Nykyiset ja entiset Jehovan todistajat.
Meillä sitä vietetään.
Hyvää isänpäivää kaikille
7
57
Vastaukset
- huvittavaa sakkia
... ja huomenna taas haistatellaan...niinhän se tällä palstalla menee
On myös uskonpuhdistuksen vuosipäivä. n. 500 vuotta sitten katolinen munkki Martti Luther siirsi oppia kohti alkuseurakunnan Raamattuun pohjaavaan oppiin.
Minulle erittäin tärkeä päivä ja kohta vietetään 500 vuotis juhlia samana vuonna on Suomen 100 vuotis juhla itsenäisenä valtiona, että merkittävä vuosi.- Jeeusksen Lapsi oon
totuusvoittaaaina kirjoitti:
On myös uskonpuhdistuksen vuosipäivä. n. 500 vuotta sitten katolinen munkki Martti Luther siirsi oppia kohti alkuseurakunnan Raamattuun pohjaavaan oppiin.
Minulle erittäin tärkeä päivä ja kohta vietetään 500 vuotis juhlia samana vuonna on Suomen 100 vuotis juhla itsenäisenä valtiona, että merkittävä vuosi.Jeesuskin käskee Raamatussa viettää isänpäivää
ja Lutherinpäivää
ja Suomen Itsenäisyyspäivää,
olihan yx opetuslapsistaaankin Suomalainen - Järki ohoi...
Jeeusksen Lapsi oon kirjoitti:
Jeesuskin käskee Raamatussa viettää isänpäivää
ja Lutherinpäivää
ja Suomen Itsenäisyyspäivää,
olihan yx opetuslapsistaaankin SuomalainenSinun mielestäkö ihminen ei saa tehdä mitään muuta kuin mitä Jeesus käski? Kaikki muuko on kiellettyä? Herää pahvi!
- hurraa, AATAMI....
Adamille kolminkertainen ELÄKÖÖN-huuto !!
Onhan hän kaikkien ihmisten Esi-Isä !
$aatana sanoi Evelle et ei ne kuole,
mitähän Adam saakaan Isänpäivä-lahjaksi ?
siis...
$aatanan juttujen mukaanhan Adam on edelleen elossa. - Armas Opintie
Lahkon ihminen on luotu n. 6 000 v sitten.
Kristityn ja ateistin ihminen on vanhempi.
Esim. SVT:n Skavlan -ohjelmassa viime perjantaina oli geenitutkija joka kertoi, että Neanderthalin ihmiseltä perimämme geeni on immuunijärjestelmäämme liittyvä, siihen joka torjuu bakteeraja sekä viruksia, (muttei ikävä kyllä lahkolaisia. )
Niin se perimä tuli jo kymmeniä tuhansia vuosia sitten.
Isänpäivää myös niille nuorekkaille lahkolaisille (mutta antaisitte lastenne käydä kouluja) - lal-lal-LOL
IhQu ihanaa Isukinpäivää
Valheen Isälle
ja
hänen karvakouraisille lapsilleen myös
*aika maailman vähenee* lal-lal-onnittelulauluna
syytä juhlia tänään
koska voiraan olla huomenna jo kuollehia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070