Iltalehti väitti

unskiva

että klitta on herkkä ja sitä pitää käsitellä hienovaraisesti pikkuhiljaa ehkä voimistaen jotta
nainen saa orgasmin. No hienovaraisuus lienee aina paikallaan. Mutta aikanaan mielestäni tein juuri siinä virheen että naisystäväni klitoriksen käsittely nimenomaan vaati suht' kovakouraistakin käsittelyä (=voimakasta painallusta häpyluuta vasten) jotta hän saavutti orkun. Tällä tyylillä se onnistuu nykyään lähes poikkeuksetta ellei ole väsymis- tai tunnetilahaasteita.

Onko Iltalehti oikeassa myyttiensä suhteen vai voisiko joku nainen vinkata jos on samantyyppistä käsittelyä vaativa klitoris. Kyllä hellävarainen käsittely toki on yleisempää, sen tiedän.

5

193

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies täältä.

Kuinka edes rohkenet kyseenalaistaa Iltalehden myytit? Sehän tietää kaiken kaikesta, varsinkin sänkyhommista!

• nautiskelia

Mulla riittää ku painaa esim vähän. Mitään suristimia en voi käyttää ihan kauhei ta.

• unskiva
        nautiskelia kirjoitti:

Mulla riittää ku painaa esim vähän. Mitään suristimia en voi käyttää ihan kauhei ta.

Onko suritismi uudennos sanalle motorisoitu hieromasauva ja ovatko ne kauheita siis siinä merkityksessä että niiden "voima" on sinulle epämieluisampaa kuin kevyempi kämmennys? Mää kun ajattelin että mitähän se mun kamu sellaisesta olisi mieltä. Sillä saisi ajallista pituutta lisää vaikka tällä iällä se joskus kestää kyllä ihan riittävän kauan ... Naiseni hoidan aina etukäteen kun ei koskaan voi tietää yltääkö videotason orgasmin tekoon.

• unskiva

Sama kävi mielessä. Isoisänikin aikanaan totesi kun joku epäili hänen väitteitään että tottahan se nyt paikkansa pitää kun "oo lehrestä kassonu".

• nautiskelia

juu mulle liian voimakkaita tekee kipeetä.Aika yksilöllistä toi varmaan on et vois teillä toimiakin. Oon vissiin muutenkin tavallista herkempää sorttia eli saan tosi helposti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      101
      1233
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      91
      850
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      774
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43