Kuinka vanhana menetitte poikuuden/neitsyyden?

maria9

Gallup: kuinka vanhana menetitte poikuutenne tai neitsyytenne?
Missä menetit poikuuden / neitsyyden?

Minä voin aloittaa: 17-vuotiaana ja poikaystävän kotona menetin sen. Sattui tosin todella paljon.

14

577

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+7

      28 vuotiaana ja tänä kesänä

    • minä.

      24-vuotiaana tyttökaverini kotona.

    • Hippuuu

      Olisiko kannattanut siirtää myöhäisemmälle, maria9? Jos ei tiedä, että mitä on tekemässä, voi sattua todella paljon.

      Itse 29-vuotiaana. Ihana kokemus!

    • mmmmmmmm

      19v puoli vuotta sitten omassa kotona

    • Eikadutayhtään

      16 vuotiaana nykyiselle poikaystävälleni(:

    • RePoT

      minä menetin neitsyyden jo 14-vuotiaana

    • Haileeta.

      19 vuotiaana teltassa riippakoivun alla järven rannalla, pari vuotta vanhempi nainen vei minun vikistessä.

    • Poika.

      Olin maalla 20v äitiäni siskon luona. Saunassa katseli kun karvat oli kasvanut 15v . pesi minua muultakin selästä. Juotti pirtua ja tuli sänkyyni ja repi alkkarit pois, kun hiero niin lähti poikuus moneen kertaan.

    • Poika.

      Olin kai 16v kun namusetä riisu housuni pani pyllyyni, kyllä tuntu eka kerta.

    • 6+4

      31 vuotiaana kun yks lesbo anto säälistä ja halusi varmistua suuntauksestaan.
      Kumpikin hyötyi.

    • N19v

      Mun isäpuoli nuorena tytönä tuli sänkyyn, siinä meni neitsyys että tuntu. Sitten halus vielä monta kertaa kun tilaisuus tuli. Nyt viisi vuotta jälkeen kun olin 19v tuli sänkyyni ja repi alkkarit ja nai väkisin. Sitä vain alistuu kun väkisin haluu. Siitä ei muut tiedä.

    • pillumangneett

      Mää mrnetin jo 13v kun muijaa alko panettaa ni se vaa heitti mut sänkyy ja sit sitä mentii mutta oli kyllä mahtava kokemus ku viä iso munaki löytyy

    • Mari.

      Olin 15v kun isäpuoli väkisin tuli. Nyt olen 22v ja alotti uudeleen kun äiti ei ole paikallaa. Väkisin haluu riisua ja panna, onneksi ei pahemman satuta.

    • Ukovainen.

      Ninä olin 48v kun nuori poika vei neitseeni. Käy luoksani useinkin. Olen opinut tykkää vaikka poika on kokoajan kyltymätön kun On jatkuvasti kovana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe