whatta???

-jOGU-

ÄLKÄÄ ÄÄNESTÄKÖ EEVA-LEENAA!!!PAHEMPAA NOKKA ÄÄNTÄ SAA ETTIÄ!!!!

6

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä Täällä Hei!

      olen samaa mieltä kanssasi -jogu-. Eeva-Leena ei osaa laulaa. Tuollaiset kilpailijat pitäisi tiputtaa pois jo alkukarsinnoissa. Mihin tämä maailma on menossa, kun tuollaiset laulajat pääsevät niin suureen julkisuuteen ja suosioon? Vai onko se vaan muotia, sellainen nokkaan honottaminen..? Ihmettelempä vaan. Tuollaiset pitäisi saada kokonaan pois

    • 40 ja risat

      Näin vanhemman sukupuolen edustajana minuun ei kyllä tuollaiset Eeva-Leenat uppoa alkuunkaan..pieni tyttöhän vielä ihan selvästi etsii omaa itseään ja ääntään..arvoa Katri Helenalle ja muille vanhoille kauniille naisille jotka ovat löytäneet tyylinsä!

    • Jooo

      Se on hyvin yleistä popmaailmassa, ett lauletaan "nenästä". Ei sitä pidetä edes ongelmana, vaan persoonallisena tapana tuottaa ääntä.

      • -jOGU-

        Se tapa on kulutettu jo loppuun!


      • Minä täällä

        no ei se kyllä niin ole!
        äänen tuoton pitäisi olla vapaata ja puhdasta, tottakai myöskin hyvänkuuloista.
        nenä ääni ei ole hyvän kuuloinen!


    • tuija

      on kyllä aika kummallista kun noin pystyt e-l:n lauluääntä arvostelemaan... missään vaiheessa ohjelmaa hänen lauluaan ei olla saatu kuulla kuin n.30 sekuntia max... itse kuulin hänen esiintyvän oulussa rotuaarilla joskus muutama vuosi sitten eikä siinä laulussa ollut mitään moitittavaa... nenä-ääntä en hänen tulkinnastaan löytänyt... että ehkä teidänkin pitäisi odottaa kunnes kuulette hänen OIKEASTI laulavan ennen kuin arvostelette.... popstarsissa huonoa onkin juuri se, että laulajien ei anneta laulaa kunnolla... tai sitä ei ainakaan näytetä katsojille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe