Suomen paras naislaulaja laulaa tässä

missä Päivi

12

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anni Huttila
    • Tuolla on palsta

      viihteelle ja kulttuurille. Menkää sinne.

      Tämä on historia-palsta.

    • jepulis jepjep

      "Tuolla on palsta
      7.11.2014 13:23
      viihteelle ja kulttuurille."
      Eikö kultuurilla ja viihteellä saa olla omaa historiaansa?
      Onhan kappaleesta "marskin marssi"stakin mennyt jo jokunen vuosi.

      Mutta toisaaltaan taasen, eikös "Ski Patrol"kin ole viihteen puolelta ja kummasti sekin "tribuutti" löysi tiensä historiapalstalle.

      • Koeta sekopää

        ymmärtää viihteen ja historian ero. Viihteen historiakin on viihdettä.

        Ski Patrol oli kaikessa typeryydessään historiallinen aihe.

        Huttila tietysti yrittää työntää poliittista sanomaansa kaikkeen.


      • olet metsässä
        Koeta sekopää kirjoitti:

        ymmärtää viihteen ja historian ero. Viihteen historiakin on viihdettä.

        Ski Patrol oli kaikessa typeryydessään historiallinen aihe.

        Huttila tietysti yrittää työntää poliittista sanomaansa kaikkeen.

        Oletko niitä sotahulluja joille vain sodat ovat historiaa ja muu on jotain muuta? Kyllä 1960-70 luvut ovat historiaa, oli aihe mikä tahansa. Koulussakin luettiin hissan tunneilla muutakin kuin vain sodista vaikka sinä et sitä hyväksykään.


      • Höhöpöhö!!
        olet metsässä kirjoitti:

        Oletko niitä sotahulluja joille vain sodat ovat historiaa ja muu on jotain muuta? Kyllä 1960-70 luvut ovat historiaa, oli aihe mikä tahansa. Koulussakin luettiin hissan tunneilla muutakin kuin vain sodista vaikka sinä et sitä hyväksykään.

        Sydäntä särkevä laulaminen ei ole historiaa, vaan viihteen mainostamista.

        Historiaa on paljon muutakin kuin sodat, vaikka niitä täällä tunnutaan jauhettavan, kun tiedot ovat yhtä heikot kuin sinulla on.

        Tietysti viihteenkin historiaa voisi käsitellä, mutta ainakaan sinulla ei näy olevan aiheesta mitään tietoa.


    • jepulis jepjep

      "Viihteen historiakin on viihdettä."
      Elikä jos siis joku tekee viihteestä historiallisen tutkimuksen, niin se on viihdettä koska tutkimuksen aihe on viihdettä?

      • Kun käsitellään

        viihdettä, niin silloin on aiheena viihde.


      • lue äläkä mäkätä
        Kun käsitellään kirjoitti:

        viihdettä, niin silloin on aiheena viihde.

        Älä sinä aina ole mäkättämässä ja neuvomassa kun sinulla ei ole kompetenssia siihen. Koulussa luettiin historiassa kulttuureista, elinkeinoista, taloudesta, väestöistä jne, ihan kaikesta menneestä... eikä vain sodista. Mene siis kouluttamaan Suomen hissan opet uusiksi omien oppiesi mukaan ja kertomaan heille, että eivät tiedä mitä on historia.

        Lue tuosta linkistä pikkasen järkeä päähäsi: http://www.suomisanakirja.fi/historia


    • jepulis jepjep

      "Kun käsitellään
      7.11.2014 15:56
      viihdettä"
      Niinkuin esimerkiksi näin:
      "Ski Patrol
      3.11.2014 17:29
      Se tehtiin heti Talvisodan jälkeen vuonna 1940. Loistava tribuutti suomalaisille sotilaille!"
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12856803

      • paras on hyvä

        Kyllä Caeola ja Lailakin olivat huippuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe