Kuinka vanhana menetitte poikuuden/neitsyyden?

maria9

Gallup: kuinka vanhana menetitte poikuutenne tai neitsyytenne?
Missä menetit poikuuden / neitsyyden?

Minä voin aloittaa: 17-vuotiaana ja poikaystävän kotona menetin sen. Sattui tosin todella paljon.

14

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+7

28 vuotiaana ja tänä kesänä

• minä.

24-vuotiaana tyttökaverini kotona.

• Hippuuu

Olisiko kannattanut siirtää myöhäisemmälle, maria9? Jos ei tiedä, että mitä on tekemässä, voi sattua todella paljon.

Itse 29-vuotiaana. Ihana kokemus!

• mmmmmmmm

19v puoli vuotta sitten omassa kotona

• Eikadutayhtään

16 vuotiaana nykyiselle poikaystävälleni(:

• RePoT

minä menetin neitsyyden jo 14-vuotiaana

• Haileeta.

19 vuotiaana teltassa riippakoivun alla järven rannalla, pari vuotta vanhempi nainen vei minun vikistessä.

• Poika.

Olin maalla 20v äitiäni siskon luona. Saunassa katseli kun karvat oli kasvanut 15v . pesi minua muultakin selästä. Juotti pirtua ja tuli sänkyyni ja repi alkkarit pois, kun hiero niin lähti poikuus moneen kertaan.

• Poika.

Olin kai 16v kun namusetä riisu housuni pani pyllyyni, kyllä tuntu eka kerta.

• 6+4

31 vuotiaana kun yks lesbo anto säälistä ja halusi varmistua suuntauksestaan.
      Kumpikin hyötyi.

• N19v

Mun isäpuoli nuorena tytönä tuli sänkyyn, siinä meni neitsyys että tuntu. Sitten halus vielä monta kertaa kun tilaisuus tuli. Nyt viisi vuotta jälkeen kun olin 19v tuli sänkyyni ja repi alkkarit ja nai väkisin. Sitä vain alistuu kun väkisin haluu. Siitä ei muut tiedä.

• pillumangneett

Mää mrnetin jo 13v kun muijaa alko panettaa ni se vaa heitti mut sänkyy ja sit sitä mentii mutta oli kyllä mahtava kokemus ku viä iso munaki löytyy

• Mari.

Olin 15v kun isäpuoli väkisin tuli. Nyt olen 22v ja alotti uudeleen kun äiti ei ole paikallaa. Väkisin haluu riisua ja panna, onneksi ei pahemman satuta.

• Ukovainen.

Ninä olin 48v kun nuori poika vei neitseeni. Käy luoksani useinkin. Olen opinut tykkää vaikka poika on kokoajan kyltymätön kun On jatkuvasti kovana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe