että klitta on herkkä ja sitä pitää käsitellä hienovaraisesti pikkuhiljaa ehkä voimistaen jotta
nainen saa orgasmin. No hienovaraisuus lienee aina paikallaan. Mutta aikanaan mielestäni tein juuri siinä virheen että naisystäväni klitoriksen käsittely nimenomaan vaati suht' kovakouraistakin käsittelyä (=voimakasta painallusta häpyluuta vasten) jotta hän saavutti orkun. Tällä tyylillä se onnistuu nykyään lähes poikkeuksetta ellei ole väsymis- tai tunnetilahaasteita.
Onko Iltalehti oikeassa myyttiensä suhteen vai voisiko joku nainen vinkata jos on samantyyppistä käsittelyä vaativa klitoris. Kyllä hellävarainen käsittely toki on yleisempää, sen tiedän.
Iltalehti väitti
5
191
Vastaukset
- mies täältä.
Kuinka edes rohkenet kyseenalaistaa Iltalehden myytit? Sehän tietää kaiken kaikesta, varsinkin sänkyhommista!
- nautiskelia
Mulla riittää ku painaa esim vähän. Mitään suristimia en voi käyttää ihan kauhei ta.
- unskiva
nautiskelia kirjoitti:
Mulla riittää ku painaa esim vähän. Mitään suristimia en voi käyttää ihan kauhei ta.
Onko suritismi uudennos sanalle motorisoitu hieromasauva ja ovatko ne kauheita siis siinä merkityksessä että niiden "voima" on sinulle epämieluisampaa kuin kevyempi kämmennys? Mää kun ajattelin että mitähän se mun kamu sellaisesta olisi mieltä. Sillä saisi ajallista pituutta lisää vaikka tällä iällä se joskus kestää kyllä ihan riittävän kauan ... Naiseni hoidan aina etukäteen kun ei koskaan voi tietää yltääkö videotason orgasmin tekoon.
- unskiva
Sama kävi mielessä. Isoisänikin aikanaan totesi kun joku epäili hänen väitteitään että tottahan se nyt paikkansa pitää kun "oo lehrestä kassonu".
- nautiskelia
juu mulle liian voimakkaita tekee kipeetä.Aika yksilöllistä toi varmaan on et vois teillä toimiakin. Oon vissiin muutenkin tavallista herkempää sorttia eli saan tosi helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1884820Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303690Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392582Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572257Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491588- 731328
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751171Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711152En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on401125Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911021