http://yle.fi/uutiset/ulkomaan_viinat_suoraan_kotiportaille__verottaja_nuolee_nappejaan/7604419
Uusia rajoituksia suunnitteilla.
6
235
Vastaukset
- hankala valvoa
Hankala tuota on rajoittaa, koska ei voi tietää mitä laatikko sisältää. Eikä tuo mikää veropetos ole jos vero on maksettu jo toiseen EU maahan.
- juuri näin...
Kaupasta josta itse olen tilannut, on laatikoissa semmoset logot ja vielä kaupan nimi, ettei sisällöstä voi erehtyä. Eipä vaan ole ketään kiinnostanut...
 - juuri näin...
juuri näin... kirjoitti:
Kaupasta josta itse olen tilannut, on laatikoissa semmoset logot ja vielä kaupan nimi, ettei sisällöstä voi erehtyä. Eipä vaan ole ketään kiinnostanut...
Niin, en ainakaan tullilta minkäänlaisia yhteydenottoja ole saanut.

- Helppo ratkaisu
Helppo ratkaisu saada tämä loppumaan tämä kuin seinään. Lopetetaan alkon monopili ja lasketaan suomessa alkoholivero Saksan tasolle niin senjälkeen kukaan ei hae tai tilaa sitä Virosta ja Sakasta.
 - monopoli nurin
Eipä se tilailu kokonaan siihen loppuisi. Humalajuojat toki siirtyisivät kotimaiseen marketti kaljaan. Itse tilaan sen takia koska suomesta ei saa bulkkituotteiden lisäksi kovin paljon esimerkiksi saksalaisia tai belgialaisia erikois oluita. Tai jos saakin niin hinnat ovat aivan älyttömiä. Tuonti toki vähenisi huomattavasti veron pudotuksella. Mutta sitähän ei tule tässä maassa tapahtumaan.
 - 1+4
Mutta sen lisäksi että viinaralli loppuis Suomesta kuin seinään, rikas Ruotsi ja vielä rikkaampi Norja aloittais viinarallin Suomesta, ja verovaroja virtais aivan sairaasti Suomeen.
Mutta tätähän nuo kukkahattupäättäjät ei vaan tajua. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245191Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814925"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693379Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072966Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242282Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371728- 991289
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.781270Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74990Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96927