Miten voi yksi firma saada lähes kaikki oikeudet toimia löytötavaroiden hakupaikkana ja määrätä hinnat ja kun kukaan ei hae niitä niin myydään kerran kuussa ne huutokaupalla pois ja kääritään hyvät voitot.
Esimerkkinä kaveri jätti vanhan nokialaisen Espanjaan hotelliin ja jos haluaa sen takaisin se maksaa 80€, puhelimen arvo 10€.
Omenahotelliin jäi laukku, sen lunastushinta 30€, laukku maksoi 5€
http://www.loytotavara.net
Kaikki tekee sopimuksen tämän firman kanssa ja toimittaa tuotteet sinne, vr, aurinkomatkat, Tjäreborg, hensingin/ Vantaan taksit, jne...
Suomen löytötavarapalvelu
4
51
Vastaukset
- Hyvää palvelua saanu
Luulex, että espanjasta kännyt tulee ilmasiks suomeen. jos kadotat jotan ni muiden pitäis maksaa et saat tavaras takaisin niinkö? Mä sain hyvää palvelua kyseisestä putiikista ja itehän olin hukannu rojuni.
- Pettynytihminen
Hinnat on tosi korkeat soitella sinne jos jotain hävität!! 1,97€/ min joten eipä kannata ihan pienen tavaran takia soittaa. Ihmisten hädällä RAHASTAA. Ihan perseestä, vaikkakin itse on tavaransa hävittänyt niin kyllä ne pitäisi saada helposti ja halvalla itselleen takaisin.
- hhggfddw
Miten voi olla laillista huutokaupata löydettyä omaisuutta?! Jos tuo on laillista, niin taidan itsekin perustaa putiikin joka myy "löytötavaraa".
- ei-mmy-ei
Perusta vaan mutta ensin sinun pitää anoa lupa viranomaisilta. Siinä on se ero löytötavaran ja "löytötavan" myymisellä.
Varastettu tavara ei ole löytötavaraa eikä löytötavaratoimisto myy sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856