Ei ole tarvinnut vuosikausiin onneksi tuolla asioida. Nyt kuitenkin passin ja rikosilmoituksen tiimoilta siellä joutunut asioimaan kahdesti.
Eikö siellä ole toimistohenkilöitä töissä ollenkaan?
Ekalla kerralla asiani hoiti virkapukuinen poliisimies!!! Eikö poliisien kuulu olla kentällä? Konttorihommissa, hei halloota???
Toisella kerralla vein rikosilmoitusta. Odotustilassa oli 5-6 pitkästyneen oloista asiakasta ja lasikopissa verhot ja hetkinen-lappu. Soitin kuitenkin ovikelloa, kun lapussa näin käskytettiin rikosilmoitusasioissa tekemään. Meni 2-3 minuuttia ja
oven tuli avaamaan siviileissä oleva vastaheränneen oloinen poliisimies.
Otti ilmoituksen asiallisesti vastaa, ei siinä mitään.
Mutta nämä muut asiakkaat jäivät sinne jatkamaan odotteluaan...
Nyt ihan oikeesti ! Tässä olisi jollekkin esimiehelle ja vastaavalle mietinnän paikka, miten homma saadaan pelaamaan joustavasti.
Poliiseja tarvitaan lisää kentälle ja varsinkin näkyvyyttä, ei mihinkään toimistohommiin!
Järkeä päähän päättäjät, tai menkää itse sinne lasikopin taakse asioita hoitamaan!!! Ei näin voi homma toimia!
Mäntsälän Poliisiasema
2
313
Vastaukset
- nelijalka
Ei ole sitten ihmekään, jos rikoksia tapahtuu
- rukkanen.
Alkuvuodesta sama juttu.Passi uusks.Satuin menemään vääränä päivänä.Oli pussiverhot edessä.Sisällä tehtiin tietysti jotain kun valo paistoi.Ryiskeli,katselin.Jätin asian koska hetki ennen informoi joku,ettei siellä oteta tänään vastaan.Kokeilin onneani.Ei otettu.myöhemmin se sujui mutkattomasti.Passi ehti ajallaan r-kiskaan.
Tuolloin samainen joka kertoi,ettei oteta vastaan päivä niin tiukka tiskin takana oli sanonut,että pitää soittaa ja varata aika ensin.Meni ulos ja soitti.Sai asiansa hoidettua.Vanhempi nainen kertoi myöhemmin,että ei tarvitse mittän aikaa tilata jollei kiire ole.Asiakkaat otetaan ellei varattua ole juuri menossa.Sen jälkeen on hänen kanssaan sujunut.Ei ollut se pilkunviilaaja.
Mielestäni auki olotkin ovat järkeistyneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634