Mua ei kiinnosta kotileikit tai mikään yhteiskunnan roolimallin imitointi. Haluan parisuhteeseen, joka on käytännössä panemista, dokaamista, pajauttelua, ym. jatkuvaa illanviettoa. Myös lsd, sienet ja miksei piri sekä herskakin käy, jos vaan ovat sitten ihan puhdasta tavaraa.
En välitä rahasta ja työstä ja haluan, että naistakin kiinnostaa enemmän juuri viihtyminen ja jatkuva illanvietto, jotakuinkin niillä menetelmillä jotka ylempänä kuvailin.
Välillä voi toki olla juomattakin, mutta olisi suotavaa, että tarkoituksena on parantuminen, ei lakkoilu. Panemattakin voi olla muutaman päivän, mutta tämänkin takana on oltava joku muu syy kuin haluttomuus.
Provoksi tämän viestin joku varmaankin tulee leimaamaan, mutta sitä se ei ole. Ihan oikeasti haluan naisen, jonka kanssa suhde on pitkälti panemista ja dokaamista ilman kotileikkejä ym. paska-arkea.
Naisihanne
5
81
Vastaukset
- erkki-täti
Hmm...ei luulisi olevan vaikeaa löytää jonkinasteista narkomaania tai juoppoa.
Jotenkin luulisin, että lähimmästä räkälästä löytyisi hakuehtojasi vastaava naikkonen. Ehkä jopa ensi yrittämällä.
Nyt vain kukkaset taskuun ja menox.- hed0n
Ei ole tällä hetkellä kuin vahvaa indicaa. Vähän liian unettavaa ja jumittavaa tavaraa jos on alla 10-20 kaljaa / siideriä.
- hed0n
hed0n kirjoitti:
Ei ole tällä hetkellä kuin vahvaa indicaa. Vähän liian unettavaa ja jumittavaa tavaraa jos on alla 10-20 kaljaa / siideriä.
Indicaa eli siis kukkasta.
Moni mies tuollaista haluaa ja jokunen nainenkin. Minulla jopa kerran olikin tuollaista. En tiennyt naisen olleen varattu, luulin vain salaperäiseksi. Kahdeksan kuukautta meni, että nähtiin vain baarissa, dokattiin ja mentiin asunnolleni harrastamaan seksiä. Aamulla herätessäni nainen oli poissa.
Vaikka aina sanon, ettei naisesta ole vakipanosuhteeseen, niin ei ollut itsestänikään. Ennen pitkää sinäkin saatat huomata ajattelevasi sanoin. Siis jos ensin löydät sen unelmiesi naisen... siis panon.Jotenkin minulle tuli tuosta mieleen nämä kaksi tämän päivän uutista:
http://m.aamulehti.fi/kotimaa/miesta-syytetaan-jo-toisen-puolisonsa-taposta-syyttajan-mukaan-erittain-vaaralli?v=1
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014110718815201_ul.shtml
ja oikeastaan myös pitkä liuta aiemmin sattuneita samankaltaisia tapauksia.
Positiivistahan tässä on, että tuollainen nainen on täysin mahdollita löytää. Pitäisikö toivottaa onnea etsintään..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792