikoinaan seurakunnan pyhäkoulua käynyt, osallistunut koulun uskontotunneille, saanut kotona kristillisen kasvatuksen, siellä päässyt ripille, astunut avioliiton säätyyn, ja kaikki läheisten hautaan siunaamiset ym. on tapahtunut siellä. Yleensäkin kaikki ikimuistoisimmat juhlat ja hetket on liitynyt sinne. Tämän perinteen olen halunnut lapsillenikin siirtää.
Siksi kovin surullista onkin tämä nykyinen meininki, missä kaikki vanha ja hyvä halutaan polkea jalkoihin, muka uusien tuulien tieltä, tietämättä edes mitä nämä uudet tuulet tuo tullessaan. Itse uskon siihen, että perinteitä kannattaa kunnioittaa, eikä hävittää. Sanotaanhan että, "varjele tapaa, niin se tapa varjelee sinua". Menihän Jeesuskin "tapansa" mukaan pyhäkköön. On asioita, joiden merkitys ei muutu, eikä häviä.
Enkä usko siihen, jos joku asia on uskottu kautta historian olleen väärän, että vasta nyt on herätty todellisuuteen, kuten tässä avioliittoasiassa. Onhan ennenkin ollut ajattelevia ja älykkäitä ihmisiä. Menneiden sukupolvien tieteitähän tässä nykyäänkin vielä noudatetaan monessa asiassa. Olisivathan he ennenkin nousseet vastustamaan jos aivan väärään suuntaan olisi oltu menossa.
Uskon siihen, jos Jumala ei huonetta rakenna niin turhaan rakentajat vaivaa näkevät, niin myöskin tässä avioliittoasiassa.- ijhugytre
Ryövärikään ei kuulunut kirkkoon ja on Jeesuksen seurassa Paratiisissa.
Rikollisella kristinuskolla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina... Arvaappa ketä eksytettyinä palvelette! ijhugytre kirjoitti:
Rikollisella kristinuskolla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina... Arvaappa ketä eksytettyinä palvelette!No eipä ole sinullakaan parempaa tarjota, kun et edes yhtä nimimerkkiä voi käyttää, että vaikuttaisit luotettavammalta.
Minä toivon, ettei kukaan nyt tuon takia kirkosta eroa. Eihän sitä omaa näkemystä tarvitse muuttaa aina sen mukaan, mitä jossain julkisuudessa joku pappi tulee sanoneeksi. En itse aio erota edes siksi että jos konservatiivinen enemmistö jyrää tulevaisuudessa. Enkä aio sen mukaan näkemyksiäni muuttaa.
Jos pelkästään tuo avioliitto asia on tärkeä, ymmärrän toki. Vielä ei kirkko siitä ole mitään päätöstä tehnyt.
Tuli sekin mieleeni että jotkut uskovat kutsuvat tuota siksi ”nimikristillisyydeksi” tai ”tapakristillisyydeksi” jos perinteet ovat olleet se pääsyy. Minusta se on kuitenkin ihan hyvä syy kuulua kirkkoon.
Eivät ne menneet sukupolvet aina niin viisaita olleet, aivan yhtä erehtyväisiä kuten me nyt – joissakin asioissa jopa erehtyväisempiä. Asiat kannattaa laittaa suhteelliseen järjestykseen.mummomuori kirjoitti:
Minä toivon, ettei kukaan nyt tuon takia kirkosta eroa. Eihän sitä omaa näkemystä tarvitse muuttaa aina sen mukaan, mitä jossain julkisuudessa joku pappi tulee sanoneeksi. En itse aio erota edes siksi että jos konservatiivinen enemmistö jyrää tulevaisuudessa. Enkä aio sen mukaan näkemyksiäni muuttaa.
Jos pelkästään tuo avioliitto asia on tärkeä, ymmärrän toki. Vielä ei kirkko siitä ole mitään päätöstä tehnyt.
Tuli sekin mieleeni että jotkut uskovat kutsuvat tuota siksi ”nimikristillisyydeksi” tai ”tapakristillisyydeksi” jos perinteet ovat olleet se pääsyy. Minusta se on kuitenkin ihan hyvä syy kuulua kirkkoon.
Eivät ne menneet sukupolvet aina niin viisaita olleet, aivan yhtä erehtyväisiä kuten me nyt – joissakin asioissa jopa erehtyväisempiä. Asiat kannattaa laittaa suhteelliseen järjestykseen.Niin, onhan se tietenkin nimikristillisyyttä, jos vain nimellisesti on kuulunut kirkkoon, mutta toista se on silloin, jos on ihan konkreettisesti elänyt siitä uskosta, mitä sieltä on saanut.
evita- kirjoitti:
Niin, onhan se tietenkin nimikristillisyyttä, jos vain nimellisesti on kuulunut kirkkoon, mutta toista se on silloin, jos on ihan konkreettisesti elänyt siitä uskosta, mitä sieltä on saanut.
Täytyy sanoa, etten ainakaan vielä eroa kirkosta. Ajattelen niin, että jos siellä on edes yksikin Jumalaa pelkäävä ja hurskas pappi, sinne kannattaa kuulua, ja kyllähän heitä siellä on vielä useampiakin. Onhan Jumalakin luvannut säilyttää kaupunkejakin, jos sieltä löytyy edes muutama vanhurskas ihminen.
http://www.evl.fi/raamattu/1992/1Moos.18.htmlevita- kirjoitti:
Niin, onhan se tietenkin nimikristillisyyttä, jos vain nimellisesti on kuulunut kirkkoon, mutta toista se on silloin, jos on ihan konkreettisesti elänyt siitä uskosta, mitä sieltä on saanut.
En minäkään pidä ihan tuollaisena ihmisten jäsenyyttä kirkosta. Näin vain on ilmaistu.
- Valvokaa!
Tämäkin on osa Jumalan suurta suunnitelmaa, eikä kannata olla huolissaan. Kaikki nämä tapahtuvat kuten on tarkoitettu ja ennustettu Raamatussakin:
2. Tess 2:3-12 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ( Herran päivä ) ei tule, ENNENKUIN LUOPUMUS* ENSIN TAPAHTUU ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille? JA NYT TE TIEDÄTTE, MIKÄ PIDÄTTÄÄ*, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden JUMALA LÄHETTÄÄ HEILLE VÄKEVÄN EKSYTYKSEN, NIIN ETTÄ HE USKOVAT VALHEEN, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
*Luopumuksen täytyy ensin tapahtua, jotta antikristus pääsee valtaan.
Jeesus ei tule takaisin ennen sitä.
Kerätkää lamppuunne öljyä, kun se vielä on mahdollista. ijhugytre kirjoitti:
Rikollisella kristinuskolla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina... Arvaappa ketä eksytettyinä palvelette!"Mikä syömäri ja juomari, publikaanien ja muiden syntisten ystävä!"
Tuon Jeesus sanoi sarkastisesti itsestään niin kuin fariseukset Hänet näkivät, mutta sitten jatkoi: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat."
Ryöväri ei aiemmin kuulunut kirkkoon, mutta jos hän todella sydämestään ja aidosti katuu, Jeesus pystyy tekemään hänet uudeksi ja vapauttamaan hänet syntinsä tuskasta, antaen hänelle uuden alun.
Siinähän se kristinuskon kauneus piileekin.
Toisaalta jotkin papitkaan eivät kadu. Ne, joille on annettu hornasta näkyjä (erityisesti kuolemanrajassa) ovat pappeja, munkkeja ja nunnia siellä nähneet. He olivat elämässään puhuneet Raamatusta mutta sydän katumatonta syntiä täynnä ja nyt kärsivät siellä.Valvokaa! kirjoitti:
Tämäkin on osa Jumalan suurta suunnitelmaa, eikä kannata olla huolissaan. Kaikki nämä tapahtuvat kuten on tarkoitettu ja ennustettu Raamatussakin:
2. Tess 2:3-12 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ( Herran päivä ) ei tule, ENNENKUIN LUOPUMUS* ENSIN TAPAHTUU ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille? JA NYT TE TIEDÄTTE, MIKÄ PIDÄTTÄÄ*, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden JUMALA LÄHETTÄÄ HEILLE VÄKEVÄN EKSYTYKSEN, NIIN ETTÄ HE USKOVAT VALHEEN, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
*Luopumuksen täytyy ensin tapahtua, jotta antikristus pääsee valtaan.
Jeesus ei tule takaisin ennen sitä.
Kerätkää lamppuunne öljyä, kun se vielä on mahdollista.Aivan, näinä päivinä erotellaan jyvät akanoista...
- ota neuvo vastaan
anna.le.fay kirjoitti:
"Mikä syömäri ja juomari, publikaanien ja muiden syntisten ystävä!"
Tuon Jeesus sanoi sarkastisesti itsestään niin kuin fariseukset Hänet näkivät, mutta sitten jatkoi: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat."
Ryöväri ei aiemmin kuulunut kirkkoon, mutta jos hän todella sydämestään ja aidosti katuu, Jeesus pystyy tekemään hänet uudeksi ja vapauttamaan hänet syntinsä tuskasta, antaen hänelle uuden alun.
Siinähän se kristinuskon kauneus piileekin.
Toisaalta jotkin papitkaan eivät kadu. Ne, joille on annettu hornasta näkyjä (erityisesti kuolemanrajassa) ovat pappeja, munkkeja ja nunnia siellä nähneet. He olivat elämässään puhuneet Raamatusta mutta sydän katumatonta syntiä täynnä ja nyt kärsivät siellä.Mistä tiedät katuuko jokin pappi vai eikö kadu. Ja hornasta näkyjä näkevän kai olisi parasta mennä lääkäriin.
ota neuvo vastaan kirjoitti:
Mistä tiedät katuuko jokin pappi vai eikö kadu. Ja hornasta näkyjä näkevän kai olisi parasta mennä lääkäriin.
- ikjuht
evita- kirjoitti:
No eipä ole sinullakaan parempaa tarjota, kun et edes yhtä nimimerkkiä voi käyttää, että vaikuttaisit luotettavammalta.
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
- en myöskään eroa
Minäkään en eroa vaikka tekopyhät "oikeauskoiset" miten peloittelevat ja uhkailevat. Jo pelkästään kirkkoa arvostelevien töykeä ja ylimielinen käytös sen jäseniä kohtaan on vastenmielisyydessään sellaista, että noiten uskoon enkä noitten porukoihin en missään tapauksessa halua.
- liitykirkkoon.fi
Vai tällainen ateistialoitus täällä.
En eroa. Eipä ole eroamassa kaveripiirinikään.- paljonkavereitasiellähoo
sehän se lie tärkeintä se kaveripiiri!
Onhan se toisaalta hyvä kun noin suoraan sanotaan että kaikki ”väärin” uskovat käsketään pois kirkosta. Eikä vain korulausein ilmaista että kovasti niin toivotaan…
- ennustusta
"Onhan se toisaalta hyvä kun noin suoraan sanotaan että kaikki ”väärin” uskovat käsketään pois kirkosta. Eikä vain korulausein ilmaista että kovasti niin toivotaan…"
No saahan kirkko sitten homot tilalle ja varmaan värikästä menoa vähäksi aikaa. Ei homot kauaa jaksa leikkiä kirkonmenoissa kun jo uudet trendit kutsuu :) Kääntyykö kirkko sitten muiden seksuaalivähemmistöjen puoleen? ennustusta kirjoitti:
"Onhan se toisaalta hyvä kun noin suoraan sanotaan että kaikki ”väärin” uskovat käsketään pois kirkosta. Eikä vain korulausein ilmaista että kovasti niin toivotaan…"
No saahan kirkko sitten homot tilalle ja varmaan värikästä menoa vähäksi aikaa. Ei homot kauaa jaksa leikkiä kirkonmenoissa kun jo uudet trendit kutsuu :) Kääntyykö kirkko sitten muiden seksuaalivähemmistöjen puoleen?Olihan aika surullista tekstiä. NO, sinun maailmasi ehkä on tuollainen.
- näin se menee
Ilman uudestisyntymää ei ole mitään todellista syytä kuulua mihinkään kirkkoon, vaikak kuinka hurskaasti siitä puukstaavataan kuten muuutamat ylempänä koittaa niin tehdä !
Isien kirkko on yhtä ja samaa kuin fariseusten kirkko jossa kyllä ollaan aina ketjuna mutta kuten omassa suvussani, ei ensimmäistäkään todellisita uskovaa vaikak kaikki sinne ovat kuuluneet !
Ei luterilainen kansa ymmärrä Raamatullisesta uudestisyntymästä juuri mitään, he ovat muotojumalisia harrastelijoita parhaimmillaankin.
Ja jos niinkin käy, että muutama pääsee uskoon kiinni ihan Raamatullisesti mutta eivät halua kirkosta luopua, sinne he jäävät ja pikkuhiljaa ovat pahempia terveen opin vastustajia kuin ne muotosellaiset.
kokemusta on.- ei eronnut
Tiedä sitten onko ne muissakaan kirkkokunnissa kaikki niin uudestisyntyneitä teksteistä päätellen. Omavanhurskaisia paremminkin.
- en edes mieti eroa
ei eronnut kirjoitti:
Tiedä sitten onko ne muissakaan kirkkokunnissa kaikki niin uudestisyntyneitä teksteistä päätellen. Omavanhurskaisia paremminkin.
Ei juuri ilkeimpiä eikä vastenmielisempiä ihmisiä voi olla kuin nämä jatkuvasti kirkkoa rikolliseksi leimaavat.
- jokatoistakiusaa
en edes mieti eroa kirjoitti:
Ei juuri ilkeimpiä eikä vastenmielisempiä ihmisiä voi olla kuin nämä jatkuvasti kirkkoa rikolliseksi leimaavat.
Ei, vaan vastenmielisempiä ihmisiä ei voi olla muut kuin uskovaiset, jotka käyvät kimppuun kuin lyöden toisia, pahempia ei voi olla kuin uskikset lyömässä uskonnollaan, toivon lakia sellaisia vastaan, kyseessä on henkinen väkivalta, ja todella paha sellainen, sellaiset uskovaiset pitäisi (ja voikin M1-lähetteellä) passittaa pakkohoitoon.
- pidot paranevat
Eroavat ketkä eroavat. Minä en eroa. Ennen sanottiin, että pidot paranevat, kun väki vähenee. Vanha kansa tiesi.
- u8vu
viimeinen sammuttaa valot.
- ymmärtäkää
Vanhatko tiesi, mutta eivät kaikki ymmärtäneet uskontunnustuksen kaltaisina ymmärtämättöminä olevansa rikollisuudessa:
Siis paavalialais-luterilainen uskovainen ei saa Jumalaa ja Jeesusta palvella:
herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
seuraus herra jumalan käskystä:
http://yle.fi/uutiset/insestin_uhri_marja_taisteli_itselleen_avun/6158811
http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
"Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
***(KP)
Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194940912797/artikkeli/juuri nyt tampereen hiippakunnassa uusi raskas rikosepaily.html
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194938304461/artikkeli/seurakuntavaaliehdokasta epaillaan vakavasta rikoksesta tampereen hiippakunnassa.html
- pandoran-lipas
Vanha aloitus, mutta aina ajankohtainen ja mitä ilmeisimmin aito eikä trolli.
>> On ihan hyvä että kaikenmaailman punavihreät sikkaranokkaiset pystynenät jotka "suvaitsee" homoutta, naispappeutta... -eroavat kirkosta!
Kirkkokansasta enää vajaa kolmasosa uskoo kirkkonsa Jumalaan eli jos nuo jumalattomat eli 2/3 lähtisi, niin koko kirkko lopetettaisiin. Sopii toki minulle.
Aloittajan tapaisia kristittyjä, jotka eivät hyväksy homoutta eikä naispappeutta on kirkossa korkeintaan muutama prosentti.
En toki vastusta sitä että kirkon jumalaan uskomaton eroaisi kirkosta, niin näiden aito-avioliitto-sotkujen tapaisilla yyberuskovilla olisi pienemmät resurssit tehdä tuota propagandaansa. Nyt enemmistö rahoittaa noiden yyberuskovien touhut, kun ne kuseksii muiden kengille. - erotaantodella
Joo, onneksi teille, rahat tulee loppumaan kirkolta, olemme kaikki niin tarpeeksi nähneet. Sääli vaan kirkon papeille ym. henkilökunnalle, mutta periköön sitten teiltä uskovilta (jotka ette edes uskontoanne oikein noudata: rakasta lähimmäistäsi) kaikki rahat mitä tarvitsevat.
- yhtgrf
kun kirkolta loppuu niin valtion rikollisuuden kirkkoa tukee valtion tuki. kansan kirkkoa ei ole niin kauan kun yksikään kansalaisen on sen rikollisuuden ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175610
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus03841Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 412515
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432211Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141548- 381410
- 1681327