Sopiiko nf-poni 175cm pitkälle, 54kg painavalle aikuisratsastajalle?
Sopiiko...
10
1388
Vastaukset
- Ewe
Mä luulen että oot vähän liian pitkä...Paino olis kyllä ollu ihan OK!!! :) Sulle sopii joku 155-165 kokonen hevonen...Ja NF:tit on n.145 senttisii.... Yleensä aika sopivan kokonen on n.10cm lyhyempi ku ite...
- Noora
Kannattaa ajaa, kun oot liian pitkä. :) Tai voithan varmaasti vähän aikaa ratsastaakin. Muttei mitään vaelluksia. ;)
- -Natalie-
Minustakin olet vähän liian pitkä tuon kokoiselle ponille, mutta riippuu tietty onko poni suurikokoinen? Ajamista voit tietty harrastaa!:)
- It's mee
Minun mielestäni voit mennä aivan hyvin new forestilla. Ei pituutesi ole mitään ja painosikaan ei ole paljon. Tiedän monia jotka ovat samankokoisia kuin sinä ja ratsastavat nyffillä.
Mutta se jolla aijot ratsastaa riippuu myös siitä kuinka korkea poni...jos poni on yli 139cm voit mennä aivan hyvin. Hyviä ratsastushetkiä! - kukkakeppi
Anna mennä vaan! Ite 178cm/51,2kg ja ratsastan russilla.
- nyffi ratsastaja
Ite 174 cm pitkä (painoa reippaasti enemmän) ja ratsastelen pariakin nyffiä. Hyvin menee ja kyllä mammat jaksavat loistavasti.
- --++
no sää olisit siltikkin liian pitkä ratsastamaan new forestiä!!
- sassa
ei todellakaan! ratsastuskoulu jossa käyn,new forestien painoraja on nuorella,hyvä jalkaisella 60kg ja pituus raja n. 160cm..
- sateenpisara
Kylä voit ratsastaa ponilla, mutta säännöllistä ratsastusta (esim. päivittäin) en suosittelisi. Nyffit ovat kuitenkin yleensä aika pieniä. Mutta jos poni on ratsastuskoulusta ja ratsastat 1-2 kertaa viikossa, niin tuo olisi ihan OK.
- hennah90
Luulisin ,että isommalla new forestilla (ei alle 140cm ta hirrveän rankasti)voisit ratsastaa. Ei ehkä loka päivä hyväks ponille, mut 1-2krt viikossa tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232528- 1351935
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151271Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771121HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271100Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451079Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57973