Kuka haluu vuokraponin?

Suokkilove

Etsin suokilleni vuokraajaa kangasalta. Voit maksaa tallitöillä:) laita alle viestiä

9

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suokit_13

      Mää olisin kiinnostunu! Mistä päin kangasala olet?
      Olen 13 vuotias 173 cm pitkä, asun kangasalalla ja rakastan suomenhevosia!
      Saisko sun numeroo sähköpostii tai jotai ellei hepoa oo jo menny?

      • Suokkilove

        Kuinkas paljon oikein painat n. suunnilleen? Poni on aika pikkanen suokki:)


      • Suokkilove
        Suokkilove kirjoitti:

        Kuinkas paljon oikein painat n. suunnilleen? Poni on aika pikkanen suokki:)

        Ja olet kyllä liian pitkäkin jo:/


    • Suokit_13

      Mikä sen säkä on?

    • Suokit_13

      Okei

    • Sara13

      Hei, olisin tosi kiinnostunut pituus: 155 ja paino n.60kg
      Voitko laittaa sähköpostilla kaikenmoista tietoa? :) [email protected]
      paikka, luonne, ratsastettaessa, milloin, (miksi) kaikki mahollinen tieto! :D
      Mikäli kiinnostut voin laittaa myös tietoa itsestäni!

      • sara13

        äh.. katoin paikan ja liian pitkä matka... eli sori en voikkaan rubeta vuookraamaan


    • ttittah

      Oon n.155-160 cm pitkä ja painan n.60 kg. Olen ratsastanut 6 vuotta. Voisin alkaa vuokraamaan n. kerran viikossa (: Olen siis 14 vuotta vanha. Laitan sähköpostini jos kiinnostuit.

      [email protected]

    • zherest

      moikka!
      olen todella kiinnostunut olen kaipaillutkin jo hevosen selkään. olen 27v ja 20 vuotta ollut hevosten kanssa tekemisissä. minulla ja äidilläni olikin muutama hevonen jotka anneettiin pois muutama vuosi sitten. asun toijalassa eli ei ole mikään kauhea matka.
      kuitenkin olen ollut sen verran hevosten kanssa tekemisissä, niin en halua mennä minnekkään kunnon ratsastustunnille.
      laita minulle viestiä: [email protected]
      odottelen vastaustasi niin saadaan puhuttua paremmin,

      T:Samira

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe