Kylpylään!

Posliini 20cm

Olen täysin posliini 26v. mies. Mennään avovaimoni kanssa kylpylään ja olen täysin posliini! Toivottavasti on muitakin semmoisia! Saunassa mukava katella!

15

1290

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gagay

      No voihan vit.... tämäki vielä...

    • Jinnuli

      No naisten puolella ei oo ainakaan tätä ongelmaa, uimahallissa käydessä on kyllä posliineja siellä täällä. Itse en edes mieti koko asiaa ollessani karvaton ja käydessäni uimassa tai kylpylässä.

      • Loistavaa! Olen itsekin posliini. Näin on paljon kiihottavampaa myös itselleni.


    • biukm06

      itsellä iso ja paksu posliini kulli,isot kivekset ... ja uimahallin suihkussa ja saunassa jotku vilkuilee...itse en häpeä vaan avaan reiteni jotta voivat katsoa kunnolla... =)

      • Pedpedped

        Tykkäät esitellä "isoa" piliäsi pikkupojille. Saatko säväreitä?


    • jomppere

      No en käy uimahalleissa yms mutta itsellänikin iso vehje, lepo n 15 ja juhla n 25, vaimon kans ajettin siitä karvat niin voi kyllä todeta että on hirveen näköinen, eli kokeiluksi jäi kyllä miehellä karvat pitää olla

    • keski-ikäinen äiti ja parikymppinen tytär perustivat `Vanhan tavarain kaupan`eli kierrätys myymälän. ja nimeksi tuli VANHA TAVARA JA POSLIINI!

    • Estotot

      Minäkin olen posliini ja käyn usein uimahallin saunassa. Kaverit kyllä tuijottavay karvatonta
      kaluani mutta kukaan ei ole sanonut mitään. He ovat hymyilleet. Älä ujostele ! Olethan isokaluinenkin.

    • ketä vittu kiinnostaa sun paljas molo?muijas vois mut luulen oot homppeli.

    • wwqq

      Tulee mieleen, että ketä varten itsesi ajelit. Siis saunassa ei ole muita kuin miehiä.

    • Jeuka.ollika

      Eniten vituttaa hintit. Vitun posliini pimppa. Ajele.

    • honkkelix

      homokis sinua siellä luullaan

      • KaveriakoVaille

        Minä taas luulen niitä notkujia niiksi, niillä kun ei ole muuta tekemistä kuin kyylätä muita.


      • vakavasti

        homous on vakava sairaus..


    • ittensä

      ei kiinnosta muita.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe