Ketä bändeihin?

misSaA

Mitä mieltä ootte ketä bändeihin tulee?mun mielestä tea vois lähtee ja poika bändistä Ari.
tietty jokaisel on oma mielipide mut jos oot mun kaa samaa mieltä niin kirjota.(ei tietty pakollinen)Ainii kenen mielestä Britney on hyvä? ja Brian Mcfadden?

6

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyysa

haluaisin että tea tippuu ja pojista ronni. tyttöbändistä tulee tosi hyvä jos siinä on eeva-leena,mia ja daniela.. niillä sopii äänet tosi hyvin yhteen... ja ne muutenki kaikki kolme haluu toistensa kanssa siihen bändiin.

• Nimetön

Ei missään nimessä Ronnie saa pudota!!!

• mie

Tyttöbändiin Eve, Mia ja Daniela, niinkuin ne itsekin haluais, ja poikien bändiin Rene, Ronnie ja Jackson. Tea nyt on niin ärsyttävä ja laulutaidoton ja Ari on niin erityylinen kuin muut pojat.

• tyyppi

Tyttöbändiin Mia!, Eeva-Leena ja Daniela
        poikabändiin Rene, Ari ja Jackson

• NÄÄ VOIS TIPPUU POJIST MUN MIELEST VOIS TIPPUU JACSON JA MUIJIST MIA TAI TEA MUN MIELEST BRITNEY EI OO KAUHEEN HYVÄ MUT TAAS SE BRYAN ON HYVÄ... =)

• nanna_alina

tea vois tosiaan lähteä pois en pidä sitä olleskaa.renestä en hirveesti välitä se haukkuu tyttöjä koko ajan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      108
      2619
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2052
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      207
      1583
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1575
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe