Kylpylään!

Posliini 20cm

Olen täysin posliini 26v. mies. Mennään avovaimoni kanssa kylpylään ja olen täysin posliini! Toivottavasti on muitakin semmoisia! Saunassa mukava katella!

15

1569

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gagay

No voihan vit.... tämäki vielä...

• Jinnuli

No naisten puolella ei oo ainakaan tätä ongelmaa, uimahallissa käydessä on kyllä posliineja siellä täällä. Itse en edes mieti koko asiaa ollessani karvaton ja käydessäni uimassa tai kylpylässä.

• Loistavaa! Olen itsekin posliini. Näin on paljon kiihottavampaa myös itselleni.

• biukm06

itsellä iso ja paksu posliini kulli,isot kivekset ... ja uimahallin suihkussa ja saunassa jotku vilkuilee...itse en häpeä vaan avaan reiteni jotta voivat katsoa kunnolla... =)

• Pedpedped

Tykkäät esitellä "isoa" piliäsi pikkupojille. Saatko säväreitä?

• jomppere

No en käy uimahalleissa yms mutta itsellänikin iso vehje, lepo n 15 ja juhla n 25, vaimon kans ajettin siitä karvat niin voi kyllä todeta että on hirveen näköinen, eli kokeiluksi jäi kyllä miehellä karvat pitää olla

• keski-ikäinen äiti ja parikymppinen tytär perustivat `Vanhan tavarain kaupan`eli kierrätys myymälän. ja nimeksi tuli VANHA TAVARA JA POSLIINI!

• Estotot

Minäkin olen posliini ja käyn usein uimahallin saunassa. Kaverit kyllä tuijottavay karvatonta
      kaluani mutta kukaan ei ole sanonut mitään. He ovat hymyilleet. Älä ujostele ! Olethan isokaluinenkin.

• ketä vittu kiinnostaa sun paljas molo?muijas vois mut luulen oot homppeli.

• wwqq

Tulee mieleen, että ketä varten itsesi ajelit. Siis saunassa ei ole muita kuin miehiä.

• Jeuka.ollika

Eniten vituttaa hintit. Vitun posliini pimppa. Ajele.

• honkkelix

homokis sinua siellä luullaan

• KaveriakoVaille

Minä taas luulen niitä notkujia niiksi, niillä kun ei ole muuta tekemistä kuin kyylätä muita.

• vakavasti

homous on vakava sairaus..

• ittensä

ei kiinnosta muita.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1434
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      817
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      701
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      128
      656
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      34
      572
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      36
      550
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      202
      542
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      536
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      530
    Aihe