pääseekö mia,daniela ja eve samaan bändiin?

Hosuli

pääsekö tytöistä mia,dane ja eve samaan bändiin niinkuin toivovat?mun mielest niitten on pakko päästä ja se laulu kyvytön TEA voi häipyy...

4

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häslääjä

      toivottovasti MIA, Eve ja Daniela pääsee samaan bändiin ku Tea on mun mielest huono

    • Jooo

      on selkeesti heikompia. Varmaan käy niin, että ne pannaan vastakkain viimeisessä äänestyksessä. Silloin ainakin toinen "huonoista" tippuu..tai sitt Eeva-Leenaa käytetään tiputtamaan Tea. Tietysti Danielan raskaus on tietysti yksi tilannetta "sotkeva" tekijä.

    • sammammam

      Mitenköhän helevetissä Tea ois päässyt finaaliin jos hän olisi laulukyvytön? Tarkenna typerää lausettasi koska siinä ei ole oikeasti mittee järkeä. Ja kaiken lisäks Tea on parempi laulaja ja esiintyjä kuin esim E-L. E-L on pelkkä feikki joka ei todellisuudessa ole niin hyvä laulaja kuin porukka täällä hehkuttaa. Tealla on ihan mielettömän loistava soundi äänessään.

      • Tyttö

        Mielestäni Tea, Daniela ja Mia ovat parhaita.
        Mutta en usko että Daniela pääsee siihen bändiin, koska se on raskaana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe