Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suzukin maahntuonti päivittyi taas!

hyvää yötä Suzuki

http://www.suzuki.fi/default.aspx



Siinä, kun muut merkit lisäävät dynaamia, vähentää Suzukin maahantuoja sitä. Kolme mallia poistunut kokonaan maahantuontiohjelmasta, eli Alto, SX4 ja Grand Vitara. Mutta toi todella hyvin myyvä Jinmy (viime vuonakin 7 klp) roikkuu vuodesta toiseen kirkkaana maahantuontiohjelmassa?????
Tosin Suzukin maahantuja on todella tunnettu unisuudestaan. Oletteko koskaan nähnyt telkassa tai lehdissä Suzukin mainoskampanjaa?Oikein, niitä ei ole ikinä ollut. Sitten varmaan ihmettelevät, kun kauppa ei käy. S Crossia piti myydä todella paljon, mutta missä on mainoskampanjat??

75

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sx4 kuski

      maahantuoja onkin todella fiksu ja toimii nopeasti, kun poistaa autot listaltaan, joiden valmistus on lopetettu. Tosin Grand Vitaraa kait vielä tehdään, mutta myynti pysähtyi, kuin seinään diesel mallin valmistuksen loputtua.Altolle tulee suraajapiakkoin ja joku pieni maasturikin on tulossa, josta täällä oli kuviakin.
      On totta, että toi jimny ihmetyttää. Jos joku paukapää moisen haluaa, niin ehkä sellainen saataisiin tilattu.
      Kovinhan henkselit paukkui s crossin tultua myyntiin, käskivät nissanin käskainkin olemaan varuillaan, mutta kuinkas on käynytkään.....

      • suraasuraa

        Minkähänlainen tämä Alton suraaja on? Nissanin käskai vaikuttaa mielenkiintoiselta.....


      • susukiselerio
        suraasuraa kirjoitti:

        Minkähänlainen tämä Alton suraaja on? Nissanin käskai vaikuttaa mielenkiintoiselta.....

        Ettei vain jossain vaiheessa jouduta lukemaan että Suzukin maahantuonti päättyi taas... vai onko sitä tuotu koko ajan sieltä 1980-luvun alusta asti? Maahantuoja on ainakin vaihtunut välillä.


    • heheheheee

      Onhan nuita muoviämpäreitä jaettu ilmaiseksikin kauppojen avajaisissa......heheheheheeheeheeh

      • hehehehee

        No niin, nyt laskin runkit muoviämpäriin.Komiasti seisoin takakenossa ämpärin edessä. Hienoa, kun nuita ämpäreitä saa ilmaiseksi, kun toi spermuuli on niin vahvaa ainetta mulla, että ämpäri ei montaa laakia kestä ehjänä pohjastaan. Olen kertakaikkiaan palstan kovin runkkari......heheheheheeheeheeh


    • awd kakkonen

      Morjens (hehee...) tuliko se äiteen maitokärri kuntoo?

      • hehehehee

        Mulla tulee vuarokauressa yli desilitra permuntia muaviämpärin pohjalle.hehehehee
        .........


    • xx..ö

      miten ämpäti tähän liittyy. asiasta toiseen, missä päin suomea sanotaan nuita, vai onko kirjoitusvirhe?

    • voe ollakkii

      Sanotahan notta nuita noita voi olla kirjootusvirhe tahi ei elikkäs miten vuan tahot.

    • awd kakkonen

      No nyt minäkin kokeilin ruiskasta muovivatiin, kyllä roiskahtikin upeasti. Kiitos vinkistä.

    • Suzuki Altoilija

      Onko muuten Suzukin maahantuoja vaihtunut maaliskuussa 2014 vai minkälainen järjestely on tapahtunut kun Simetron Group on muuttunut Bassadone Automotive Nordic -nimelle? Lieneekö juuri samassa yhteydessä karsittu tuontimallistoa vähemmäksi?

      http://www.suzuki.fi/SuzukiInfo/SuzukiSuomessa.aspx

      Liekö tällä mitään merkitystä Suzuki -autoilijalle?

      • S-crossari

        Kauppalehden mukaan siinä vaihtui vain nimi ?
        http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/simetron kastetaan bassadone automotive groupiksi/201403656879
        "Tavallista autonostajaa nimenvaihdos ei hetkauta mitenkään. Kyse on konsernitason järjestelystä, jossa vain emoyhtiö vaihtaa nimensä. Kaikilla viidellä konsernin merkillä eli Hyundailla, Renaultilla, Dacialla, Suzukilla ja Isuzulla on edelleen omat maahantuontiyhtiönsä. Ne jatkavat toimintaansa samoilla vanhoilla nimillään kuin tähänkin asti."


      • hyvää yötä Suzuki
        S-crossari kirjoitti:

        Kauppalehden mukaan siinä vaihtui vain nimi ?
        http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/simetron kastetaan bassadone automotive groupiksi/201403656879
        "Tavallista autonostajaa nimenvaihdos ei hetkauta mitenkään. Kyse on konsernitason järjestelystä, jossa vain emoyhtiö vaihtaa nimensä. Kaikilla viidellä konsernin merkillä eli Hyundailla, Renaultilla, Dacialla, Suzukilla ja Isuzulla on edelleen omat maahantuontiyhtiönsä. Ne jatkavat toimintaansa samoilla vanhoilla nimillään kuin tähänkin asti."

        Se voisikin hetkauttaa tavallista ostajaa, kun poistaisivat mopoauto Jimnyn maahantuontilistaltaan ja ottaisivat tilalle vaikka etuvetoisen diesel s crossin. Niitä menisi takuulla yli 7 kpl vuodessa kaupaksi.


    • takuu.

      Eikö Jimnyssä ole takuuta?

      • lakuu.

        Tuo heitto on taas tutun palstahäirikön höpinää, mutta kommentoin kuitenkin. Totta helvetissä siinä on normaali 3 vuoden takuu, kuten muissakin Suzukeissa, mutta ihmetystä ja ymmärtämättömyyttä kyseisen auton kohdalla herättää se, että vuodesta toiseen se pysyy maahantuontilistalla, vaikka vuosittainen myyntimäärä on reilusti alle 10 kpl. Maahantuontilistalta sitten poistetaan malleja, jotka ovat myyneet Suzukin mittakaavassa hyvin Suomessa, esim Grand Vitara, etuvetoinen Swift. Olisi kiva kuulla maahantuojan mielipide siihen, miksi eivät ota etuvetoista s crossia mukaan listalle?


    • aapeli-5

      Jos asia noin kovasti vaivaa miksi et soita maahantuojalle ja kysy asiasta.

      • lakuu.

        Kerro ihmeessä puhelin numero, josta tavoittaa henkilön vastaamaan kyseiseen asiaan?? Suzukin maahantuojaan ei saa puhelinyhteyttä.
        Suzukin eräs kilpailija kirjoittaa omilla sivuillaan, että jos jotain automalliamme menee vuodessa kaupaksi satakunta kappaletta, tilaamme ne asiakkaalle hiukan pidemmällä toimitusajalla, emme pidä niitä maahantuonnissa muutoin. Nooh, Suzukilla jos olisi sama metoodi käytössään, niin s cross olisi ainoa malli maahantuonnissa, heh.
        Mutta ehdottomasti kannatti poistaa grand vitara listalta, koska sitä on mennyt aika mukavasti kaupan vuosien saatossa ja pitää 7 kappaletta vuodessa myyvä mopoauto listalla.
        aapelille tiedoksi, että selvitä, mikä on keskustelupalstojen tarkoitus, onko se paikka, jonne kirjoitetaan itseä kamalasti vaivaava asia, vaiko onko se paikka, jossa vaihdetaan ajatuksia muiden kirjoittajien kanssa itseä mietityttävistä ja omasta mielestä mielenkiintoisista asioista? Mietippä tarkkaan oikein, jos miettiminen ei ole sinulle liian hankalaa.
        Minulla ei muuten ole Suzuki merkkista autoa, vain kaksi kyseisen merkin perämoottoria löytyy, mutta yleisesti merkkinä Suzuki kiinnostaa.


      • aapeli-5
        lakuu. kirjoitti:

        Kerro ihmeessä puhelin numero, josta tavoittaa henkilön vastaamaan kyseiseen asiaan?? Suzukin maahantuojaan ei saa puhelinyhteyttä.
        Suzukin eräs kilpailija kirjoittaa omilla sivuillaan, että jos jotain automalliamme menee vuodessa kaupaksi satakunta kappaletta, tilaamme ne asiakkaalle hiukan pidemmällä toimitusajalla, emme pidä niitä maahantuonnissa muutoin. Nooh, Suzukilla jos olisi sama metoodi käytössään, niin s cross olisi ainoa malli maahantuonnissa, heh.
        Mutta ehdottomasti kannatti poistaa grand vitara listalta, koska sitä on mennyt aika mukavasti kaupan vuosien saatossa ja pitää 7 kappaletta vuodessa myyvä mopoauto listalla.
        aapelille tiedoksi, että selvitä, mikä on keskustelupalstojen tarkoitus, onko se paikka, jonne kirjoitetaan itseä kamalasti vaivaava asia, vaiko onko se paikka, jossa vaihdetaan ajatuksia muiden kirjoittajien kanssa itseä mietityttävistä ja omasta mielestä mielenkiintoisista asioista? Mietippä tarkkaan oikein, jos miettiminen ei ole sinulle liian hankalaa.
        Minulla ei muuten ole Suzuki merkkista autoa, vain kaksi kyseisen merkin perämoottoria löytyy, mutta yleisesti merkkinä Suzuki kiinnostaa.

        Totta, oikeassa olet :=)


      • aapeli-5
        lakuu. kirjoitti:

        Kerro ihmeessä puhelin numero, josta tavoittaa henkilön vastaamaan kyseiseen asiaan?? Suzukin maahantuojaan ei saa puhelinyhteyttä.
        Suzukin eräs kilpailija kirjoittaa omilla sivuillaan, että jos jotain automalliamme menee vuodessa kaupaksi satakunta kappaletta, tilaamme ne asiakkaalle hiukan pidemmällä toimitusajalla, emme pidä niitä maahantuonnissa muutoin. Nooh, Suzukilla jos olisi sama metoodi käytössään, niin s cross olisi ainoa malli maahantuonnissa, heh.
        Mutta ehdottomasti kannatti poistaa grand vitara listalta, koska sitä on mennyt aika mukavasti kaupan vuosien saatossa ja pitää 7 kappaletta vuodessa myyvä mopoauto listalla.
        aapelille tiedoksi, että selvitä, mikä on keskustelupalstojen tarkoitus, onko se paikka, jonne kirjoitetaan itseä kamalasti vaivaava asia, vaiko onko se paikka, jossa vaihdetaan ajatuksia muiden kirjoittajien kanssa itseä mietityttävistä ja omasta mielestä mielenkiintoisista asioista? Mietippä tarkkaan oikein, jos miettiminen ei ole sinulle liian hankalaa.
        Minulla ei muuten ole Suzuki merkkista autoa, vain kaksi kyseisen merkin perämoottoria löytyy, mutta yleisesti merkkinä Suzuki kiinnostaa.

        Puh,num 0207997700 osoite Laivalahdenkatu 8 008880 Helsinki eiköhän asiasi tuolta selviä.


      • taku-lakuu
        aapeli-5 kirjoitti:

        Puh,num 0207997700 osoite Laivalahdenkatu 8 008880 Helsinki eiköhän asiasi tuolta selviä.

        Kyseisestä numerosta ei asia selviä, kuten jo ylempänä mainittiin, eli Maahantuoja ei kommentoi KYSEESSÄ OLEVAA ASIAA.

        Kerro sinä aapeli 5v, mitä mieltä itse olet asiasta? Olemmehan nyt keskustelupalstalla, jossa vaihdetaan ajatuksia ja tuntemuksia otsikon mukaisesta aiheesta.


    • onpa omituista

      Vastasivatko ne tosiaan sinulle että emme kommentoi?

      • äs äx neljä

        soitahan ihan ite, jos asia noin kovin vaivaa. mää en ainakaan vaivaa päätäni moisilla tyhjänpäiväsillä asioilla, mutta helkkarin mukava on ihmetellä ja kertoa oma mielipide asiasta, kun asiasta. taitaa muute toi aapeli olla maahantuajalla hommissa,kun jankuttaa, ja toine tikutaku lyä vettä kiville lisää. yks nejäpyäräne ja yks kaks pyäräne susuki talos ja helkkarin kovia rautoja o.


      • crossia.

        Juu, vastasivat " Hakaniemen halkotarha, halko puhelimessa".


    • mahan luoja

      Siis täh!! Enkös minä ole silloin suzukin maahantuoja, jos mulla suzuki on vaikka tavaratalon toisessa kerroksessa parkissa ja tuon sen sieltä maa-tasolle, eli tuon suzukini maahan? Tai ajaa päräytän lenkin tosta haaparannasta pätkänmatkaa Ruottin puolella ja kaarran takaisin Tornioon, niin silloinkin olen Suzukin maahantuoja? Ei mulla kyllä ole mitään maahantuontilistaa, mutta voinhan kyseisissä tapauksissa heittää takalooraan pätkän puista peitelistaa ja kirjoittaa sitten siihen tussulla, että maahantuontilista.

      Tempasin tossa pläjäyksen kunnon huumoria, ehe ehe heeeehh.

    • huhhuh...

      Suzukinomistajat vaikuttaa olevan fiksua porukkaa, jatkakaa samaan malliin.

      • huhhuh...

        Koko yö meni miettiessä, että millähän ilveellä taas saisi maksettuä Joulukuun osamaksuerän Nissanista. Auto on n 1000 e:n arvoinen ja velkaa mulla on siintä vielä 5400 e, joten Hyvää Joulua vaan. Saisinpa joskus velattoman S Crossin, aaahh.


      • Onko?
        huhhuh... kirjoitti:

        Koko yö meni miettiessä, että millähän ilveellä taas saisi maksettuä Joulukuun osamaksuerän Nissanista. Auto on n 1000 e:n arvoinen ja velkaa mulla on siintä vielä 5400 e, joten Hyvää Joulua vaan. Saisinpa joskus velattoman S Crossin, aaahh.

        Onko Sutsukisi noin huono?


      • huhhuh...
        Onko? kirjoitti:

        Onko Sutsukisi noin huono?

        Suzuki on mulla haaveena tulevaisuudessa ja S Cross malli olisi ykkösvaihtoehto. Nyt keplottelen Nissanini osamaksujen kanssa, vielä pitää maksaa 54oo euroa ja aikaa olisi tarkalleen 2 vuotta ja neljä kuukautta. Kiva juttu, kun autoni on nyt tonnin arvoinen, niin mitä se onkaan reilun kahden vuoden kuluttua, huh huh.


      • Onko?
        huhhuh... kirjoitti:

        Suzuki on mulla haaveena tulevaisuudessa ja S Cross malli olisi ykkösvaihtoehto. Nyt keplottelen Nissanini osamaksujen kanssa, vielä pitää maksaa 54oo euroa ja aikaa olisi tarkalleen 2 vuotta ja neljä kuukautta. Kiva juttu, kun autoni on nyt tonnin arvoinen, niin mitä se onkaan reilun kahden vuoden kuluttua, huh huh.

        Hullu olet, kun osamaksulla makselet. Minä ostan auton aina käteisellä, siintä pitää ihan luottotietonikin huolen, kun luottoa eivät mulle anna? Nykyinen Tojotani maksoi kokonaiset 750 euroa ja KÄTEISELLÄ maksoin.


    • GV -09

      Huh, siinä ylempänä kaksi järjenjättiläistä keskustelee. pa kumpikin, mutta kommenttia pitää suoltaa jasekaantua normaali ihmisten asiallisiin keskusteluihin. Harmi.

      • GV -09

        Sorry vaan mutta minunkin järki on apinan tasolla siksi tuo kirjoitustaitokin on mitä sattuu


    • sdkfjkjgregjeiro

      Bassadone Groupista puheenollen Tuulilasin netissä vihjattiin että ilmeisesti kyseinen maahantuoja alkaa tuoda todennäköisesti Kiinalaista Qoros -automerkkiä Suomeen jossain vaiheessa:

      http://www.tuulilasi.fi/tltv/suomeen-saapuu-uusi-automerkki-kiinasta-myydaan-prisman-pihasta

      • Suzuki Altoilija

        Yllättäen ei näyttäisikään olevan Kiinalainen Qoros vaan Korealainen Ssangyoung:
        http://tekniikanmaailma.fi/uusi-automerkki-suomeen/

        Jos kyseessä on tosiaan Ssangyoung niin tilanne on tavallaan tuttu mulle jo entuudestaan kun 90-luvulla omistin Mazdan (323) ja sen maahantuoja Inchcape toi silloin maahan myös Ssangyoungia.


    • tavallaan

      Ihanko totta, että sama maahantuoja voe mahoton onpa hienoa......tavallaan.

      • tavallaan

        kaikista hianointa on se, että Aro-yhtymä toi minun velkaisen Nissanini maahan vuonna 1993. Siis tavallaan on hianoa se.


      • sort of fun
        tavallaan kirjoitti:

        kaikista hianointa on se, että Aro-yhtymä toi minun velkaisen Nissanini maahan vuonna 1993. Siis tavallaan on hianoa se.

        Yeh, sort of...


    • HÄH ?

      Toiko Aro-yhtymä velkaisia Nissaneita, kenelle ne olivat velkaa?

      • tavallaan

        Eikö perseläpi tajua kirjoitettua tekstiä??? Älä sekoita yksikköä ja monikkoa. Kirjoitin "velkaisen Nissanini" en suinkaan velkaisia Nissaneita. Juuri se minun nissani oli velkaa Datsunin pääjohtajan Kaj Datsunin pojalle KIm Datsunille.
        Vielä 18 kuukautta osamaksuja romustani, sitten yritän saada uuden rahoitussopparin ja s cross sitsa alle. Onneksi on rahoitusyhtiöitä olemassa.


      • HÄH ?
        tavallaan kirjoitti:

        Eikö perseläpi tajua kirjoitettua tekstiä??? Älä sekoita yksikköä ja monikkoa. Kirjoitin "velkaisen Nissanini" en suinkaan velkaisia Nissaneita. Juuri se minun nissani oli velkaa Datsunin pääjohtajan Kaj Datsunin pojalle KIm Datsunille.
        Vielä 18 kuukautta osamaksuja romustani, sitten yritän saada uuden rahoitussopparin ja s cross sitsa alle. Onneksi on rahoitusyhtiöitä olemassa.

        Sorry, ei tullu luettua kunnolla. Ilman rahoitusyhtiötä en olisi minäkään autolla ajanut metriäkään autokoulun jälkeen. Hieno juttu tuo osamaksu.


      • dlfjsdlkjggjk
        tavallaan kirjoitti:

        Eikö perseläpi tajua kirjoitettua tekstiä??? Älä sekoita yksikköä ja monikkoa. Kirjoitin "velkaisen Nissanini" en suinkaan velkaisia Nissaneita. Juuri se minun nissani oli velkaa Datsunin pääjohtajan Kaj Datsunin pojalle KIm Datsunille.
        Vielä 18 kuukautta osamaksuja romustani, sitten yritän saada uuden rahoitussopparin ja s cross sitsa alle. Onneksi on rahoitusyhtiöitä olemassa.

        Melko pieni osamaksuerä kuukaudessa jos 1993 lähtien olet maksanut sitä, 21 vuotta velkaa jostain nissanista, "tavallaan" naurettavaa :D


      • tavallaan
        dlfjsdlkjggjk kirjoitti:

        Melko pieni osamaksuerä kuukaudessa jos 1993 lähtien olet maksanut sitä, 21 vuotta velkaa jostain nissanista, "tavallaan" naurettavaa :D

        Misskäköhän kohtaa tekstissäni mainitsin, ettei Nissanillani ole ollut muita omistajia/haltijoita tai, että olisin sen ensimmäinen haltija?
        Toki luetun ymmärtäminen on monelle lukihäiriöiselle vaikeaa ja lievä kehitysvamma aiheuttaa sen, että asioita muuttaa omassa ajatuksessaan erilaiseksi, kuin ne todellisuudessa ovat. Lukihäiriöösi saatat saada apua, mutta kehitysvamman hoitoon ei varallisuutesi riitä.


      • dlfjsdlkjggjk
        tavallaan kirjoitti:

        Misskäköhän kohtaa tekstissäni mainitsin, ettei Nissanillani ole ollut muita omistajia/haltijoita tai, että olisin sen ensimmäinen haltija?
        Toki luetun ymmärtäminen on monelle lukihäiriöiselle vaikeaa ja lievä kehitysvamma aiheuttaa sen, että asioita muuttaa omassa ajatuksessaan erilaiseksi, kuin ne todellisuudessa ovat. Lukihäiriöösi saatat saada apua, mutta kehitysvamman hoitoon ei varallisuutesi riitä.

        Ok, eipä tosiaan ollut mainintaa. Tulee niin nopeesti oivallettua joku hyvä ja näpäkkä vastaus ja sitten kun on jo sen lähettänyt, niin huomaa mokanneensa.


      • aito dlfs...
        tavallaan kirjoitti:

        Misskäköhän kohtaa tekstissäni mainitsin, ettei Nissanillani ole ollut muita omistajia/haltijoita tai, että olisin sen ensimmäinen haltija?
        Toki luetun ymmärtäminen on monelle lukihäiriöiselle vaikeaa ja lievä kehitysvamma aiheuttaa sen, että asioita muuttaa omassa ajatuksessaan erilaiseksi, kuin ne todellisuudessa ovat. Lukihäiriöösi saatat saada apua, mutta kehitysvamman hoitoon ei varallisuutesi riitä.

        vielä naurettavampaa on olla velkaa KÄYTETTYNÄ hankitusta 21v vanhasta nissaninrutkusta, "tavallaan".


    • totta.

      Suzukimiehille kaikenlaiset mokat ovat arkipäivää.

      • totta.

        Toisaalta, jos opelin mokat on arkipäivän autoja, niin s crosseilla ajetaan sitten pyhänä. Tosin minä ajan Nissanilla vielä vajaat 18 kuukautta pyhät arjet, siintä pitää osamaksusopinus huolen.


    • siintä

      Pidä vaan siintä huoli........heheheeheeheeeheeheeh

      • siintä

        Olet oikeastaan onnenpekka, kun saat itse pitää osamaksuistasi huolen, mulla siintä pitää huolen ulosottomies. Rahaa, kun yksinkertaisesti ei ole.
        Pyysin eilen kuukauden lykkäystä ulosottomieheltä, se vastasi heheheeheeheeeheeheeeh


    • kaikenlaisia

      öööö.. tuota noin keskustelet ilmeisesti itsesi kanssa, kannattaisikohan hakeutua hoitoon.

      • siintä

        aaaa... tuota enpäs keskustele, vaan lisäsin hetken päästä ajatuksiani, joka ei tullut mieleen aiemmin. Hoidata sinä ylipainosi pois, rumille kasvoillesihan et voi mitään.


    • kaikenlaisia

      Oikeassa olin , mene hyvä mies hoitoon nykyisin sinunkin mielenterveysongelmaan on varmaankin saatavissa apua.

      • kaikenlaisia

        Minun ylipaino on muuten minun ongelma ja ruma naama on sukurasite meidän suvun kaikilla miehillä. Joten nokka tukkoon vaan.


    • Nasse-setä

      Eihän tällä pojulla välttämättä ole mielenterveysongelmia. Todennäköisesti hiekkalaatikkohiekka narskuu vielä hampaiden välissä eikä parta vielä kasva. Ehkä kananpaskaa poskille, niin ehkä ainakin siitä ongelmasta poju pääsee eroon.

      • kaikenlaisia

        Koitahan sinä päästä alkoholista eroon ja lopettaa pöhnässä netissä hilluminen yöllä muijaltasi salaa. Sun ikäisen papparaisen kuuluu mennä nukkumaan 3.2 promillen känissä jo klo 20:00.


    • veekuus

      Odotellaan tuota uutta Grand vitaraa saapuvan,sillä aikaa ajellaan entisellä geeveellä. Nyt ois nettiautoon tullu muutama V6 malliki myyntiin,Tuovatkohan uusia sitte noilla isoilla bensa-koneilla?

      • SX-4

        Kävin koeajollayhdellä nettiautossakin myynnissä olevalla V6 GV:llä ja räyhee kulkunen peli oli. Räyhee oli myös keskikulutus lukema tietokoneella, huh. Nollasin lukeman lähtiessäni koeajolle, n 65 km ajoin, osa motaria (max 130km/h), pari kovaa kiihdytystä ja keskikulutus tuolla lenkilläni oli 15.9 l/100km.
        Toisaalta, kuka kyseisen V kutosen hankkii, tietää tuon kulutuksen ja se on sivuseikka hänelle.

        Pitää muistaa, että jos ja kun uusi Grand Vitara tulee, niin se ei tarkoita sitä, että sitä saataisiin suomessa myyntiin. Pääasiahan on, että Jimnyä tuodaan maahan ahkerasti nyt ja iankaikkisesti, myydäänhän niitä sentää 4-5 kpl vuodessa:=)


    • hiphei vaan

      Nyt uusin päivitys on taas tyypillinen suomi suzukia. S Cross sarjan Suomessa eniten myyty malli 2WD GL on poistettu!!! Pelästyivät varmaan, kun niitä alkoi varmaan menemään liikaa ja siintä tulee taas lisä rasitusta maahantuonnille.

      • veekuus

        Näyttihän tuolla varastossa olevan uusiakin Grandevitaroita!8kappaletta,ainakin autotalli.comin mukaan?Taitaa vaihtua eri merkkiin jos eivät uusia Grandeja ala maahan tuomaan?


      • Altovero
        veekuus kirjoitti:

        Näyttihän tuolla varastossa olevan uusiakin Grandevitaroita!8kappaletta,ainakin autotalli.comin mukaan?Taitaa vaihtua eri merkkiin jos eivät uusia Grandeja ala maahan tuomaan?

        Ei siinä vielä kaikki, uusimmassa TM:ssä on Saksassa tehty koeajo uudesta Suzuki Celeriosta. Tätä ei kuulemma edes aiota tuoda Suomeen. Alto on jo mennyttä eli uusia pikkuSuzukeja ei siis tule olemaan enää myynnissä.

        Yrittääköhän Suomen maahantuoja kalastella Subaru -porukkaa merkin pariin kun tarjoilee vain nelivetoisia malleja? Subarullahan oli aiemmin Justy pikkuauto nelivetoisena, nykyään ei taida Imprezaa pienempää olla, Suzukilla on Swift. Aika kapea markkinarako kyllä tällainen varmaan on Suomessa.

        Netissähän on kyllä vihjeitä tulossa olevista uusista malleista, esim. "jännittävämmin" muotoiltu Celerion kokoinen Suzuki. Kenties siitä tulee joskus Suomenkin tuontimalli?


      • fkljsalgjklgjkl

        No se on kauheeta jos joutuu ihan töitä tekemään, siinähän voi tulla vaikka kiire, hiki ja stressi.


      • Merkki vaihtui jo
        Altovero kirjoitti:

        Ei siinä vielä kaikki, uusimmassa TM:ssä on Saksassa tehty koeajo uudesta Suzuki Celeriosta. Tätä ei kuulemma edes aiota tuoda Suomeen. Alto on jo mennyttä eli uusia pikkuSuzukeja ei siis tule olemaan enää myynnissä.

        Yrittääköhän Suomen maahantuoja kalastella Subaru -porukkaa merkin pariin kun tarjoilee vain nelivetoisia malleja? Subarullahan oli aiemmin Justy pikkuauto nelivetoisena, nykyään ei taida Imprezaa pienempää olla, Suzukilla on Swift. Aika kapea markkinarako kyllä tällainen varmaan on Suomessa.

        Netissähän on kyllä vihjeitä tulossa olevista uusista malleista, esim. "jännittävämmin" muotoiltu Celerion kokoinen Suzuki. Kenties siitä tulee joskus Suomenkin tuontimalli?

        Joo, veikkaan myös 2WD S Crossin poistuvan kokonaan kohta maahantuonnilta, kuten kävi edeltäjä mallin SX4 kohdalla, huomasivat niiden menevän kaupaksi, niin tuli hätä vetää pois myynnistä. Suzukilla on toistakymmentä mielenkiintoista mallia ja suomeen tuodaan vain s crossia, swiftiä ja jostain käsittämättömästä syystä jinmyä.
        Koska olette muuten nähny valtakunnallisesti lehdissä tai telkussa Suzuki mainosta?


    • veekuus

      Vaikutatkin työtä vieroksuvalta luuserilta.

      • Kopioi tämäkin

        Kun heität idiootti kommentteja jo toisella henkilöllä käytössä olevalla nimimerkillä, niin laita typerä heittosi sen kirjoituksen alle, johonka se on kommentti. Ei pitäisi olla vaikeaa noinkin fiksulta kaverilta. Tuo heittosi on nyt kommentti aloitukseen ja tuskinpa se oli tarkoituksesi, idiootti.


    • kopioi tämäkin

      Selvitin lisäksi ip-osoitteen ja ilmoitin ylläpidolle ja poliisille.

      • saa kopioida:=)

        Hienoa ja kiitos. Hyvä että osasit hakea ip osoitteesi ja ilmoitit sen ylläpidolle ja poliisillekkin. Oletkin jo pitkään häirinnyt palstaa ja nyt tulit järkiisi. Vielä kiitos.


    • saa kopioida:=)

      Ole hyvä!

      • saa kopioida:=)

        Ottivatkin jo yhteyttä minuun ja tuli nuhtelut ja vakava varoitus häiriköinnistä. Piru soikaan, kun ottaa vaan päähän ainainen syrjiminen. Koulussa olin luokan lihavin ja viihdytin toisia itseäni mollaamalla. Nyt aikuisena sama jatkuu, kukaan ei ota tosissaan minua ja näin netissä oli hieno huudella nimettömänä, tietenkin.
        Otan rangaistukseni, kuin mies ja vaikenen.


      • veekuus
        saa kopioida:=) kirjoitti:

        Ottivatkin jo yhteyttä minuun ja tuli nuhtelut ja vakava varoitus häiriköinnistä. Piru soikaan, kun ottaa vaan päähän ainainen syrjiminen. Koulussa olin luokan lihavin ja viihdytin toisia itseäni mollaamalla. Nyt aikuisena sama jatkuu, kukaan ei ota tosissaan minua ja näin netissä oli hieno huudella nimettömänä, tietenkin.
        Otan rangaistukseni, kuin mies ja vaikenen.

        Ainakin Vitara tulee maaliskuussa myyntiin!pitää käydä se katsomassa,luulen että myös grande tulee jossain vaiheessa?Myös Korando ja rexton täytyy koeajaa kun tulevat.


      • Anonyymi
        veekuus kirjoitti:

        Ainakin Vitara tulee maaliskuussa myyntiin!pitää käydä se katsomassa,luulen että myös grande tulee jossain vaiheessa?Myös Korando ja rexton täytyy koeajaa kun tulevat.

        Suzukiiiii!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suzukiiiii!!!!

        Syzygystä tuli jo70-luvulla Atari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syzygystä tuli jo70-luvulla Atari.

        Atarii!!!! Kuusnepaa!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Atarii!!!! Kuusnepaa!!!!

        Vic-20!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vic-20!!!!!!!

        Sateenkaari power!


    • Anonyymi

      Milloinkahan suzukin maahantuonti päättyy taas? Mitsubishikin on ilmoittanut jättävänsä euroopan. Daihatsu on mennyt jo aikoja sitten.

      • Anonyymi

        Miksi se sinua kiinnostaa?


      • Anonyymi

        Ei pääty. Tulee uusia malleja Eurooppaa varten.
        Yhteistyö Toyotan kanssa takaa tekniikan jakamisen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe