Asiakas palautti ruoan jossa oli kanaa.hän väitti että se on raakaa.nooh,4kokkia ja 7tarjoilijaa maistoi ja ketään ei huomannut mitään raakuutta.teimme uuden annoksen samalla lailla kun viimeksi ja taas kävi sama juttu.lopulta asiakas vaati korvauksia sun muuta.emme antaneet koska ei ollut syytä.nyt hän uhkaa haastaa oikeuteen.totanoin..en tiedä nauraa vaiko itkeä? Meille asiakkaan tyytyväisyys on tärkeetä.mutta jos hän lähtee noin haastamaan niin mitäs sitten pitäs tehdä.sehän on ainakin varmaa jos menee oikeuteen niin emme ainakaan häviä sitä
miten saisin asiakkan tajuamaan??
31
151
Vastaukset
- hullu kokki
Älä jauha p askaa. Sä et ole edes nähny rafla annosta. Vedä vaan se ituhippi naamaas ja onanoi.
- 06n5cR
Tietysti se uusikin annos oli raaka kun yhtä huonosti kypsensitte.
- heh.
Joku juntti varmaan tottunut pilalle kärvennettyyn kanaan?
- 06n5cR
Ravintoloiden kanat tuodaan maista, joissa on usein salmonellaa kanoissa. Siksi kanat tulis kypsentää riittävästi.
- Sairaita riittää
Naama muistiin ja porttikielto paskalle.
Todennäköisesti niitä luusereita, jotka kiertävät syömässä ravintoloissa ilmaisen aterian toivossa...- Jussuf (se sama)
Haluan myös korvauksen ilmaisesta aterioinnistani.
- xyzåäö..
Todennäköisesti niitä ihmisiä jotka ovat tottuneet syömään oikeissa ravintoloissa ja
nyt erehtyi menemään ABC:lle jossa sai mikrossa lämmitettyä puolivalmiste kanaa. - tark´ampuja
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Minulta saat susihaulisuihkun silmille.
- Jussuf (se sama)
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Haluan, että vuoheni Sheltie ja Susie saavat syödä ilmaiseksi.
- Ple!
xyzåäö.. kirjoitti:
Todennäköisesti niitä ihmisiä jotka ovat tottuneet syömään oikeissa ravintoloissa ja
nyt erehtyi menemään ABC:lle jossa sai mikrossa lämmitettyä puolivalmiste kanaa.Luulivatko saavansa satasen annoksen vitosella?
- Olikohan Kanaa
Veikkaan että se Kana paljastui lopulta Broileriksi.
Ja se saman Ravintolan Härkä Lehmäksi... - Raflan taso....
Olen valittanut kerran kun tilasin Kana annoksen eräässä Ravintolassa.
Sanoin Tarjoilijalle että tämä Kanahan on selvästi Broileria !
JOS MINÄ TILAAN KANAA NIIN SILLOIN SE ON KANAA !
Jos tilaan Kuhafilettä niin en hyväksy että se on Pakasteseitä. - kenkäänköhänkään
"ketään ei huomannut mitään"
Mitä hittoa tuo tarkoittaa?- herätys
Vittu oot idiootti.kai sä tämän tajuat jos et tota
- stadin arska
herätys kirjoitti:
Vittu oot idiootti.kai sä tämän tajuat jos et tota
Tuota kieltä kuulee kun käy junttilan ainoassa tapahtumassa, Porin Jazzissa.
- Ihku poxu raxu
" ketään ei huomannut mitään" on uutta teinix kieltä.
- nkjuuj
Ei se edes mitään uutta ole. Kuka = ketä. Kukaan = ketään.
Kävin kymmenen vuotta sitten alakoulussa pitämässä tunteja. Käytävässä joku vällistelevä alle kymmenvuotias pojanpässi kysyi "ketä sinä olet"?
Otin poikaa rinnuksesta kiinni ja vedin nyrkkiä taaksepäin. Sanoin "Opettele sinäkin p*rkeleen räkäsäkki suomea niin kuin muutkin tai kopsin turpiin niin ettei sun äitiskään enää tunne sua." Siinä se nynny sitten itkua väänsi, mutta eipä sanonut toista kertaa että ketä sinä olet. - mitäsäuhoot
nkjuuj kirjoitti:
Ei se edes mitään uutta ole. Kuka = ketä. Kukaan = ketään.
Kävin kymmenen vuotta sitten alakoulussa pitämässä tunteja. Käytävässä joku vällistelevä alle kymmenvuotias pojanpässi kysyi "ketä sinä olet"?
Otin poikaa rinnuksesta kiinni ja vedin nyrkkiä taaksepäin. Sanoin "Opettele sinäkin p*rkeleen räkäsäkki suomea niin kuin muutkin tai kopsin turpiin niin ettei sun äitiskään enää tunne sua." Siinä se nynny sitten itkua väänsi, mutta eipä sanonut toista kertaa että ketä sinä olet.Susta potkisin mieluusti ilmat pihalle ja sanon vasta sitte että puhun miten mua huvittaa
- Suom einestarjoomot
Jos kanassa tai broilerissa on yhtään tahmeuden tuntua, ja se on salmonellamaista, sitä ei kannata syödä (liian vähän kypsennetty). Ravintolan työntekijät ovat jäävejä arvioimaan oman talonsa annoksia, mutta jos todella tehtiin toinen annos, niin luultavasti (ainakin) se tehtiin omasta mielestä oikein. Ei silti välttämättä salmonellan välttämiseksi riittävän kypsää.
Olen kerran joutunut väittelemään medium-pihvin kypsennyksestä, Suomessa, kun oli todella raa'aksi jätetty (raa'an sitkeä, paistettu hieman pinnasta. Paksu pihvi ja kokilla ei ollut taitoa tällaisen kypsentämiseen oikein). Tuo oli ainoa kerta kun olen valittanut medium-pihvin olleen raaka, joten eiköhän ollut kyseisen pihviraflan ihan omaa syytä.
Suomessa ei oikeastaan kannata ravintolassa juuri syödä. Kohtuuhinnalla saa vain puolivalmisteita lämmitettynä (useimmat luulevat kaiken olevan ravintolassa tehtyä - pieleen meni). Eineksiä en syö kotonakaan, joten miksi niitä söisin ravintolassa moninkertaisella hinnalla. Suolaa on myös liikaa melkein aina. - Neuvvoni
Ei muuta kun Sukula paikalle . Hän laittaa mestan kondikseen ,ei muuta kun henkilökunta mäkeen ja lappu luukulle niin asia on kondiksessa.
- Mitä asiakas tahtoo?
Ota kuva annoksesta ja toimita se vaikka tutkimuksiin.
Jos sekopääasiakas meinaa heittäytyä hankalaksi se myös voi tehdä niin.
Jos hänellä oli siihen aihetta, kummallakaan teistä ei ole enää todisteita.
On vain sana sanaa vastaan.
ELI nyt miettimään, mikä tämän kiusaamisen OIKEA tarkoitus on?
Mitä hän haluaa?
Riidellä riidan vuoksi vai rahaa oikeuden kautta?
Jälkimmäistä hän ei tule saamaan, on vain sana sanaa vastaan.
Asiakaspalvelija ei voi olla ylpeä kuten talvivaaran toim. johtaja. Joten OLIKO VALITUKSEEN AIHETTA?
Jos ei ollut = valitus ja uhkailu on törkeää. Asiakkaallakin pitää olla vastuu uhkailustaan. Siinäta pauksessa tuo on kiusaamista.
KYSYITTEKÖ TE MIKÄ on asiakkaan käsitys kypsästä? Jos se teidän mielestä on sopivasti kalpea ja mehukas= se voi olla asiakkaan mielestä raaka, jos hän pitää kuivasta ja paahdetusta.
Vaikka tuote on oikeastaan jo paistettu ja turvallista syötävää.
Lintutuotteet aiheuttavat tuon usein.
Jos tarinasi on totta, ehdotan yhtenä vaihtoehtona ottaa jokin ulkopuolinen sovitteleva neuvottelija siihen mukaan joka näkee tapauksen ulkopuolisena ja kuuntelee molempia osapuolia. Istutte kaikki pöydän ääreen neuvottelemaan.
Oikeustie on tarpeeton ja kallis.
Toisaalta jos asiakkaalla on vain riitely mielessä - se on saatava loppumaan.
Jos hän vain halusi ilmaiset lounasrahat - en yhtään ihmetteleisi. Siinäkin tapauksessa hänen käytös on kiusaamista.
Ihmisten pahoinvointi näkyy palveluammateissa.
Vastaisuuden varalle: ota annoksesta kuva, tee siitä sen hetkisestä tilasta todiste, jota ulkopuolinenkin voi arvioida. Suojaat sillä itsesi.
Onko teillä turvakamerat tiloissanne? - Fc5biKkP
Asiakas on aina väärässä. Sellaista, joka uskaltautuu valittamaan , pitää kouluttaa rautatangolla niin ettei enää seuraavalla kerralla valita vaan syö kiltisti mitä eteen tuodaan.
- Se olen minä
Ihmettelen suuresti, että ette kypsentänyt toista annosta pidemmälle, kun kerran asiakkaan maku sitä vaati. Mikä siinä oli niin vaikeaa. Eikö mikrossa riittänyt aika?
- Kuka keitti aivosi
Laita itsesi ja muu henkilökunta huumetesteihin, kun ette osaa edes kanaa kypsentää.
- vittuootsekasi
Jos kana on kypsää nii miten se voi olla raakaa vitun idiootti.mee sä testeihi pelle
- kotikokki#
Olisit hakenut kanan lähimmästä marketin grillistä!
- väsyny
Liian tumma pinta.asiakas vain itkisi että palanut.mikää ei saatana kelpaa koskaa
- Kanan ystävä.
Kanaa saa kypsentää useamman tunnin.
Muutenhan siitä tulee todella sitkeää.
Tiedustelisinkin kuinka kauan Kanaa oli keitetty ?- ruokaonhyvää
Niin kauan kun kana on mureaa ja mehukasta
Tuo on oikea asenne, stna! Asiakkaalle on näytettävä hänen paikkansa ja arvonsa firmallenne. Muuten ne heittäytyvät röyhkeiksi ja alkavat vaatia palvelua, mitä se nyt ikinä onkaan! Sanot vaan, että teitä on monta mutta minua vain yksi. Kunnon haukut sylkipisaroiden kera päin näköä, tönitään ulos ja sanotaan ettei tartte enää tulla.
- Kanasoppaaaa
Kuka nyt sitkeää Kanaa muutenkaan tilaa.
Tehorehulla pikakasvatettu Broileri on paljon parempaa.
Vähän kumimaista ja mautonta tosin mutta edullisempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141966
- 621964