Kylpylään!

Posliini 20cm

Olen täysin posliini 26v. mies. Mennään avovaimoni kanssa kylpylään ja olen täysin posliini! Toivottavasti on muitakin semmoisia! Saunassa mukava katella!

15

1447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gagay

No voihan vit.... tämäki vielä...

• Jinnuli

No naisten puolella ei oo ainakaan tätä ongelmaa, uimahallissa käydessä on kyllä posliineja siellä täällä. Itse en edes mieti koko asiaa ollessani karvaton ja käydessäni uimassa tai kylpylässä.

• Loistavaa! Olen itsekin posliini. Näin on paljon kiihottavampaa myös itselleni.

• biukm06

itsellä iso ja paksu posliini kulli,isot kivekset ... ja uimahallin suihkussa ja saunassa jotku vilkuilee...itse en häpeä vaan avaan reiteni jotta voivat katsoa kunnolla... =)

• Pedpedped

Tykkäät esitellä "isoa" piliäsi pikkupojille. Saatko säväreitä?

• jomppere

No en käy uimahalleissa yms mutta itsellänikin iso vehje, lepo n 15 ja juhla n 25, vaimon kans ajettin siitä karvat niin voi kyllä todeta että on hirveen näköinen, eli kokeiluksi jäi kyllä miehellä karvat pitää olla

• keski-ikäinen äiti ja parikymppinen tytär perustivat `Vanhan tavarain kaupan`eli kierrätys myymälän. ja nimeksi tuli VANHA TAVARA JA POSLIINI!

• Estotot

Minäkin olen posliini ja käyn usein uimahallin saunassa. Kaverit kyllä tuijottavay karvatonta
      kaluani mutta kukaan ei ole sanonut mitään. He ovat hymyilleet. Älä ujostele ! Olethan isokaluinenkin.

• ketä vittu kiinnostaa sun paljas molo?muijas vois mut luulen oot homppeli.

• wwqq

Tulee mieleen, että ketä varten itsesi ajelit. Siis saunassa ei ole muita kuin miehiä.

• Jeuka.ollika

Eniten vituttaa hintit. Vitun posliini pimppa. Ajele.

• honkkelix

homokis sinua siellä luullaan

• KaveriakoVaille

Minä taas luulen niitä notkujia niiksi, niillä kun ei ole muuta tekemistä kuin kyylätä muita.

• vakavasti

homous on vakava sairaus..

• ittensä

ei kiinnosta muita.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      164
      5734
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      265
      3344
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3314
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2748
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1864
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      29
      1648
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1596
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1477
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23