Suomen kaunein koti

suomen kauhein koti

Miehet, (tai naiset) katsotteko ohjelmaa? Jos, oletteko samaa mieltä kuin tuomarit useinkin? Kuuluuko miehen osallistua sisustamiseen vai onko se naisen tehtävä?
Voisitko esitellä kotiasi tv-ohjelmassa tai lehdessä?

38

173

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katson walkeria

      Jotain homopetteriä saattaa kiinnostaa sisustaminen, oikeaa miestä ei.

    • määmy

      Kerra tai 2. Voisi esitel, mut miks?

    • -Jep. Koko perhe katsoo kyseistä ohjelmaa, siitä harvinainen ohjelma.
      -En tod ole samaa mieltä useinkaan.
      - Meillä mies ei puutu kauheasti sisustukseen, muuta kuin toteutusmielessä, eli laittaa mun valitsemat tapetit, mun ideoiman pinnan tms. Jos mies sisustaisi meillä, koti näyttäisi aika erilaiselta. Karummalta ja tavallisemmalta.
      - Nyt on itse asiassa kolme meillä vieraillutta ihmistä sanonut, että meidän pitäisi osallistua Suomen kaunein koti-ohjelmaan :D No ei tod. osallistuta. En haluaisi esitellä kotiani vieraille ihmisille enkä haluaisi kyseisiä tuomareita meille. Eikä olis saumaa edes pärjätä, koska meillä ei ole lattiasta kattoon valkoista, tähtikuvioisia tekstiilejä ja englannin tai latinankielisiä mietelauseita tai yksittäisiä sanoja seinillä :D Suomen kaunein koti-ohjelmassa sellaiset "persoonalliset" sisustusratkaisut voittaa skaban :P

      • skk-fani myös

        Totta, sarjan nautinto ja suosion syy on juuri pölvästeissä tuomareissa. Harva kotikatsomo on samaa mieltä. Makuja kun maailmaan riittää.


      • y.b off..
        skk-fani myös kirjoitti:

        Totta, sarjan nautinto ja suosion syy on juuri pölvästeissä tuomareissa. Harva kotikatsomo on samaa mieltä. Makuja kun maailmaan riittää.

        Juu, lapsetkin huutaa aina kuorossa "eeeiii",kun väärä talo valitaan :)

        Itse kyllästyin kokovalkoiseen sisustuksessa 80- ja 90-luvulla, ja niin moni muukin, siksi vähän ihmetyttää ne tuomarit. Etenkin, kun porukkaan ei ole mahtunut yhtään perinnekorjaamiseen/rakentamiseen perehtynyttä, vaikka vanhoja taloja esitelläänkin joissakin jaksoissa. Mutta ärsyttävyys on ohjelman suola :D


      • timpuritimo
        y.b off.. kirjoitti:

        Juu, lapsetkin huutaa aina kuorossa "eeeiii",kun väärä talo valitaan :)

        Itse kyllästyin kokovalkoiseen sisustuksessa 80- ja 90-luvulla, ja niin moni muukin, siksi vähän ihmetyttää ne tuomarit. Etenkin, kun porukkaan ei ole mahtunut yhtään perinnekorjaamiseen/rakentamiseen perehtynyttä, vaikka vanhoja taloja esitelläänkin joissakin jaksoissa. Mutta ärsyttävyys on ohjelman suola :D

        Facebookissa on pelastetaan vanhat talot-ryhmä, siellä myös ihmetellään tuomareiden ratkaisuja. Tiedätkö ryhmän?


      • y.b off..
        timpuritimo kirjoitti:

        Facebookissa on pelastetaan vanhat talot-ryhmä, siellä myös ihmetellään tuomareiden ratkaisuja. Tiedätkö ryhmän?

        Juu, tiedän.


    • outoheppu

      Katson kyllä, mutta muija ei katso. Eikä välitä sisustamisesta. Että joskus näinkin päin. Sisustaisin kämppäämme, jos olisin poikamies, mutta nyt se lähinnä tarvittavien mööbelien valitsemista. Niissäkin muija valittaa, jos on liian kallista. Kaikki rahat se itse tuhlaa vaatteisiin ja meikkeihin ja ruokaan.

    • Itse ohjelma ei herätä minussa ilon eikä vihan tunnetta ja hyvä näin koska ;Vihan tukahduttaminen johtaa sen patoutumiseen, joka yleensä purkautuu joko passiivisena vihan ilmaisuna kuten pienimuotoisena kostamisena, trollaamisena, esiintymisenä toisena henkilönä, kiukutteluna tai yllättävinä agressiivisina kiukunpurkauksina.

      Tässä on minun tyylistä sisustamis tyliä. http://bit.ly/114SGII

      kuka tietää mikä hymiö (Q)

      • kerrokerro..

        Mistä olet taas Elisaketun kanssa riidellyt ? Elisakettu on selvästi vihainen jostain.


      • hehe:D
        kerrokerro.. kirjoitti:

        Mistä olet taas Elisaketun kanssa riidellyt ? Elisakettu on selvästi vihainen jostain.

        "esiintymisenä toisena henkilönä" = pitää ellua dazuna.


      • arvailuja
        kerrokerro.. kirjoitti:

        Mistä olet taas Elisaketun kanssa riidellyt ? Elisakettu on selvästi vihainen jostain.

        Jos se tarkoittaa yksinkertaista blondia?


      • y.b off..
        arvailuja kirjoitti:

        Jos se tarkoittaa yksinkertaista blondia?

        Nyt en kyllä usko, että olisi y.b kyseessä. Kyllähän modelli möksähtelee usein, mullekin, en tiedä jos vaikka eilenkin, mutta luulen että nyt on kyse jostain priva-viestiriitelyistä. En ole sellaisia mielestäni modellin kanssa harrastunut. Enkä tunne mitään patoutuneita aggressioita modellia kohtaan, en ole koskaan tuntenut, eikä hän sellaista luule, joten tuo oli tuskin mulle, jos edes kellekään palstalaisille. Älkää tulkitko niin mahottomasti :D


      • y.b off.. kirjoitti:

        Nyt en kyllä usko, että olisi y.b kyseessä. Kyllähän modelli möksähtelee usein, mullekin, en tiedä jos vaikka eilenkin, mutta luulen että nyt on kyse jostain priva-viestiriitelyistä. En ole sellaisia mielestäni modellin kanssa harrastunut. Enkä tunne mitään patoutuneita aggressioita modellia kohtaan, en ole koskaan tuntenut, eikä hän sellaista luule, joten tuo oli tuskin mulle, jos edes kellekään palstalaisille. Älkää tulkitko niin mahottomasti :D

        Hei lyyli....mis on sun tyyli:D


      • 17:2=
        modelli kirjoitti:

        Hei lyyli....mis on sun tyyli:D

        Tallessa on, kuka nyt tyyliään kadottaisi?
        Ei vapaaehtoisesti ainakaan.


      • y.b ruokailee
        modelli kirjoitti:

        Hei lyyli....mis on sun tyyli:D

        :)

        Ei susta ota tolkkua :D Voisit edes myöntää, ettei ollut kyse musta,että spekuleeraajat saa lisää vinkkejä.


      • kerrokerro.. kirjoitti:

        Mistä olet taas Elisaketun kanssa riidellyt ? Elisakettu on selvästi vihainen jostain.

        Että mitä? Milloin minä modellin kanssa olen riidellyt? Ja että ihan taas? Minäkö vihainen? No en tasan ole. Välillä en sitten millään voi käsittää, miten huonosti minua tunnette ja kehnosti juttujani tulkitsette. Mutta ei kai siitä palstalaisia voi syyttää. Jos omaa negatiivisen ajattelukehän niin mitäpä minä sitä muuttamaan. Pitäköön jokainen sen minkä itselleen terveellisemmäksi on kokenut.


      • hehe:D kirjoitti:

        "esiintymisenä toisena henkilönä" = pitää ellua dazuna.

        Tietysti pitää. Mitäpä kenenkään käsityksiä mennä oikaisemaan, jos se palvelee eri osapuolia parhaiten?


      • elisakettu kirjoitti:

        Että mitä? Milloin minä modellin kanssa olen riidellyt? Ja että ihan taas? Minäkö vihainen? No en tasan ole. Välillä en sitten millään voi käsittää, miten huonosti minua tunnette ja kehnosti juttujani tulkitsette. Mutta ei kai siitä palstalaisia voi syyttää. Jos omaa negatiivisen ajattelukehän niin mitäpä minä sitä muuttamaan. Pitäköön jokainen sen minkä itselleen terveellisemmäksi on kokenut.

        Positiivisyys on perseestä, on motto täälläkin monelle lymyävälle olmille.


      • modelli kirjoitti:

        Positiivisyys on perseestä, on motto täälläkin monelle lymyävälle olmille.

        Lymyilevät olmit :-D

        Meidän pitäisi riidellä useammin, että palstatasapaino pysyy harmoniassa ja kaikki lapset kurissa ja nuhteessa.

        Nonni, sinäkin siinä, hymy pyllyyn. Piiskaan mokoman positiivisen virneen sinne mistä se on tullutkin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Lymyilevät olmit :-D

        Meidän pitäisi riidellä useammin, että palstatasapaino pysyy harmoniassa ja kaikki lapset kurissa ja nuhteessa.

        Nonni, sinäkin siinä, hymy pyllyyn. Piiskaan mokoman positiivisen virneen sinne mistä se on tullutkin.

        Taas toi hiiripaneli "platform" on aktivoitunut....stana! se sotkee tekstin ihan oudoksi:D

        Mun hymystä sanotaan, että ruminkin irvistys näyttää kuin hymyilisin.


      • modelli kirjoitti:

        Taas toi hiiripaneli "platform" on aktivoitunut....stana! se sotkee tekstin ihan oudoksi:D

        Mun hymystä sanotaan, että ruminkin irvistys näyttää kuin hymyilisin.

        Olet kuin oletkin jäsen hullunkurisista perheistä. Onko tuo kuva maalaamasi, itsestäsi? Minusta ilmeesi on lievästi hämmästynyt.


      • elisakettu kirjoitti:

        Olet kuin oletkin jäsen hullunkurisista perheistä. Onko tuo kuva maalaamasi, itsestäsi? Minusta ilmeesi on lievästi hämmästynyt.

        Kyllä, itseäni olen aina maalannut ja maalattavaa on aina riittänyt. Ilme kuvastaa hyvin sitä kun vastaan tulee seivaamaton kettu. Enneminkin sanoisin olevani "musta-pekka" korteista se pekka.


      • modelli kirjoitti:

        Kyllä, itseäni olen aina maalannut ja maalattavaa on aina riittänyt. Ilme kuvastaa hyvin sitä kun vastaan tulee seivaamaton kettu. Enneminkin sanoisin olevani "musta-pekka" korteista se pekka.

        Pientä paljastelua. Tulit muuten kesällä vastaan eräässä kaupungissa Hki:stä noin tunnin matka koilliseen. Ilmeesi oli erittäin hämmästynyt :)

        Auringonsaantia kannattaisi rajoittaa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Pientä paljastelua. Tulit muuten kesällä vastaan eräässä kaupungissa Hki:stä noin tunnin matka koilliseen. Ilmeesi oli erittäin hämmästynyt :)

        Auringonsaantia kannattaisi rajoittaa.

        Joo muistan tilanteen, mutta älä huoli, olen toipunut tilanteesta....joskaan en täysin mutta kuitenkin.

        Tässä on esikuvani http://bit.ly/1qx7k1h ja monttekin on päässyt perhepotrettiin mukaan, olemme syntyneet samassa viidakossa, mutta eri kylässä.


      • modelli kirjoitti:

        Joo muistan tilanteen, mutta älä huoli, olen toipunut tilanteesta....joskaan en täysin mutta kuitenkin.

        Tässä on esikuvani http://bit.ly/1qx7k1h ja monttekin on päässyt perhepotrettiin mukaan, olemme syntyneet samassa viidakossa, mutta eri kylässä.

        Ilmiselvästikään et ole toipunut koska vieläkin pidät minua dazuna :(

        Ehkä meillä arjalaisilla on sellainen vaikutus.

        Montelle kuten muillekin viidakon lapsille terveisiä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ilmiselvästikään et ole toipunut koska vieläkin pidät minua dazuna :(

        Ehkä meillä arjalaisilla on sellainen vaikutus.

        Montelle kuten muillekin viidakon lapsille terveisiä.

        Mistä sä dazun tiedät?


      • modelli kirjoitti:

        Mistä sä dazun tiedät?

        Minä en tiedä dazusta muuta kuin muutaman palstakommentin jostain historiasta.

        Joku, jonka sanomisiin luotan, arvosti jonkun toisen sanomisia, joka arvosti jollain tapaa dazun kannanottoja.

        Siinä tietoni pääpiirteissään.

        Mielipidettä hänestä en lähde vääntämään niin heppoisen perusteella. Mitä tulee palstatuuletuksiin, en usko mihinkään juttuihin. Tämän dazu taas tietänee minusta, kuten jutun tai pari muutakin, vaikka osa tiedoista ontuukin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Minä en tiedä dazusta muuta kuin muutaman palstakommentin jostain historiasta.

        Joku, jonka sanomisiin luotan, arvosti jonkun toisen sanomisia, joka arvosti jollain tapaa dazun kannanottoja.

        Siinä tietoni pääpiirteissään.

        Mielipidettä hänestä en lähde vääntämään niin heppoisen perusteella. Mitä tulee palstatuuletuksiin, en usko mihinkään juttuihin. Tämän dazu taas tietänee minusta, kuten jutun tai pari muutakin, vaikka osa tiedoista ontuukin.

        Dazu on ihana!


      • modelli satusetä

    • Niin kuin muitakin:.

      .

      Aivan niin kuin * mitä tahansa * ohjelmaa ilman sen kummempia latauksia suuntaan tai toiseeen

      Tietty jotkin tilansäästökikat tai muuten parannettu tekninen toimivuus kiiinnostaa aina

      .

    • Tämä kämppä sopisi hyvin "Kaamea sekasotku" ohjelmaan.

    • en oo kattonu, joten paha sanoa mitään tuomareiden mielipiteistä..

      kyllä molemmat saa osallistua sisustamiseen, tuon miespuoliskon ideat vaan tahtoo olla hyvinkin lennokkaita ja vaikeasti toteutettavia.. mua taas kiehtois palauttaa tää v. 1973 rakennettu kämppä lähelle sen aikakauden ilmettä pienellä loft- ja teollisuushenkisyydellä höystettynä..
      jännä nähä mihin päädytään, mut mitään lehteä tai ohjelmaa varten en ala laittamaan mitään, ku sit pitäs olla sohva täynnä pikkuisia koristetyynyjä et siinä ei vois istua ja isoja karvalankamattoja joille kissat kuitenki oksentais koska niillä nyt on joku sisäänrakennettu ohjeistus oksentaa kaikille mahdollisimman vaikeasti puhdistettaville pinnoille...

    • Olen joskus katsonut ja ollut samaa mieltäkin. En kyllä kovinkaan usein. Mun mielestä se sisustaa joka siitä tykkää ja kokee osaavansa. En voisi esitellä kotiani telkussa enkä lehdessä. Liian intiimi ja yksityinen tila maailmalle näyteltäväksi.

      Kotini on linnani ja rauhan tyyssijani.

      • Niskavuoren emäntä

        Entä jos Skypessä haluavat kodistasi keskustella? Muuttaa asian varmaan.


      • Niskavuoren emäntä kirjoitti:

        Entä jos Skypessä haluavat kodistasi keskustella? Muuttaa asian varmaan.

        Ketkä siellä kodistani puhuisivat? Minä kun en vieläkään ole skypeä käyttöön ottanut, enkä edes tutustunut asiaan. Sulla on erikoinen pakkomielle skypestä yhdistettynä minuun. Lienet ajattelet olevasi hauska?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe