Issikka fanit

Yksi sellainen

Kirjoitelkaa tänne... Kertokaa itsestänne, mahdollisista hoitsuistanne/omista issikoistanne... YM YM YM... :D

11

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leluponi

      oon ratsastanu 6 vuotta. issikoihin tutustuin 3 vuotta sitten ja omani sain vuosi sitten.
      issikkani nimi on tina frá sigridasstödum ja sen lempinimi on tina. tina on 15-v tamma, syntynyt islannissa. tuotu suomeen 1996. tinan väri on tummanrautias ja sillä on kuonopilkku ja tähti. sen säkä on 137 cm. tina on kiltti ja rauhallinen, ei laiska! koulua se vääntää helppoon B:hen asti ja esteitä se hyppii ratana 50 cm ja yksittäisenä 60 cm... se on 4-käyntinen (käynti, ravi, laukka, töltti). miun kultuni

      • Yksi sellainen

        Ihuna


      • leluponi
        Yksi sellainen kirjoitti:

        Ihuna

        on ollu, kiitos =D
        oot vuokraamassa issikkaa. älä välitä siit yhest, joka kirjotti sillei. se ei tajunnu koko juttua: se oli ettimässä issikoillee hoitajaa ja sä etit vuokralle issikkaa.


      • Palleriina

        Niin, miksei sun issikan tietoja löydy sukupostista?
        Olis ollut kiva tietää vähän sen sukua ja nähdä mahdollisesti vaikka kuva :)


      • leluponi
        Palleriina kirjoitti:

        Niin, miksei sun issikan tietoja löydy sukupostista?
        Olis ollut kiva tietää vähän sen sukua ja nähdä mahdollisesti vaikka kuva :)

        ...kun en oo lähettäny sinne sen tietoja. kerran siel oli, mut ne katos =/ kummallista..?


    • vilnir

      mulla on oma issikka ruuna (7-vuotias)vilnir fra sahala.se on aika virkee,eikä kovin hyvin loppuin lopuks koulutettu,mutta riittää mulle.se on väriltään ruunikko.en oikein keksi muuta kirjottaa siitä....minä haluaisinkin kysyä enemmän issikoista tietäviltä:kuulin joskus kauan sitten,että issikoita pitäisi ruokkia jotenkin eri tavalla,kuin muita.(esim.suokkari)että issikat sulattais sen ruuan hitaammin tai jotenkin silleen.ja sitten vielä lisää...miten saisin heponi tottelevaisemmaks ja rauhallisemmaks???sillä on kaverina ainoostaan lammas,asumme nimittäin maalla eikä ratsastuskouluja tai muita hevosia ole parinkymmenen kilsan säteellä yhtään....=( jos muita vinkkejä sattuu tulemaan mieleen issikoista,niin kirjotelkaahan tänne!!!!

      • mää vuan...

        onks joku käyny issikoiden askellaji kisois???jos on,niin millasta siel oli???haluisin vaan tietää....


      • Yksi sellainen

        Meeppäs käymään sivuilla www.viljar.com Ja kysele sieltä enemmän, mitä haluat issikoista tietää! Se on issikkatalli. En viiti sanoo sul mitään omii kommenttejani, ku ei välttämät mee oikein.. :) Mut käyhän siellä! Onnea pollen kanssa! :P


      • ....
        Yksi sellainen kirjoitti:

        Meeppäs käymään sivuilla www.viljar.com Ja kysele sieltä enemmän, mitä haluat issikoista tietää! Se on issikkatalli. En viiti sanoo sul mitään omii kommenttejani, ku ei välttämät mee oikein.. :) Mut käyhän siellä! Onnea pollen kanssa! :P

        kiitti tiiosta!!!


    • issikka1992

      issikat on musta aivan ihania. Lumi-issikoita on ihquu rakennella ulos ja tehdä niistä lauma jne... sit kaverien kans 'ratsastellaan' niillä xDD että semmonen issikkafani minä olen;)

    • Jansku

      Mul on hoitsuna aivan ihana issikka.Väriltään se on mustanruunikko.Se on tosi kiltti.Se osaa töltin vähä liianki hyvin.Sitä ei meinaa saada ravaamaa kunnol, sit se viel on nii herkkä suustaa..Mut muuten se on aivan ihana.Se on tullu n.3vuotta sit islannist suoraa sille tallille.Se ei ikinä ole laiska,vaa aina menossa,vaik on "jo" n.15.En oo ratsastanu sil ku noin 5 kertaa,mut oon kyl hoitanu ja laittanu toisille ratsastuskuntoon sitä jo noin 1,5 vuotta.Meil on tallille vaa kaks kilsaa,joten meen yleensä pyörällä moikkaa sitä.Välil meen tallille vaa putsaa varusteit enkä välttämättä nää yhtää hevosta.En ny oikee keksi muuta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe