Sopiiko...

Jansku

Sopiiko nf-poni 175cm pitkälle, 54kg painavalle aikuisratsastajalle?

10

1414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ewe

Mä luulen että oot vähän liian pitkä...Paino olis kyllä ollu ihan OK!!! :) Sulle sopii joku 155-165 kokonen hevonen...Ja NF:tit on n.145 senttisii.... Yleensä aika sopivan kokonen on n.10cm lyhyempi ku ite...

• Noora

Kannattaa ajaa, kun oot liian pitkä. :) Tai voithan varmaasti vähän aikaa ratsastaakin. Muttei mitään vaelluksia. ;)

• -Natalie-

Minustakin olet vähän liian pitkä tuon kokoiselle ponille, mutta riippuu tietty onko poni suurikokoinen? Ajamista voit tietty harrastaa!:)

• It's mee

Minun mielestäni voit mennä aivan hyvin new forestilla. Ei pituutesi ole mitään ja painosikaan ei ole paljon. Tiedän monia jotka ovat samankokoisia kuin sinä ja ratsastavat nyffillä.
      Mutta se jolla aijot ratsastaa riippuu myös siitä kuinka korkea poni...jos poni on yli 139cm voit mennä aivan hyvin. Hyviä ratsastushetkiä!

• kukkakeppi

Anna mennä vaan! Ite 178cm/51,2kg ja ratsastan russilla.

• nyffi ratsastaja

Ite 174 cm pitkä (painoa reippaasti enemmän) ja ratsastelen pariakin nyffiä. Hyvin menee ja kyllä mammat jaksavat loistavasti.

• --++

no sää olisit siltikkin liian pitkä ratsastamaan new forestiä!!

• sassa

ei todellakaan! ratsastuskoulu jossa käyn,new forestien painoraja on nuorella,hyvä jalkaisella 60kg ja pituus raja n. 160cm..

• sateenpisara

Kylä voit ratsastaa ponilla, mutta säännöllistä ratsastusta (esim. päivittäin) en suosittelisi. Nyffit ovat kuitenkin yleensä aika pieniä. Mutta jos poni on ratsastuskoulusta ja ratsastat 1-2 kertaa viikossa, niin tuo olisi ihan OK.

• hennah90

Luulisin ,että isommalla new forestilla (ei alle 140cm ta hirrveän rankasti)voisit ratsastaa. Ei ehkä loka päivä hyväks ponille, mut 1-2krt viikossa tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4402
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2859
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2612
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1585
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      192
      1030
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59