Kuvia "totuudesta"

Entinen todistaja

8

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exxä

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Siinähän on kuvia raamatun tapahtumista. Muut uskonnot jättävät usein huomiotta mitä raamatussa on ennustettu. Niille jotka eivät toimi Jumalan normien mukaan, saattaa olla hyvinkin karu tulevaisuus edessä. Esim. minulle, jos en koskaan päätä muuttaa elämäntapaani.

Näin se vaan on.

• chieni

no mielummin sitä elää vähän aikaa onnellisena ja tekee mitä haluaa kun pitkään eikä saa elämästä mitään irti....

• exxä
        chieni kirjoitti:

no mielummin sitä elää vähän aikaa onnellisena ja tekee mitä haluaa kun pitkään eikä saa elämästä mitään irti....

Tavallaan noin. Mutta tavallaan sekin on aika raskasta jos tietää miten toimia muttei tee. Herää öisin ja omantunnon ääni soi.
        Kyse ei siis voi olla vain uskonnosta vaan sanoisin enemminkin uskosta. Siitä on vaikea päästä eroon.

• Raamatun

tapahtumista?

Missä kohtaa Raamattua on sanottu, että YK:n päämaja, Kreml, Lontoon parlamenttitalo tai USA:n senaatti tuhotaan? Nuo kun näyttivät olevan niitä pääasiallisia kohteita.

• kuvat vain kertovat varsin karsean tilanteen nyky-yhteiskunnasta. Onneksi tulee "miekka", joka lyö lyttyyn koko hela hoidon.
      Kaiken saa näyttämään toiselta, kun sen irrottaa asiayhteydestään...

• UskoToivo

Voidaan tietysti olla montaa mieltä Vartiotorniseuran taiteellisesta tasosta. Mutta kyllä tosiasia on se, että ei se pahuus maailmasta lähde sillä tavalla, että sanotaan vain: "pojat pojat, älkää tapelko" ja "ettekö voisi lopettaa niiden sota-aseiden valmistus" tai "olisitteko kilttejä ja pitäisitte perheenne koossa".

Jumalalla on Luojana oikeus poistaa pahuus Maapallomme päältä juuri niillä keinoin millä hän haluaa. Oikeus tapahtuu varmasti. Jumala on Rakkaus ja hänellä on paljon armoa. Jeesuksen lunnaat on toivoa antava asia. Ei ole onneksi meidän ihmisten tehtävä jakaa ihmisiä oikealle ja vasemmalle puolelle. Jos pahuutta ei poisteta kertaheitolla, miten se mielestäsi pitäisi tehdä? Raamattu kertoo tästä näin:

"Sillä pahantekijät karsitaan pois,
      mutta ne, jotka panevat toivonsa Jehovaan, saavat omistaa maan. Vain hetkinen vielä, niin jumalatonta ei enää ole, ja sinä luot katseesi hänen paikkaansa, eikä häntä ole. Mutta sävyisät saavat omistaa maan, ja he iloitsevat suuresti rauhan runsaudesta. Vanhurskaat saavat omistaa maan, ja he asuvat siinä ikuisesti. Pane toivosi Jehovaan ja noudata hänen tietään, niin hän korottaa sinut ottamaan maan haltuusi. Kun jumalattomat karsitaan pois, sinä näet sen." (Psalmi 37:9-11,29,34)

Näin se vain on. Raamatun mukaan. Kuvat eivät ole henkeytettyjä.

• sol_niger

on taidettu saada hieman vaikutteita. Kovasti myöskin inhosivat rakennuksia.

• sol_niger

ainakin aggressiivisen visuaalisen matskun suhteen on saatu ilmeisesti 40-luvulta. Kovasti inhosivat tunnettuja rakennuksia. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      83
      3546
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3226
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3062
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2222
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1761
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe