Gallup: kuinka vanhana menetitte poikuutenne tai neitsyytenne?
Missä menetit poikuuden / neitsyyden?
Minä voin aloittaa: 17-vuotiaana ja poikaystävän kotona menetin sen. Sattui tosin todella paljon.
Kuinka vanhana menetitte poikuuden/neitsyyden?
14
620
Vastaukset
- 13+7
28 vuotiaana ja tänä kesänä
- minä.
24-vuotiaana tyttökaverini kotona.
- Hippuuu
Olisiko kannattanut siirtää myöhäisemmälle, maria9? Jos ei tiedä, että mitä on tekemässä, voi sattua todella paljon.
Itse 29-vuotiaana. Ihana kokemus! - mmmmmmmm
19v puoli vuotta sitten omassa kotona
- Eikadutayhtään
16 vuotiaana nykyiselle poikaystävälleni(:
- RePoT
minä menetin neitsyyden jo 14-vuotiaana
- Haileeta.
19 vuotiaana teltassa riippakoivun alla järven rannalla, pari vuotta vanhempi nainen vei minun vikistessä.
- Poika.
Olin maalla 20v äitiäni siskon luona. Saunassa katseli kun karvat oli kasvanut 15v . pesi minua muultakin selästä. Juotti pirtua ja tuli sänkyyni ja repi alkkarit pois, kun hiero niin lähti poikuus moneen kertaan.
- Poika.
Olin kai 16v kun namusetä riisu housuni pani pyllyyni, kyllä tuntu eka kerta.
- 6+4
31 vuotiaana kun yks lesbo anto säälistä ja halusi varmistua suuntauksestaan.
Kumpikin hyötyi. - N19v
Mun isäpuoli nuorena tytönä tuli sänkyyn, siinä meni neitsyys että tuntu. Sitten halus vielä monta kertaa kun tilaisuus tuli. Nyt viisi vuotta jälkeen kun olin 19v tuli sänkyyni ja repi alkkarit ja nai väkisin. Sitä vain alistuu kun väkisin haluu. Siitä ei muut tiedä.
- pillumangneett
Mää mrnetin jo 13v kun muijaa alko panettaa ni se vaa heitti mut sänkyy ja sit sitä mentii mutta oli kyllä mahtava kokemus ku viä iso munaki löytyy
- Mari.
Olin 15v kun isäpuoli väkisin tuli. Nyt olen 22v ja alotti uudeleen kun äiti ei ole paikallaa. Väkisin haluu riisua ja panna, onneksi ei pahemman satuta.
- Ukovainen.
Ninä olin 48v kun nuori poika vei neitseeni. Käy luoksani useinkin. Olen opinut tykkää vaikka poika on kokoajan kyltymätön kun On jatkuvasti kovana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984