Tositarina

muslimista

Unesta herännyt
31.10.2014 12:03
0
eräästä Egyptiläisestä ”ystävästäni”.
Tutustuin tähän Egyptiläiseen mieheen, nimeltään Moustafa joskus vuonna 1980. Olin tuolloin kovin ennakkoluuloton ja elämään ja maailmaan avoimesti suhtautuva nuori mies. Nautin hänen seurastaan ja viihdyimme yhdessä. Kuljimme usein yhdessä Helsingin yössä eri ravintoloissa olutta siemaillen. Meillä oli sama huumori ja samanlaiset halut ja tarpeet naisten suhteen. Uteliaana nuorena miehenä tenttasin häntä milloin mistäkin islamiin ja Egyptiin liittyvästä asiasta ja sain vastauksia joita en kyennyt aina jäsentelemään järkeen käyvällä tavalla. Pilailin aina välillä Islamilla ja kristinuskolla ja niin teki Moustafa itsekin. Meistä se oli hauskaa ja ennakkoluulotonta. Pidin häntä hyvänä ystävänä ja luotimme toisiimme joka asiassa. Näin minä ainakin luulin. Moustafa matkusteli tämän tästä Egyptin ja Suomen välillä. Tulin kerran kysyneeksi häneltä, että miten hän suhtautuisi siihen, jos lähtisin hänen mukaansa Egyptiin, koska olin ennakkoluuloton ja tiedonjanoinen ja olin jo muutenkin reissannut maailmalla melko paljon ja halusin tutustua Egyptiin ja paikalliseen väestöön. Tuolloin Moustafa meni mietteliääksi ja sanoi minulle, että hän ei koskaan voisi matkustaa kanssani Egyptiin, koska hänellä oli siellä aivan muita velvoitteita kuin täällä Suomessa eikä hän kykenisi suojelemaan minua siellä. Pitkän ihmettelyni ja tivaamiseni jälkeen hän avautui ja raotti verhoa sen verran, että kykeni selvästikin liikuttuneena kertomaan minulle, että me voimme olla ystäviä ainoastaan täällä Suomessa mutta jos olisimme yhdessä Egyptissä, niin hänellä olisi minua kohtaan aivan toisenlaisen asenne ja muslimin velvoitteet ja sitä hän ei halunnut tapahtuvaksi. Olin aivan järkyttynyt kuulemastani enkä edelleenkään ymmärtänyt täysin Moustafan viestiä. En voinut uskoa, että se viesti, minkä hän antoi minulle oli aivan totta. Hän todella tarkoitti sitä. Moustafa kuoli hieman myöhemmin ja tilanne välillämme jäi ikään kuin roikkumaan ilmaan. Nyt myöhemmin olen täydellisen vakuuttunut, että Moustafa oli rehellinen ja tarkoitti sitä mitä sanoi. Hän ei kuitenkaan koskaan kyennyt sanomaan sitä aivan suoraan, että hän olisi tappanut minut Egyptissä. Tämä on selkiyttänyt käsitystäni islamista siinä määrin, että en enää koskaan erehdy luulemaan muslimia ystäväkseni missään olosuhteissa. Muistan kuitenkin hyvällä yhdessä viettämiämme hetkiä ja tilanteita jolloin nauroimme samoille asioille kaljalasin ääressä. Nyt riittävän aikuisena katson pelon sekaisella tunteella tätä nykynuorison ”ennakkoluulotonta” asennetta maailmaa kohtaan, sillä he eivät todellakaan tunnista sitä aikapommia mikä pinnan alla tikittää.

9

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma kokemus

Faktaa.

• Herätkää

Tärkeää tietoa kaikille.

• Suositus

Lue.

• ikävä tosiasia

Muslimit ovat avoimempia poissa kotimaastaan. Kotona heillä ei saa olla mitään yhteyksiä "kristittyihin koiriin". Siitä voidaan jopa tappaa, niin kuin hän kertoi.

Olkoonkin että ollaan nuoria ja ennakkoluulottomia, vahva ja orjuuttava islam-uskonto ylittää kaiken. Se todellakin on aikapommi.

Monet skandinaaviset tytöt ihastuvat eksoottisiin tummasilmiin, ja kun avioituvat ja matkustavat miehen kotimaahan, niin karu todellisuus lyö naamalle. Heidät alistetaan muslimeiksi, lapsentekokoneiksi ja suvun piioiksi, ja riistetään jopa passi, etteivät pääse enää pakoon.

• Valoon kaikki

Siksi pitää kiittää tällä palstalla eteen tullutta todellisuutta. Vuosien ajan muslimi herjannut, solvannut kristittyjä juuri koraanin oppien mukaisesti.

Valkeus kun tulee niin niin pimeys poistuu.

Emme suostu enää elämään valheessa.

• "Muslimit ovat avoimempia poissa kotimaastaan. Kotona heillä ei saa olla mitään yhteyksiä "kristittyihin koiriin". Siitä voidaan jopa tappaa, niin kuin hän kertoi."

Lorua.

Ehkä ovat avoimempia ulkomailla, mene ja tiedä, mutta ainakin minulla on muslimiystäviä Israelissa, Länsirannalla ja Jordaniassa, eikä kukaan ole salannut sitä missään vaan osoittanut sen täysin avoimesti - siis siellä paikanpäällä. Sama koskee tietysti juutalaisystäviäni Israelissa.

Ihan turha levitellä tuollaisia perättömyyksiä mitä puhut.

Noita tapauksia, joita krrot muslimimiesten kanssa avioon menneistä naiiveista skndinaavitytöistä, on kyllä olllut. Suomessa voi aina erota ja saada suojelua viranomaisilta, mutta tilanne on liki korjaamaton jos suostuvat muuttamaan miehensä kanssa maahan jossa islam on valtionuskonto.

• Älä ällötä tyhmä

Anteeksi, mutta homoateistin mielipiteet tiedetään.
      Lue ja kuuntele videoita, joita palstalla runsaasti muslimien, ex muslimien kertomana. Suotta ällöttävää naamaasi täällä esittelet.
      Maailma ei pyöri sinun per seesi ympärillä.

• hbadf

Hyvä sitten.

• Anonyymi

Taidan tietää, kenestä puhut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      150
      3344
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      59
      2658
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      30
      2080
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1667
    5. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1524
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      77
      1518
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      366
      1453
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      91
      1160
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1086
    Aihe