USA:n esikunta myöntää itsekin ettei Venäjän puuttumisesta Ukrainan sotaan ole näyttöä.
http://en.ria.ru/military_news/20141108/195288830/No-Evidence-of-Russias-Alleged-Incursion-Into-Ukraine-Pentagon.html
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=12166
Onko niin vaikeaa ymmärtää jos Venäjä alkaa pikku hiljaa ärsyyntymään... USA haluaa jälleen sotaa. Onhan maan talous huonossa jamassa.
USA:n Venäjään kohdistama provosointi
42
103
Vastaukset
- appisas
Jos USA sotaa haluaisi, niin kai olisivat jo Ukrainan apuna. Ikävä kyllä, näin ei ole.
- jkhkhh
Ne ovat Ukrainan "apuna", sekoittamassa pakkaa ja järjestelemässä asioita että Ukrainasta saadaan Naton linnake Venäjää vastaan. Mitään kriisiä ei olisi jos Ukrainan annettaisiin olla rauhassa.
Ja kuten historiasta tiedetään, USA haluaa sotaa. Sen talous perustuu siihen. Ja juuri nyt se talous on todella huonossa jamassa. Seuraava presidentti tullaan muistamaan toimistaan pitkään. - saooiass
jkhkhh kirjoitti:
Ne ovat Ukrainan "apuna", sekoittamassa pakkaa ja järjestelemässä asioita että Ukrainasta saadaan Naton linnake Venäjää vastaan. Mitään kriisiä ei olisi jos Ukrainan annettaisiin olla rauhassa.
Ja kuten historiasta tiedetään, USA haluaa sotaa. Sen talous perustuu siihen. Ja juuri nyt se talous on todella huonossa jamassa. Seuraava presidentti tullaan muistamaan toimistaan pitkään.No tuohan on mukava kuulla. 5 vuoden kuluttua Puttanalta on revitty pallit ja Neuvostoliitto tuhottu lopullisesti.
- jkhkhh
saooiass kirjoitti:
No tuohan on mukava kuulla. 5 vuoden kuluttua Puttanalta on revitty pallit ja Neuvostoliitto tuhottu lopullisesti.
En ymmärrä miten sellainen edistäisi mitään positiivista että alistetaan toisia kansoja.
- sappiass
jkhkhh kirjoitti:
En ymmärrä miten sellainen edistäisi mitään positiivista että alistetaan toisia kansoja.
Pahan tuhoaminen on hyvä teko. Vrt. Natsi-Saksan hävittäminen.
- jkhkhh
sappiass kirjoitti:
Pahan tuhoaminen on hyvä teko. Vrt. Natsi-Saksan hävittäminen.
Kyllä USA vie Venäjästä voiton jos noin mitataan.
Eri mieltä toki saa olla.
Eikä Suomen kannata alkaa Venäjän tuohamista suunnittelemaan. Kakkoseksi jäädään. Se on vähän kuin menisi pullistelemaan isolle bodarille; on parempi olla kaveri. - sappiass
jkhkhh kirjoitti:
Eikä Suomen kannata alkaa Venäjän tuohamista suunnittelemaan. Kakkoseksi jäädään. Se on vähän kuin menisi pullistelemaan isolle bodarille; on parempi olla kaveri.Missä kohtaa Suomi liittyi peliin?
Varmasti natseistakin löytyi niitä objektimistisia realisteja, jotka tiesivät USA:n olevan heitä pahemman. - sappiass
jkhkhh kirjoitti:
Eikä Suomen kannata alkaa Venäjän tuohamista suunnittelemaan. Kakkoseksi jäädään. Se on vähän kuin menisi pullistelemaan isolle bodarille; on parempi olla kaveri.Ja minä en todellakaan ala kusipään kanssa kaveeraamaan, vaikka olisi kolmemetrinen. Enkä sitä hyväksy kotimaaltanikaan.
- jkhkhh
sappiass kirjoitti:
Ja minä en todellakaan ala kusipään kanssa kaveeraamaan, vaikka olisi kolmemetrinen. Enkä sitä hyväksy kotimaaltanikaan.
Joo, en minäkään. Hyvät välit on hyvä olla, ja tae siitä on se, että maa on liittoutumaton ja itsenäinen. Ei pitäisi kumartaa yhteenkään suuntaan. Ja se että välit on kunnossa ei tarkoita perseen nuolemista.
Jos suomalaisten kollektiivinen itsetunto olisi kunnossa, ei varmaan olisi edes liitytty EU:hun. - appisas
jkhkhh kirjoitti:
Joo, en minäkään. Hyvät välit on hyvä olla, ja tae siitä on se, että maa on liittoutumaton ja itsenäinen. Ei pitäisi kumartaa yhteenkään suuntaan. Ja se että välit on kunnossa ei tarkoita perseen nuolemista.
Jos suomalaisten kollektiivinen itsetunto olisi kunnossa, ei varmaan olisi edes liitytty EU:hun.Jos eurooppalaisten itsetunto olisi kunnossa, olisi Venäjä jo täydellisessä kauppasaarrossa.
Se ei ole mitään kumartelua kun näet kadulla pahoinpitelyn ja menet uhrin puolelle. Hyvän ja pahan välissä on moraalitonta olla puolueeton.
Vaikka USA olisikin sopea pässi, niin silti:
Verkkomedia.org:ssa minua ärsyttää sen täydellinen välinpitämättömyys totuutta kohtaan.- Enpä usko
Verkkomedian uutisointi aiheesta on jakomielinen: Uutisessa väitetään, että USA on asiasta samaa mieltä, kuin Venäjä, mutta lietsoo juuri sillä sotaa. Ota siitä sitten selvä.
Tarkemmin tuota uutista lukiessa ja sen taustoja peratessa kävi samalla tavalla kuin valtaosassa Verkkomedian tarinoista. Faktat murenivat käsiin, eikä pohjalta löytynytkään yhtään mitään. Tälläkin kertaa jäljet johtivat - ja päättyivät - venäläiselle propagandatehtaalle. - jkhkhh
Verkkomedia perustaa ehkä 90% uutisistaan muihin medioihin ja uutisoi näin paljon sellaista mitä "virallinen media" ei julkaise.
Lisäksi monet VM:n blogisteista ovat ihan oikeasti päteviä, fiksuja ihmisiä jotka eivät kuitenkaan siinä virallisessa mediassa saa sijaa.
Esimerkiksi monet Itsenäisyyspuolueen edustajat, pj Antti Pesonen mukaanlukien kertovat todella painavaa asiaa. On huolestuttavaa että suunvuoroa ei muualla anneta. "Jokuhan saattaisi alkaa jopa itse ajattelemaan". - jkhkhh
Enpä usko kirjoitti:
Verkkomedian uutisointi aiheesta on jakomielinen: Uutisessa väitetään, että USA on asiasta samaa mieltä, kuin Venäjä, mutta lietsoo juuri sillä sotaa. Ota siitä sitten selvä.
Tarkemmin tuota uutista lukiessa ja sen taustoja peratessa kävi samalla tavalla kuin valtaosassa Verkkomedian tarinoista. Faktat murenivat käsiin, eikä pohjalta löytynytkään yhtään mitään. Tälläkin kertaa jäljet johtivat - ja päättyivät - venäläiselle propagandatehtaalle.Yksityiskohdat harhauttaa aika monia. Vähän kuin siinä lentokoneen putoamisessa.
Niinkuin aina, pitäisi miettiä sitä, kuka hyötyy. Politiikassa ei tapahdu sattumia. Oli yksittäisen uutisen peruste vedenpitävä tai vettä pitämätön, haluan ainakin itse ajatella kokonaisuutta.
Historiaa tuntevat kyllä tietävät että USA on maailman sotaisin valtio, ja että sen talous perustuu sotaan. Vain USA:lla ja sitä kautta Natolla on peruste ylläpitää kriisiä, joka todellisuudessa on yritys luoda Ukrainasta Naton linnake Venäjää vastaan.
Miksi Venäjä "uhkaa"? Siksi, että USA haluaa alistaa sen. Sen jokainen itse ajatteleva tajuaa, mutta harva media sitä suoraan kertoo. - Enpä usko
jkhkhh kirjoitti:
Verkkomedia perustaa ehkä 90% uutisistaan muihin medioihin ja uutisoi näin paljon sellaista mitä "virallinen media" ei julkaise.
Lisäksi monet VM:n blogisteista ovat ihan oikeasti päteviä, fiksuja ihmisiä jotka eivät kuitenkaan siinä virallisessa mediassa saa sijaa.
Esimerkiksi monet Itsenäisyyspuolueen edustajat, pj Antti Pesonen mukaanlukien kertovat todella painavaa asiaa. On huolestuttavaa että suunvuoroa ei muualla anneta. "Jokuhan saattaisi alkaa jopa itse ajattelemaan".Verkkomedian keskeinen ongelma on, että 90% sen uutisoinnista perustuu venäläisiin propagandalähteisiin. Lopuista 10%, kuten viittauksista BBC:hen ei alkuperäisestä uutisesta löydykään sitä, mitä Verkkomedia väittää sisällöksi. Tätä soppaa pahentaa, ettei kyseinen media myönnä koskaan yhtään virhettään tai oikaise vääräksi osoittautunutta uutista. Päätoimittaja Putkonen itse kehottaa olemaan lukematta mitään muuta mediaa, ja luomaan maailmankuvan vain Verkkomedian perusteella. Aika lailla ristiriidassa omilla aivoilla ajattelemisen kanssa.
- appisas
jkhkhh kirjoitti:
Yksityiskohdat harhauttaa aika monia. Vähän kuin siinä lentokoneen putoamisessa.
Niinkuin aina, pitäisi miettiä sitä, kuka hyötyy. Politiikassa ei tapahdu sattumia. Oli yksittäisen uutisen peruste vedenpitävä tai vettä pitämätön, haluan ainakin itse ajatella kokonaisuutta.
Historiaa tuntevat kyllä tietävät että USA on maailman sotaisin valtio, ja että sen talous perustuu sotaan. Vain USA:lla ja sitä kautta Natolla on peruste ylläpitää kriisiä, joka todellisuudessa on yritys luoda Ukrainasta Naton linnake Venäjää vastaan.
Miksi Venäjä "uhkaa"? Siksi, että USA haluaa alistaa sen. Sen jokainen itse ajatteleva tajuaa, mutta harva media sitä suoraan kertoo.Eikö siellä ole ihan itse Penis Jatkonen?
Kyllä tässä on aivan selvästi Venäjällä sekä motiivi että perinnekulttuuri takanaan kauhuteoilleen. USA:n rooli on ollut korkeintaan rohkaista ukrainalaisia suuntaamaan länteen. - jkhkhh
Enpä usko kirjoitti:
Verkkomedian keskeinen ongelma on, että 90% sen uutisoinnista perustuu venäläisiin propagandalähteisiin. Lopuista 10%, kuten viittauksista BBC:hen ei alkuperäisestä uutisesta löydykään sitä, mitä Verkkomedia väittää sisällöksi. Tätä soppaa pahentaa, ettei kyseinen media myönnä koskaan yhtään virhettään tai oikaise vääräksi osoittautunutta uutista. Päätoimittaja Putkonen itse kehottaa olemaan lukematta mitään muuta mediaa, ja luomaan maailmankuvan vain Verkkomedian perusteella. Aika lailla ristiriidassa omilla aivoilla ajattelemisen kanssa.
Kaikissa medioissa on ongelmia. Varmasti myös VM:ssa. Silti suurin osa on muiden medioiden uutisia aiheista, joista ei HS:t ja muut uutisoi.
En lähtisi itse suosittelemaan kenellekään yhden median seuraamista. Voisi maailmankuva jäädä vähän yksipuoliseksi ja omakin ajattelu aika vähille. Eikö pointin pitäisi olla se, että käydään läpi eri näkökulmia ja muodostetaan itse oma mielipide.
Ja se, että Venäjän mediat olisi propagandaa on ainakin itselle aika kova väite. Suomenkin mediat on aika vääristeleviä ja sensuroituja. Ei ole tavallisella ihmisellä helppoa. Suomen mediat jättää jo paljon esim. brittien medioista lähes kokonaan huomiotta. Vappu Pimiän reseptit sun muut saa kai sen palstatilan... - appisas
jkhkhh kirjoitti:
Esimerkiksi monet Itsenäisyyspuolueen edustajat, pj Antti Pesonen mukaanlukien kertovat todella painavaa asiaa. On huolestuttavaa että suunvuoroa ei muualla anneta. "Jokuhan saattaisi alkaa jopa itse ajattelemaan".Joo, painava desantti keulakuvanaan.
- Enpä usko
jkhkhh kirjoitti:
Kaikissa medioissa on ongelmia. Varmasti myös VM:ssa. Silti suurin osa on muiden medioiden uutisia aiheista, joista ei HS:t ja muut uutisoi.
En lähtisi itse suosittelemaan kenellekään yhden median seuraamista. Voisi maailmankuva jäädä vähän yksipuoliseksi ja omakin ajattelu aika vähille. Eikö pointin pitäisi olla se, että käydään läpi eri näkökulmia ja muodostetaan itse oma mielipide.
Ja se, että Venäjän mediat olisi propagandaa on ainakin itselle aika kova väite. Suomenkin mediat on aika vääristeleviä ja sensuroituja. Ei ole tavallisella ihmisellä helppoa. Suomen mediat jättää jo paljon esim. brittien medioista lähes kokonaan huomiotta. Vappu Pimiän reseptit sun muut saa kai sen palstatilan...Suomessa ei valtio ohjaa kootusti keskeisten medioiden toimintaa, eikä kansalaisten mahdollisuuksia vaihtoehtoisten tai vaikkapa ulkomaalaisten tietolähteiden seuraamiseen ole rajoitettu. Venäjällä hallintoon kriittisesti suhtautuvat lähteet on lähes kokonaan tukahdutettu, ja toimittajia myös murhattu. Jäljelle jääneet ja laajalevikkisimmät tiedotusvälineet toistavat Kremlin propagandaa, ja se on erittäin surullista sekä huolestuttavaa.
Itse olen sillä kannalla, että kannattaa lukea kattavasti erilaisia lähteitä. Sillä tavalla pystyy kenties luomaan mahdollisimman laajan kuvan todellisista tapahtumista. Verkkomedian kaltaiselle vaihtoehtomedialle olisi tarvetta, mutta kyseinen Verkkomedia toimii itse valitettavasti juuri siten, kuin mistä se ns. länsimediaa syyttää. - jkhkhh
appisas kirjoitti:
Eikö siellä ole ihan itse Penis Jatkonen?
Kyllä tässä on aivan selvästi Venäjällä sekä motiivi että perinnekulttuuri takanaan kauhuteoilleen. USA:n rooli on ollut korkeintaan rohkaista ukrainalaisia suuntaamaan länteen.Rohkaiseeko se että liittoudutaan maailman sotaisimman terroristivaltion kanssa ja saadaan jo sillä vihaa niskaan?
- appisas
jkhkhh kirjoitti:
Rohkaiseeko se että liittoudutaan maailman sotaisimman terroristivaltion kanssa ja saadaan jo sillä vihaa niskaan?
USA on siis iso ja paha, joten siitä on pysyttävä erossa.
Venäjäkin on iso ja paha, joten on parasta olla sen kaveri. Tämän Ukraina onkin oppinut tänä vuonna. "Oot mun bestis tai saat turpaan!" jkhkhh kirjoitti:
Esimerkiksi monet Itsenäisyyspuolueen edustajat, pj Antti Pesonen mukaanlukien kertovat todella painavaa asiaa. On huolestuttavaa että suunvuoroa ei muualla anneta. "Jokuhan saattaisi alkaa jopa itse ajattelemaan".Verkkomedia käyttää päälähteenään propagandamateriaalia, etenkin ukrainaan liittyen.
Sen höysteeksi VARASTAVAT kuvia ja väärentävät tekstein niiden kertoman. yms. jne. silkkaa sontaa täysin fiktiota.
- jkhkhh
Lisään vielä vähän, koska näköjään osaa medioista pidetään luotettavina ja osaa ei.
Onko BBC luotettava? No eikö se ole. Onhan britit "länsimaalaisia kunnon ihmisiä".
No, BBC uutisoi että USA haluaa torpata Unkarin lähentymisen Venäjän kanssa. Suomen media tätä ei tietääkseni ole kertonut.
Miksi?
Koska USA:n suunnitelmiin ei sovi se, että joku maa haluaa läheisiä välejä Venäjän kanssa silloin.
Joskus ihan spekuloin ajatuksella mitä tapahtuisi, jos Suomi ilmoittaisi eroavansa EU:sta, ilmoittaisi että ei hae Nato-jäsenyyttä ja että lähentäisi suhteita Venäjään. Mikähän olisi USA.n reaktio...- Enpä usko
Minäkin lisään: Unkarin lähentymisestä Venäjän kanssa on uutisoinut esimerkiksi Hesari. Tuossa pari linkkiä:
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1408068600550
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1411697351136
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1389671822587
http://www.talouselama.fi/venaja/unkari lahentyi venajaa hyvaksyi kiistellyn kaasuputken rakentamisen/a2275088
Tulipa yksi mukaan Talouselämästäkin. Uutisointia kun riittää, ja vastakkaisia näkökulmia on tuotu esille. - jkhkhh
Enpä usko kirjoitti:
Minäkin lisään: Unkarin lähentymisestä Venäjän kanssa on uutisoinut esimerkiksi Hesari. Tuossa pari linkkiä:
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1408068600550
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1411697351136
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1389671822587
http://www.talouselama.fi/venaja/unkari lahentyi venajaa hyvaksyi kiistellyn kaasuputken rakentamisen/a2275088
Tulipa yksi mukaan Talouselämästäkin. Uutisointia kun riittää, ja vastakkaisia näkökulmia on tuotu esille.Hyvä että löytyi. Tosin en nyt nopealla silmäilyllä löytänyt mainintaa siitä että USA pyrkii tätä lähentymistä torppaamaan. Ehkä jossain oli tai sitten ei. BBC siitä kuitenkin uutisoi.
- sappiass
Mitä ihmeellistä siinä on, ettei USA tykkää hullun diktaattorin lähentelystä? Vielä USA:n liittolaismaa kyseessä.
Miksi muuten BBC sai uutisoida tuon,muttei suomimedia. - appisas
jkhkhh kirjoitti:
Hyvä että löytyi. Tosin en nyt nopealla silmäilyllä löytänyt mainintaa siitä että USA pyrkii tätä lähentymistä torppaamaan. Ehkä jossain oli tai sitten ei. BBC siitä kuitenkin uutisoi.
Penis Jatkosen tyyliin lähdettä ei tuolle näy.
- jkhkhh
appisas kirjoitti:
Penis Jatkosen tyyliin lähdettä ei tuolle näy.
Saa itsekin etsiä jos sanavääntelyt ei vie liikaa aikaa.
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=12117
Nyt oot tyytyväinen?
Myönnän sen verran virhettä että se olikin Reuters eikä BBC. Ei aina muista kaikkea... - sappiass
jkhkhh kirjoitti:
Nyt oot tyytyväinen?
Myönnän sen verran virhettä että se olikin Reuters eikä BBC. Ei aina muista kaikkea...Verkkomedia tuo on. En klikkaa.
- sappiass
jkhkhh kirjoitti:
Nyt oot tyytyväinen?
Myönnän sen verran virhettä että se olikin Reuters eikä BBC. Ei aina muista kaikkea...No löysin googlaamalla maiden nimet ja reuters. Näemmä Unkari lipeämässä länsimaiden linjasta. Sille on tietenkin seurauksensa. Mutta ei Unkarissa sentään tarvitse pelätä pieniä murhanhimoisia vihreitä miehiä.
- el reino
Tässä konfliktissa on turha rääpiä sitä sun tota.
On aivan varmaa että venäjä ryösti väkivalloin Krimin niemimaan Ukrainalta.
On aivan varmaa että venäläiset aseistavat ja taistelevat Ukrainan maaperällä terroristien tukena.
On varmaa venäjän hyökkäys itsenäisen ja suvereenin valtion kimppuun.
On itsenäisen valtion oma asia mihin arvonsa perustaa ja keiden kaveri haluaa olla, sille on syynsä.
On selkeä näyttö siitä että separatistit ampuivat matkustajakoneen alas venäjältätuodulla ohjuksella.
Kiitos taas Venäjä, kyllä on pa s kka maa.- Enpä usko
Kerrohan, "jkhkhh", miksi levität toisella palstalla puhdasta Venäjän propagandaa? Venäjän armeijan estoton ja tosiseikkojen vastainen ylistäminen yhdistettynä Suomen armeijan pilkkaamiseen on juuri sitä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12904515
Mikä on motiivisi - putinilaisuusko?
- jkhkhh
Vastaan mielelläni kun asiallisesti kysytään. Joskushan näistä keskusteluista katoaa asiallisuus. Se taas ei palvele ketään.
En ajattele levittäväni mitään propagandaa. Seuraan useita medioita ja muodostan oman käsitykseni niiden perusteella, sekä ihan oman elämänkokemukseni perusteella. En puolustele yhtäkään valtiota, mutta pidän tuomittavana sitä, että syytetään, tuomitaan tai käynnistetään pakotteita tai mustamaalaamista ilman kunnollisia perusteita. Niitä päteviä perusteita en ole itse nähnyt.
On mahdollista että kanssani ollaan monessa paikassa samaa mieltä, ja varmaan monessa paikassa eri mieltä. Tärkeänä pidän sitä, että ajatellaan itse ja pyritään eroon siitä, että omaa päätä voidaan ulkopäin ohjailla kuten media monessa paikassa tekee.
Kun katson maailman tapahtumia, en voi olla ajattelematta USA:ta lähes kaiken pahan alkuna. Vikaa toki on muuallakin, Venäjälläkin joissain asioissa. ja hyvääkin löytyy, jopa USA:sta mutta pidän silti USA:n politiikkaa syynä suurimpaan osaan kriiseseistä.
En pilkkaa Suomen armeijaa, itse asiassa arvostan sitä. Realiteetteja ei silti voi kieltää. Ja jos voisin itse päättää, päivittäisin Suomen armeijaa aika olennaisesti. On aika naiivia kuvitella että Suomi jotenkin pärjäisi Venäjää vastaan sodassa jos kaikki resurssit kohdistettaisiin vastatusten. Toki omaa maataan puolustavaa armeijaa ei koskaan pidä aliarvioida mutta sellaisia ihmeitä tapahtuu kovin harvoin.
Putinilaisuus?
En tiedä mitä se on. Ehkä sitä että ajatellaan kuten Putin? En tiedä mitä hän ajattelee mistäkin, eikä asia minulle edes kuulu. Oli kuka tahansa kyseessä, perusteetonta tuomitsemista pitää välttää. Ei ristiriitoja koskaan ratkaista vain yhtä osapuolta kuulemalla. Siksi jo useamman median seuraaminen on tärkeää. Jokainen ajatelkoon sitten itse.
Onko se propagandaa että kehoittaa toista kriittisyyteen ja omien aivojen käyttöön? En näe mitään positiivista siinä, että vihaa Venäjää kohtaan iskostetaan ihmisiin jo alakouluissa. En osaa ajatella että vihanpito kansojen välillä johtaisi mihinkään hyvään. Siksi en myöskään ymmärrä USA:n sotaisaa politiikkaa. Jokainen voi sen poltiikan seuraukset nähdä kun vain vähän katselee ja ajattelee itse.
Ja ei, en minä voi kenellekään sanoa mitä pitää ajatella. Jokainen valitkoon itse mutta joskus harmittaa se, että ei ajatella ollenkaan ja uskotaan kaikkea mitä lehdessä lukee. Ei ole kauaa kun ajateltiin että "kyllähän se on totta mikä on paperille painettu". No, ei siitä välttämättä kovin pitkälle olla päästy.- appisas
Ilmeisesti on jotenkin korkeammasta tietoisuuden tasosta kertovaa uskoa kaikki mitä Putin ja Verkkomedia sanoo.
- jkhkhh
appisas kirjoitti:
Ilmeisesti on jotenkin korkeammasta tietoisuuden tasosta kertovaa uskoa kaikki mitä Putin ja Verkkomedia sanoo.
Et näköjään ymmärtänyt tuota tekstiä ollenkaan. No, en ala vääntämään.
- max.sydow
Olet löytänyt totuuden!Jatka samalla tiellä.Kaikki jotka kyseenalaistavat nekruäpärät,ovat oikealla tiellä!Kun historiaa katsoo,en löydä jenkkien toiminnasta mitään hyvää.alkaen atomipommin pudotuksesta,Vietnamin sodasta jne jne.He ovat terroristivaltio nro 1.Esimerkiksi YK myötäilee tätä terroristijärjestöä.Ei todellakaan ihme että jotkut uskonnolliset järjestöt povaa profetioissaan äkkituhoa tälle roskasakille.Venäjä ja Kiina ovat kuin veljekset nykyään.Jenkit ovat jäämässä oppositioon ja sehän heitä v.i.t.u.t.t.a.a.Dollari on jäämässä pois kaupankäynnin välineenä ja suuret pankit venäjältä ovat siirtämässä toimintojaan mm.Shanghaihin.Suomen uutisointi on yksipuolista,venäjää syyllistävää ja sisältää suoraa valehtelua.Ankaralla pelottelulla pyritään kansan mielipide saamaan Natomyönteiseksi.Kallis virhe.Suomi natossa,venäjän naapurina,päätelkää itse!
- el reino
max.sydow kirjoitti:
Olet löytänyt totuuden!Jatka samalla tiellä.Kaikki jotka kyseenalaistavat nekruäpärät,ovat oikealla tiellä!Kun historiaa katsoo,en löydä jenkkien toiminnasta mitään hyvää.alkaen atomipommin pudotuksesta,Vietnamin sodasta jne jne.He ovat terroristivaltio nro 1.Esimerkiksi YK myötäilee tätä terroristijärjestöä.Ei todellakaan ihme että jotkut uskonnolliset järjestöt povaa profetioissaan äkkituhoa tälle roskasakille.Venäjä ja Kiina ovat kuin veljekset nykyään.Jenkit ovat jäämässä oppositioon ja sehän heitä v.i.t.u.t.t.a.a.Dollari on jäämässä pois kaupankäynnin välineenä ja suuret pankit venäjältä ovat siirtämässä toimintojaan mm.Shanghaihin.Suomen uutisointi on yksipuolista,venäjää syyllistävää ja sisältää suoraa valehtelua.Ankaralla pelottelulla pyritään kansan mielipide saamaan Natomyönteiseksi.Kallis virhe.Suomi natossa,venäjän naapurina,päätelkää itse!
Kyllä vähemmästäkin ymmärtää ettei venäjän kannattajilla ole jauhot pussissa tai lepakot tapulissa.
Koulutetut muuttavat Venäjältä länteen, kyllä se kertoo karua kieltään siitä missä maassa kaikki on pielessä ja siitä mitä halutaan tavoitella.
Ehkä Putinin tarkoitus on kerätä yksinkertaiset ja ohjailtavat ikeensä alle, niin on turvallisempaa ja valta säilyy itsellä. - säppi äss
el reino kirjoitti:
Kyllä vähemmästäkin ymmärtää ettei venäjän kannattajilla ole jauhot pussissa tai lepakot tapulissa.
Koulutetut muuttavat Venäjältä länteen, kyllä se kertoo karua kieltään siitä missä maassa kaikki on pielessä ja siitä mitä halutaan tavoitella.
Ehkä Putinin tarkoitus on kerätä yksinkertaiset ja ohjailtavat ikeensä alle, niin on turvallisempaa ja valta säilyy itsellä.Ennen Neuvostoliitto oli yhdistämässä työläiset kautta maailman punalipun alle, nykyisin separit.
- sota
el reino kirjoitti:
Ehkä Putinin tarkoitus on kerätä yksinkertaiset ja ohjailtavat ikeensä alle, niin on turvallisempaa ja valta säilyy itsellä.Osa niistä joilla on mahdollisuus muuttaa, muuttavat, koska sota on tulossa. USA järjestää sodan Venäjää vastaan hinnalla millä hyvänsä.
Sivuhuomautus. Alkuperäiset lähteet on kremlistä kotoisin.
Erehdyttiin ruokkimaan trolliarmeijaa.- Suomesta apua USAan
Jenkeillä menee heikosti. Taluos on todella kuralla. Lahja vain kaksi perunaa.
Mutta lahja ei ole läheskään oudoimmasta päästä. Amerikkalainen radiokanava NPR on koonnut yhteen absurdeimpia diplomaattisia lahjoja viime vuosilta.
Yhdysvallat ja Venäjä esiintyvät listalla vahvasti. Alkuvuonna Yhdysvaltain ulkoministeri John Kerry antoi venäläiselle kollegalleen Sergei Lavroville perunoita. Tarkemmin sanottuna kaksi idaholaista perunaa.
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305896174628?ref=hs-art-suositellut - el reino
Vähemmästäkin ulkomaiset ihmiset huolestuvat Venäjän tilanteesta kun eivät saa edes juustoa tehtyä siellä.
Vielä kun Venäjä kielsi teurasjätteiden tuonnin EUn alueelta niin huoli on suurta, mistäs nyt ruokaa?
Onneksi Kerry vei pari siemenperunaa, tosin eipä taida niistäkään satoa tulla, ei ne vaan osaa.
Vielä pitäisi toimittaa muutama sokeain opaskoira venäjän lennostolle, ne piruparat kun eivät edes näe missä lentävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113