Iltalehti väitti

unskiva

että klitta on herkkä ja sitä pitää käsitellä hienovaraisesti pikkuhiljaa ehkä voimistaen jotta
nainen saa orgasmin. No hienovaraisuus lienee aina paikallaan. Mutta aikanaan mielestäni tein juuri siinä virheen että naisystäväni klitoriksen käsittely nimenomaan vaati suht' kovakouraistakin käsittelyä (=voimakasta painallusta häpyluuta vasten) jotta hän saavutti orkun. Tällä tyylillä se onnistuu nykyään lähes poikkeuksetta ellei ole väsymis- tai tunnetilahaasteita.

Onko Iltalehti oikeassa myyttiensä suhteen vai voisiko joku nainen vinkata jos on samantyyppistä käsittelyä vaativa klitoris. Kyllä hellävarainen käsittely toki on yleisempää, sen tiedän.

5

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies täältä.

      Kuinka edes rohkenet kyseenalaistaa Iltalehden myytit? Sehän tietää kaiken kaikesta, varsinkin sänkyhommista!

      • nautiskelia

        Mulla riittää ku painaa esim vähän. Mitään suristimia en voi käyttää ihan kauhei ta.


      • unskiva
        nautiskelia kirjoitti:

        Mulla riittää ku painaa esim vähän. Mitään suristimia en voi käyttää ihan kauhei ta.

        Onko suritismi uudennos sanalle motorisoitu hieromasauva ja ovatko ne kauheita siis siinä merkityksessä että niiden "voima" on sinulle epämieluisampaa kuin kevyempi kämmennys? Mää kun ajattelin että mitähän se mun kamu sellaisesta olisi mieltä. Sillä saisi ajallista pituutta lisää vaikka tällä iällä se joskus kestää kyllä ihan riittävän kauan ... Naiseni hoidan aina etukäteen kun ei koskaan voi tietää yltääkö videotason orgasmin tekoon.


      • unskiva

        Sama kävi mielessä. Isoisänikin aikanaan totesi kun joku epäili hänen väitteitään että tottahan se nyt paikkansa pitää kun "oo lehrestä kassonu".


    • nautiskelia

      juu mulle liian voimakkaita tekee kipeetä.Aika yksilöllistä toi varmaan on et vois teillä toimiakin. Oon vissiin muutenkin tavallista herkempää sorttia eli saan tosi helposti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2012
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1225
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1040
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      996
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe