Millaiset todisteet teille kelpaisi että luopuisitte jumala uskosta?
Vastaukset 5
- hellari...
Olen kokenut meielävästi Jumalan läsnäoloa ja Hän on ollut elämäni purressa yli 40 vuotta. Minusta ei voisi tulla ateistia sitten millään. Pitäisi kyllä mielen sókeutua.
- Voi ei
Väärän tulkinnan takia et luovu jumalauskosta ...... HEH HEH HEH
Ei mitkään. Minulla on filosofia, jonka mukaan Jumalan olemassa olemattomuus on mahdottomuus, ja jota ihmisperäinen tiedekään ei pysty murtamaan.
Se ei pohjaa Raamattuun, vaan eksistentialismiin, logiikkaan ja siihen faktaan, että ihmisen tietous on rajallinen - tieteessä sattuu helposti virheitä etenkin silloin, kun se tutkii aikaa ennen ihmistä.
Kristinuskossa vain nyt on useita ennustuksia, jotka osuvat nappiin. Niinkin suhteellisen moderni keksinnön kuin ydinpommin vaikutus on Raamatussa tarkkaan kuvattu.- Voi ei
Filosofisi päätelmät eivät perustu tosiasioihin eikä faktoihin. Filosofisi höpöttää satuja. HEH HEH HEH ....
Onko filosovillasi nimeä?
Hyvä kysymys! Ainakin jos voitaisiin osoittaa, että Jeesus Nasaretilainen on ollut aivan erilainen henkilö kuin se, miten evankeliumit hänet kuvaavat, luopuisin luultavasti kristinuskosta. En puhu nyt seurakuntien julistuksesta, vaan ihan historian Jeesuksesta, joka on toki toisenlainen kuin monien kristittyjen kuva hänestä. Koen rehellisen epäuskon parempana vaihtoehtona, kuin sen että teeskentelisin olevani kristitty, vaikken pysty enää uskomaan Jeesukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459