Te keillä on kokemusta, joko olla rakastaja tai rakastajatar, kertokaa minulle, kannattaako se, mitä ongelmia on tullut ja onko nautinto niin suuri että riskejä kannattaa ottaa...olisi mielenkiintoista kuulla mielipiteitänne.
Olen itse ajautumassa suhteeseen, olemme tahoillamme molemmat naimisissa, minä olen vielä 9 v vanhempi kuin mies (tämäkin asia vähän vaivaa minua), mutta seksi luistaa tosi upeasti. En sitten tiedä onko tämä vain uutuudenviehätystä vai mitä, mutta tässä vaiheessa ei haluisi lopettaakaan. Tiedä mitä ongelmia sit tuleekaan vastaan.
Kirjoitelkaa kokemuksistanne, kaikkea kun tässä huumassa ei varmaan tule edes ajateltua.......
Rakastaja....rakastajatar!
16
1704
Vastaukset
- Pessimisti
Olen tosta vierestä seurannut vuoden ajan yhden kaverin seikkailuja... Kyllähän sen naamataulu loisti muutaman kuukauden, mutta sitten kaikki tyssäsi niinkuin kanan lento. Nyt sitten täytyy yrittää elvyttää parisuhdetta (vaimo tietoinen seikkailusta) pelkästään yhteisen lapsensa vuoksi. No sun tapauksessa, kun oot jo maistanut kiellettyä hedelmää, niin mitä sitä enää kannattaa lyödä jarruja pohjaan... Koita nyt vaan päästä eroon mahdollisimman hienovaraisesti nykyisestä "vakiokumppanistasi", koska onhan ennen kaikkea kysymys hänen tunteistaan...
- nainen
Siinäpä se, jos kiinni jää kaikki loppuu, ehkä ihminen hakeekin sitä jännitystä, siinäkin on oma viehätyksensä. Ei sitä tiedä koska tämäkin loppuu kuin kananlento. Mutta hellyys ja intohimo ovat asioita, joita jokainen kaipaa, en tiedä sitten pettääkö tässä vaan itseään.
Eroamaan en kuitenkaan haluaisi lasten takia, eikä toinenkaan osapuoli. - Pessimisti
nainen kirjoitti:
Siinäpä se, jos kiinni jää kaikki loppuu, ehkä ihminen hakeekin sitä jännitystä, siinäkin on oma viehätyksensä. Ei sitä tiedä koska tämäkin loppuu kuin kananlento. Mutta hellyys ja intohimo ovat asioita, joita jokainen kaipaa, en tiedä sitten pettääkö tässä vaan itseään.
Eroamaan en kuitenkaan haluaisi lasten takia, eikä toinenkaan osapuoli.Mutta nuo nyt niin ihanat jännitys, intohimo ja hellyys voivat vielä kääntyä sinua vastaa, kun paljastuukin että rakastaja onkin vain ihminen omine heikkouksineen, joka ei enää onnistu tyydyttämään seikkailun haluasi... Silloin sinulta vaaditaan voimia, että jaksat elää kaaoksen keskellä... Toivon, että tilanteeseesi löytyy joku muu rauhallisempi ratkaisu... Ehkäpä kannattaisi jo nyt varmuuden vuoksi jalostaa ajatuksesi puheeksi tai vaikkapa tekstiksi päiväkirjaan ja käydä keskustelua itsesi kanssa, sillä sinulla tuntuu selvästi olevan tarvetta siihen, ethän muuten olisi tännekään kirjoittanut?!
- nainen
Pessimisti kirjoitti:
Mutta nuo nyt niin ihanat jännitys, intohimo ja hellyys voivat vielä kääntyä sinua vastaa, kun paljastuukin että rakastaja onkin vain ihminen omine heikkouksineen, joka ei enää onnistu tyydyttämään seikkailun haluasi... Silloin sinulta vaaditaan voimia, että jaksat elää kaaoksen keskellä... Toivon, että tilanteeseesi löytyy joku muu rauhallisempi ratkaisu... Ehkäpä kannattaisi jo nyt varmuuden vuoksi jalostaa ajatuksesi puheeksi tai vaikkapa tekstiksi päiväkirjaan ja käydä keskustelua itsesi kanssa, sillä sinulla tuntuu selvästi olevan tarvetta siihen, ethän muuten olisi tännekään kirjoittanut?!
Iskit asian ytimeen, tiedän, että kaikki kääntyy vielä minua vastaan ja pelkään jo nyt kuinka siitä selviydyn. Rakastua ei saisi, enhän edes tiedä toisen tunteista, jos hän pitääkin minua vain objektina ja jonain päivänä sanookin, että nyt tää on loppu, kiitos kaikesta. Kyllä siinä on vaikea koota itsensä sen jälkeen, mutta ehkä kaikella on tarkoituksensa, jos sen käy läpi voi sanoa, että olenpa vahva ihminen.
- kaipaava
nainen kirjoitti:
Iskit asian ytimeen, tiedän, että kaikki kääntyy vielä minua vastaan ja pelkään jo nyt kuinka siitä selviydyn. Rakastua ei saisi, enhän edes tiedä toisen tunteista, jos hän pitääkin minua vain objektina ja jonain päivänä sanookin, että nyt tää on loppu, kiitos kaikesta. Kyllä siinä on vaikea koota itsensä sen jälkeen, mutta ehkä kaikella on tarkoituksensa, jos sen käy läpi voi sanoa, että olenpa vahva ihminen.
Minäkin koin tuon tunteen.Tapasin ihanan miehen jonka kanssa vietin ihanan salaisen puoli vuotisen.Tapaamiset järjestyi aina, enkä oikeastaan ajatellutkaan kuin niitä vain.Siitä on nyt 2 ja ½ kuukautta kun näin hänet viimeksi, ja kaipuu on kauhea.En saa häntä mielestäni.Olen naimissa ja elämä jatkuu ennellaan.Toisaalta on hyvä että suhde katkesi ennekuin " jäin kiinni"
mutta toisaalta en olisi halunnut sen loppuvan eikä hänkään olisi,luulen niin.Tuo aika oli elämäni parasta aikaa, ja sen muiston avulla koetan jatkaa eteenpäin.Mulla on niin kauhea ikävä. - nainen
kaipaava kirjoitti:
Minäkin koin tuon tunteen.Tapasin ihanan miehen jonka kanssa vietin ihanan salaisen puoli vuotisen.Tapaamiset järjestyi aina, enkä oikeastaan ajatellutkaan kuin niitä vain.Siitä on nyt 2 ja ½ kuukautta kun näin hänet viimeksi, ja kaipuu on kauhea.En saa häntä mielestäni.Olen naimissa ja elämä jatkuu ennellaan.Toisaalta on hyvä että suhde katkesi ennekuin " jäin kiinni"
mutta toisaalta en olisi halunnut sen loppuvan eikä hänkään olisi,luulen niin.Tuo aika oli elämäni parasta aikaa, ja sen muiston avulla koetan jatkaa eteenpäin.Mulla on niin kauhea ikävä.Samanlaista on minunkin elämä nyt.Tapaamiset järjestyvät ja ikävä on kova, ajatukset ovat vain hänessä. On vielä päivisinkin aikaa kun olen nyt työttömänä.Toisaalta tämä on sellainen oravanpyörä haluisi päästä irti, kun tiedän etten koskaan voi saada häntä itselleni kokonaan. Mutta minkä sille voi kun rakastuu, kerrankin saa hellyyttä ja tuntea toisen ihmisen lähellään.
Uskon, että sinulla on kova ikävä häntä, mutta olet kuitenkin selvinnyt kaikesta, sitä en sitten tiedä selviänkö minä, kun tämä joskus päättyy....
Kaikkea hyvää Sinun elämääsi ja jaksamista ikävässäsi. - minä vain
Pessimisti kirjoitti:
Mutta nuo nyt niin ihanat jännitys, intohimo ja hellyys voivat vielä kääntyä sinua vastaa, kun paljastuukin että rakastaja onkin vain ihminen omine heikkouksineen, joka ei enää onnistu tyydyttämään seikkailun haluasi... Silloin sinulta vaaditaan voimia, että jaksat elää kaaoksen keskellä... Toivon, että tilanteeseesi löytyy joku muu rauhallisempi ratkaisu... Ehkäpä kannattaisi jo nyt varmuuden vuoksi jalostaa ajatuksesi puheeksi tai vaikkapa tekstiksi päiväkirjaan ja käydä keskustelua itsesi kanssa, sillä sinulla tuntuu selvästi olevan tarvetta siihen, ethän muuten olisi tännekään kirjoittanut?!
Kuinka osuva onkaan tämä kommentti!
Itselläni on ollut myös kokemus,
jossa en kyllä sänkyyn asti mennyt,
mutta lähellä oli.. ja yhteyttä pidettiin
tiiviisti. Lähes yöt päivät.
Onneksi havahduin ajoissa miettimään mitä
haluan, mitä olen valmis uhraamaan.
Näin jälkeenpäin näen etten olisi olllut
onnellinen "uudessa suhteessa".
Välimatka ja pakollinen tunteiden viilentäminen
olivat parempi kuin hyvä vaihtoehto!
Nyt näen myös oman mieheni arvon entistä
suurempana, vaikka arkea eletäänkin
hyvin konkreettisesti.
- ruoho vihreämpää....
Onko sinulla lapsia? Mikäli niitäkin on kuviossa mukana, niin en suosittele. Onko sinulla hyvä turvallinen perhe-elämä, mihin haet jännitystä vai surkea, väkivaltainen, juopotteleva mies, kenen kanssa pyyhkii huonosti? Jos kaikki on hyvin niin laita asiat tärkeys järjestykseen! Itse en sitä aikanaan tehnyt ja hyvän elämän tilalle sain kyllä sexiä mutta kaiken muun käytännössä menetin. Jos asiasi ovat kotona huonosti, niin eroa ensin! Jos mukana on pieniä lapsia, niin riskeeraat heidän tasapainoisen elämänsä. Rakastajista ja rakastajattarista on usein tullut harmia, kun tunteet ovat päässeet irti ja toinen ei haluakaan erota! Muista myös, miltä itsestäsi tuntuisi, jos miehesi tekisi samalla tavalla. Ja mikä on rakastajasi tilanne kotona. Onko hänelläkin lapsia ja entä vaimo. Jos jäisitte kiinni, niin kaksi liittoa hajoaisi ja luultavasti syyttelisitte toisianne. Aidan toisella puolella oleva ruoho yleensä vaan näyttää vihreämmältä. Onnea elämääsi, toivottavasti et tee mitään harkitsematonta. Niin kuin kirjoitin, itse menetin kaiken arvokkaan sexin ja oman silloisen tyhmyyden vuoksi.
- nainen
Minulla on hyvä aviomies ja lapset ovat ihania, ja niin on toiselle osapuolellakin......siis miksi petän. Se on rakkauden ja hellyyden puute, niitä en avioliitossani saa. Ja kun tällaista saa
edes kerran jota on niin kauan kaivannut, tuntuu niin mahtavalta, ettei varmaan enää osaa terveellä järjelläkään ajatella. On vaan ikävä toisen syliin. Pelkään tietysti, että tästä voi joskus joutua maksamaan kalliisti, menettää kaiken ja huomata kuinka väärin on tullut tehtyä toisia kohtaan. Mutta kun on kerran maistanut sitä kiellettyä hedelmää, on vaikea siitä enää kieltäytyäkkään. - ruoho.....
nainen kirjoitti:
Minulla on hyvä aviomies ja lapset ovat ihania, ja niin on toiselle osapuolellakin......siis miksi petän. Se on rakkauden ja hellyyden puute, niitä en avioliitossani saa. Ja kun tällaista saa
edes kerran jota on niin kauan kaivannut, tuntuu niin mahtavalta, ettei varmaan enää osaa terveellä järjelläkään ajatella. On vaan ikävä toisen syliin. Pelkään tietysti, että tästä voi joskus joutua maksamaan kalliisti, menettää kaiken ja huomata kuinka väärin on tullut tehtyä toisia kohtaan. Mutta kun on kerran maistanut sitä kiellettyä hedelmää, on vaikea siitä enää kieltäytyäkkään.minäkin ajattelin vielä puolitoista vuotta sitten. Että ei ole rakkautta ja hellyyttä. Rakkaus on kuitenkin yhteistä eloa, ymmärtämistä, toisen kunnioittamista. Niin, minäkin hairahduin ensin kerran, sitten lipesin pikkuhiljaa lisää. sitten erosin. Lapset ei ole vieläkään toipuneet. Rakkaus ja hellyys on kadonnut tästä uudesta ihmisestä jo näin lyhyessä ajassa. Muista myös, että kukaan muu ei voi rakastaa lapsiasi niin kuin oma isä, jos hän on kunnollinen. Jos ei olisi lapsia, asiat olisivat niin paljon helpompia. Tottakai jokainen suhde muuttuu aikanaan arjeksi, hyväksi tai pahaksi. Rakastumisen, rakastamisen tunnetta tulee ikävä. Sexi on tärkeää, mutta jos itse voisin kierittää tämän ajan taaksepäin, niin yrittäisin oman mieheni kanssa löytää yhteistä aikaa. Usko tai älä! En silloin nähnyt hänessä pitkään aikaan mitään, mutta eron jälkeen tajusin, että menetin hyvän, komean, halutun miehen. Kyllä se kirpasi....tunsin ja tunnen itseni maan typerimmäksi lehmäksi!!
- nainen
ruoho..... kirjoitti:
minäkin ajattelin vielä puolitoista vuotta sitten. Että ei ole rakkautta ja hellyyttä. Rakkaus on kuitenkin yhteistä eloa, ymmärtämistä, toisen kunnioittamista. Niin, minäkin hairahduin ensin kerran, sitten lipesin pikkuhiljaa lisää. sitten erosin. Lapset ei ole vieläkään toipuneet. Rakkaus ja hellyys on kadonnut tästä uudesta ihmisestä jo näin lyhyessä ajassa. Muista myös, että kukaan muu ei voi rakastaa lapsiasi niin kuin oma isä, jos hän on kunnollinen. Jos ei olisi lapsia, asiat olisivat niin paljon helpompia. Tottakai jokainen suhde muuttuu aikanaan arjeksi, hyväksi tai pahaksi. Rakastumisen, rakastamisen tunnetta tulee ikävä. Sexi on tärkeää, mutta jos itse voisin kierittää tämän ajan taaksepäin, niin yrittäisin oman mieheni kanssa löytää yhteistä aikaa. Usko tai älä! En silloin nähnyt hänessä pitkään aikaan mitään, mutta eron jälkeen tajusin, että menetin hyvän, komean, halutun miehen. Kyllä se kirpasi....tunsin ja tunnen itseni maan typerimmäksi lehmäksi!!
Olet ihan oikeassa, sitä ei vaan tule ajateltua, kun on tällaisen tunnevyöryn pyörteissä,ei edes pelkää jäävänsä kiinni, ja jos jää niin miten lapsillekkin kävisi, voisin pilata heidän elämänsä, joka on vielä edessä. Tää rakkaus tekee tyhmäksi ja sokeaksi, ja ajattelee vain omaa etuaan, mutta miten päästä tästä eroon. Tietää, että tekee väärin, ja sekä itselleen ja vielä enemmän muille. Kiitos kuitenkin neuvoistasi, sain paljon ajateltavaa. Niin, menenkö sittenkään seur. kerran tapaamaan häntä.
- ruoho.....
nainen kirjoitti:
Olet ihan oikeassa, sitä ei vaan tule ajateltua, kun on tällaisen tunnevyöryn pyörteissä,ei edes pelkää jäävänsä kiinni, ja jos jää niin miten lapsillekkin kävisi, voisin pilata heidän elämänsä, joka on vielä edessä. Tää rakkaus tekee tyhmäksi ja sokeaksi, ja ajattelee vain omaa etuaan, mutta miten päästä tästä eroon. Tietää, että tekee väärin, ja sekä itselleen ja vielä enemmän muille. Kiitos kuitenkin neuvoistasi, sain paljon ajateltavaa. Niin, menenkö sittenkään seur. kerran tapaamaan häntä.
ole mikään. Toivon sinulle jaksamista, anna itsellesi aikaa ajatella. Älä myöskään anna kenenkään tuomita sinua. Tälläiset tapahtumat ovat harvinaisen yleisiä...sinunkin tuttavapiirissäsi, ystävissäsi on varmasti vielä joku, jolla on samanlainen luuranko kaapissa. Minut tuomittiin silloin huonoksi äidiksi, isomman lapsen ystävät eivät saaneet vanhempiensa taholta tulla meille enää sisälle leikkimään (uuden miehen vuoksi), päiväkodissa katsottiin kuin rikollista, pari ystävää käänsi selkänsä jne. On olemassa onnellisia uusioperheitäkin eli ero on ollut heidän tapauksessaan oikea ratkaisu mutta tunnen silti enemmän onnettomasti päättyneitä suhteita. Yleensä ikävä, pettymykset, suru, syytökset, viha ym. seuraavat näitä salaisesta suhteista kärähtäneitä. En minä halua ystäväni sinua peloitella, en vaan toivo ihmisille turhaa surua, sellaista minkä voi välttää. Tiedän. Jokainen kännykän viestin ääni saa sydämesi hypähtämään. Jokainen viesti saa sinut huokailemaan, iho menee kananlihalle kun ajatteletkin hänen kosketustaan...tämä elämä on joskus vaikea ymmärtää.
- Pessimisti
ruoho..... kirjoitti:
ole mikään. Toivon sinulle jaksamista, anna itsellesi aikaa ajatella. Älä myöskään anna kenenkään tuomita sinua. Tälläiset tapahtumat ovat harvinaisen yleisiä...sinunkin tuttavapiirissäsi, ystävissäsi on varmasti vielä joku, jolla on samanlainen luuranko kaapissa. Minut tuomittiin silloin huonoksi äidiksi, isomman lapsen ystävät eivät saaneet vanhempiensa taholta tulla meille enää sisälle leikkimään (uuden miehen vuoksi), päiväkodissa katsottiin kuin rikollista, pari ystävää käänsi selkänsä jne. On olemassa onnellisia uusioperheitäkin eli ero on ollut heidän tapauksessaan oikea ratkaisu mutta tunnen silti enemmän onnettomasti päättyneitä suhteita. Yleensä ikävä, pettymykset, suru, syytökset, viha ym. seuraavat näitä salaisesta suhteista kärähtäneitä. En minä halua ystäväni sinua peloitella, en vaan toivo ihmisille turhaa surua, sellaista minkä voi välttää. Tiedän. Jokainen kännykän viestin ääni saa sydämesi hypähtämään. Jokainen viesti saa sinut huokailemaan, iho menee kananlihalle kun ajatteletkin hänen kosketustaan...tämä elämä on joskus vaikea ymmärtää.
Hyvät naiset; ravistelkaa niitä miehiänne, repikää, raapikaa,hymyilkää, ihan mitä tahansa, kunhan saatte ne äijänkäppänät aina silloin tällöin avautumaan. Mielestäni puhuttamuus tunteista on kaiken pahan alku ja juuri, josta se "lumipallo" alkaa kasvamaan... Älkää antako periksi ja älkääkä varsinkaa hävetkö ja valmiiksi lannistuko, sillä kyllähän ne helpommat ajat ovat edessä, kunhan vain vähän ensiksi harjoittelette!
p.s toiselta osapuolelta ko. käytöstä on melkein aina turha odottaa... - olen ollut tilanteessa
nainen kirjoitti:
Tosi asia on se, että näillä kertomuksilla on tapana päättyä huonosti. Itselläni oli AU-suhde pari vuotta taakse päin. Onneksi suhde päättyi siihen, että nainen löysi seurustelukumppanin ja meillä tuli "bänät". Sain suhteesta hyvää ja iloista seuraa, seksi oli todella hyvää, mutta kun en ollut tekemässä mitään muuta siirtoa, niin jälkeepäin ajatellen olen iloinen, että näin kävi minulle, ennen kuin TAPAHTUI JOTAIN PERUUTTAMATONTA!
- Minä vain
nainen kirjoitti:
Oletko varma että kyseessä on RAKKAUTTA?
Mitä on rakkaus??? Itse huomsin, että
oman miehen kanssa sitä rakkautta on,
yhteiset vuodet, lapset, kaikki.
Vaikka se rakkaus ei ole mitään huumaa,
on se yhteenkuuluvaisuutta.
Olin aivan varma, että olen hulluna rakastunut
tähän "toiseen mieheen". (Kts. ed. kommenttini)
mutta hah! Aivan jälkeenpäin naurattaa.
Se ei sitä todellakaan ollut vaan hullaantumista!
Mieti mieti mieti!
Voimia Sinulle!!! - nainen
Minä vain kirjoitti:
Oletko varma että kyseessä on RAKKAUTTA?
Mitä on rakkaus??? Itse huomsin, että
oman miehen kanssa sitä rakkautta on,
yhteiset vuodet, lapset, kaikki.
Vaikka se rakkaus ei ole mitään huumaa,
on se yhteenkuuluvaisuutta.
Olin aivan varma, että olen hulluna rakastunut
tähän "toiseen mieheen". (Kts. ed. kommenttini)
mutta hah! Aivan jälkeenpäin naurattaa.
Se ei sitä todellakaan ollut vaan hullaantumista!
Mieti mieti mieti!
Voimia Sinulle!!!Kysyit että on tämä rakkautta, en tiedä enää itsekkään, kärsimystä tämä vaan tuottaa, voimia tosiaankin tarvitsisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978