Sopiiko...

Jansku

Sopiiko nf-poni 175cm pitkälle, 54kg painavalle aikuisratsastajalle?

10

1356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ewe

      Mä luulen että oot vähän liian pitkä...Paino olis kyllä ollu ihan OK!!! :) Sulle sopii joku 155-165 kokonen hevonen...Ja NF:tit on n.145 senttisii.... Yleensä aika sopivan kokonen on n.10cm lyhyempi ku ite...

    • Noora

      Kannattaa ajaa, kun oot liian pitkä. :) Tai voithan varmaasti vähän aikaa ratsastaakin. Muttei mitään vaelluksia. ;)

    • -Natalie-

      Minustakin olet vähän liian pitkä tuon kokoiselle ponille, mutta riippuu tietty onko poni suurikokoinen? Ajamista voit tietty harrastaa!:)

    • It's mee

      Minun mielestäni voit mennä aivan hyvin new forestilla. Ei pituutesi ole mitään ja painosikaan ei ole paljon. Tiedän monia jotka ovat samankokoisia kuin sinä ja ratsastavat nyffillä.
      Mutta se jolla aijot ratsastaa riippuu myös siitä kuinka korkea poni...jos poni on yli 139cm voit mennä aivan hyvin. Hyviä ratsastushetkiä!

    • kukkakeppi

      Anna mennä vaan! Ite 178cm/51,2kg ja ratsastan russilla.

    • nyffi ratsastaja

      Ite 174 cm pitkä (painoa reippaasti enemmän) ja ratsastelen pariakin nyffiä. Hyvin menee ja kyllä mammat jaksavat loistavasti.

      • --++

        no sää olisit siltikkin liian pitkä ratsastamaan new forestiä!!


    • sassa

      ei todellakaan! ratsastuskoulu jossa käyn,new forestien painoraja on nuorella,hyvä jalkaisella 60kg ja pituus raja n. 160cm..

    • sateenpisara

      Kylä voit ratsastaa ponilla, mutta säännöllistä ratsastusta (esim. päivittäin) en suosittelisi. Nyffit ovat kuitenkin yleensä aika pieniä. Mutta jos poni on ratsastuskoulusta ja ratsastat 1-2 kertaa viikossa, niin tuo olisi ihan OK.

    • hennah90

      Luulisin ,että isommalla new forestilla (ei alle 140cm ta hirrveän rankasti)voisit ratsastaa. Ei ehkä loka päivä hyväks ponille, mut 1-2krt viikossa tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe