mitä mieltä ootte Eeva-Leenasta?

Lyysa

on se kumma ku kaikki sanoo että se on sellanen sössöttäjä mut onko toi joku puhekilpailu?ainaki mun mielestä ei.siinä katotaan laulua,tanssia ja että pärjääkö ryhmässä?ja kaikki sanoo että se on tekopirtee!ei tosiaankaan oo. mä tunnen sen aivan hirveen hyvin.se on aina tollanen että se hymyilee ja jotku ovat väittäneet että se on sellanen paskan puhuja.eena ei tykkää yhtään että kukaan puhuu kenestäkään paskaa.ja se ei ainakaan pelkää kameroiden edessä?vai??

8

1604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leppis

noh, eiköhän siihen työhön tule kuulumaan myös radio- ja televisiohaastatteluja, joten ei eeva-leenaa sössötyksestä turhaan haukuta.
      ei siinä muuten ole mitään sanomista.
      ja tää oli vaan mun mielipide, joten turha hermostua :) mielipiteitähän täällä vaihdellaan..

• Lyysa

en mä sitä nyt tarkottanukkaan.. vaan että kyl mä ainakin sen puheesta oon saanu selvää sen verran ku oon elänu ihan pienestä pitäen oo saanu eenan puheesta selvää.. ja kaikilla on erillainen puhetyyli.. eiks je?

• hessu hopo

E-L:n laulaminen on kyllä kauheaa honottamista, nenään laulamista.Tulee Nylon Beatin nasaalit soundit mieleen. Toivottavasti ei pääse siihen porukkaan.Nan nan naa,nan nan na naa, nan nan naa....jee jee.Muuten tyyppinä varmaan ihan jees.

• inha

se on ihan ällöttävä akka...just semmonen tekopirtee yli "muodikas" piipittäjä

• Minä

Haista kuule mitä kerkeät!!!!!!!!!!!! Se on aivan huippu!

• inha
        Minä kirjoitti:

Haista kuule mitä kerkeät!!!!!!!!!!!! Se on aivan huippu!

ite kysyvät...

• memm_

Mun henk.koht. mielipide on se että en tykkää siitä yhtään! En tykkää sen lauluäänestä enkä kyllä puheestakaan sitäkään vähää. Ja mikä kaikkein huonointa ni se ei osaa lavalla mitään muuta kun vähän pyllyä keikuttaa... Eikä kyllä ne muutkaan tytöt tanssityylillä paljon hetkauta...

• jees jees

Aivan älyttömän ihana tyttö!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      108
      2619
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2052
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      207
      1583
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1575
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe