Osaisiko joku viisas ihminen kertoa, että miten voisi päästä avustajaksi Pahat Pojat -elokuvaan, jota ruvetaan kuvaamaan maaliskuussa (vai voiko mitenkään)???
Onkohan esim. jossain lehdissä ilmotuksia, että haetaan avustajia... tai jotain? Ja mitä ja miksi ja milloin???
Jos joku vain osaisi kertoa edes jotain, olisin tosi kiitollinen!
Avustajaksi elokuvaan!!
5
584
Vastaukset
- Elokuvassa taka-alalla
Elämän menoa kuvattiin 70-luvulla ja sen ohjasi joku ohjaaja. Käsikirjoituksen oli kirjoittanut nainen ja hän oli sellaisessa sivuosassa. Ritva Oksanen näytteli pääosaa.
Mun luokalla oli pari kaverii, jotka olivat avustajina, mutta ite en oo ollut ja ei oo koskaan tullut mielöleenikään, kuinkahan ne oli päässeet avustajiksi. Toinen niistä mun luokkakavereista kuoli ja siitä toisestakaan ei oo mulla mitään tietoo.
Aika paha sanoo tohon oikeastaan mitään, ohan niitä kaikenlaisii mainoksii ja ne käärii aika kivat rahat noista ja miksei elokuvistakin tulis rahaa.Sun kannattaa vielä miettiä asiaa tai jos ei onnistu niin mee vaikka Norjaan ängämään se on ihan kivaa ja helppoo hommaa (180kruunuu tunti)Suomalaiset on haluttuja siellä. Saisit kansainvälistä kokemusta .....
Elokuva-alasta voit saada vihiä myöskin ravintola Elitestä, siellä käyminen vaatii jonkin verran elokuva-alan tuntemusta, mutta sulla taitaa jo olla sitä jonkin verran, ja käymällä Elitessä saat lisää, ja siellä niitä tilaisuuksia tarjotaan.
Jos sinulla on jotain kysyttävää, niin vastaan mielelläni. Vieraile kotisivuillani ja jätä kysymyksesi vieraskirjaan.KOTISIVUOSOITE:djveikko.tripod.com- Gollum
mee vaikka Norjaan ängämään se on ihan kivaa ja helppoo hommaa...
MITÄ ihmettä ON ÄNGÄMINEN???
Elokuva-alasta voit saada vihiä myöskin ravintola Elitestä...
Mikä/missä on ravintola Elite???__________________________________________________
Jos vastaisit ensin edes näihin kysymyksiin, niin olisi hyvä...
Muuten, oletko sinä itse ollut jossain elokuvassa avustajana, vai mistä tuo nimimerkki tulee? - elokuvassa vekaeka
Gollum kirjoitti:
Mikä/missä on ravintola Elite???__________________________________________________
Muuten, oletko sinä itse ollut jossain elokuvassa avustajana, vai mistä tuo nimimerkki tulee?Ängääminen on syöttien laittamista pyydykseen...Verkoissa on valaita varten.Niinkuin sanoi 180 kruunuu tunti.
Aikoinaan olin Novitan villamainoksessa, avustajana ja se meni euroopassa...ja vaatemessuilla suomessakin.
Sitten olin mukana Laila Kinnusen elokuvassa. Sen kuvasi YLE 1 (tvelokuva) ..Nää molemmat jutut oli 80-luvulla.Laila Kinnuse elokuvassa olin DJ:nä Se kuvaus tapahtui Ravintola Malmikestissä.
TERVETULOA KOTISIVUILLENI kotisivuosoite:djveikko.tripod.com - elokuvassa
Gollum kirjoitti:
Muuten, oletko sinä itse ollut jossain elokuvassa avustajana, vai mistä tuo nimimerkki tulee?Ravintola Elite on Helsingissä Töölöössä...Lähellä Hotelli hesperiaa
- Hönö
Ota yhteyttä kotimaisiin tuotantoyhtiöihin (Angelfilms, Säihky, jne.) ja kysele sieltä kuvausjärjestelijöiltä. Tarvitsevat hyvinkin usein statisteja ja muuta ylimääräistä työvoimaa.
Kehoitan luopumaan wiinahöyryisten alan ihmisten kiusaamisen ravintolassa, sitä paitsi Elite on OUT... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574