Huijausta

inssi vaan

Taas hyvä vedota omaantuntoon ja saada rokotteita kaupaksi - huijausta. Rokotetut ovat meilläpäin sairastaneet rokotuksesta huolimatta flunssan ja yleiskunto on huonontunut - kun ei voi nimiä paljastaa ei voi todistaa.

Mieti itse - flunssapöpöjä useita erilaisia - miten rokote suojaa?
- Miten yhtäkkiä flunssa on muuttunut vaarallisemmaksi kuin esim. 30 vuotta sitten?
- Tämä rokottaminen on mahdollisesti bisnes ja pelko on hyvä kauppamies!?!

Itse uutinen

http://yle.fi/uutiset/lahipiirin_rokottaminen_suojaa_mummoa_ja_vaaria_influenssalta/7612646

5

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rokotettu

      Influenssa eri asia kuin flunssa. Influenssaa vastaan rokotetaan. Flunssaa vastaan ei rokotetta ja se on vaarattomampi kuin influenssa.
      Ei insinööri mutta tietää tuon asiasta. Aina rokotettu influenssaa vastaa ja minulle ainakin sopinut hyvin. Jäi ne syksyiset influenssat pois kokonaan, joita oli ennen rokotuksia.

    • .Siilimuori

      Influenssarokote on täsmäisku Kulloinkin riehuvaan influenssaan. Siis se ei varjele kaikilta lunssilta ja lentsuilta.

    • inssi vaan

      Olin väärässä flunssa ei ole sama kuin influenssa. On se hyvä j kun on tarkkasilmäisiä lukijoita ja tietäjiä ja hyvä kun on joitakin auttanut tuo rokote sillähän minä olenkin inssi vaan. En muista sairastaneeni influenssaa kuin 1995 viimeksi ja silloinkin oli tapaturman tähden (luita poikki) alentunut immuniteetti ja yleiskunto, joten influenssa pääsi iskemään.

      Liiallinen elimistön kuormittaminen esim. liika kuntourheilu tai fyysinen elimistön rasittaminen liian raskaalla työllä laskee immuniteettia samoin kuin tekemättömyys(eli esim tämä tietokoneella istuminen).

      Kun elimistön normaali kyky vastustaa influenssaa laskee, niin inffa iskee. Kai se rokoite joillekin on hyvä, mutta itse otan vain jäykkäkouristus rokotteen.

      DIACORin sivulta

      "- Influenssarokote on turvallinen ja sen voi ottaa kuka tahansa. Rutiininomaisesti sitä ei kuitenkaan suositella nuorille ja terveille ihmisille."

      Niinhän se on ettei insinööri ole viisas kuin omasta ja työnantajan mielestä

      Jos ei ole tyhmiä porukassa ei synny keskustelua - ajattele nyt !

    • inssi vaan

      Niin muistui vielä mieleen, että rokotteen tehtävä on muodostaa elimistössä puolustusreaktio ja elimistöön syntyy k.o. pöpöä vastaan vasta-aineita niin, että kun se oikea pöpö iskee on elimistö valmis puolustautumaan pöpöä vastaan. Näin joskus opetettiin jossain terveystiedon tunnilla.

      Influenssarokote annetaan kuulemani perusteella vuosittain ja tämähän myös laskee elimistön immuniteettitasoa säännöllisesti, joten onko mahdollista riskiryhmään kuuluvien eliniän lyhenevän tätäkin kautta???

      No kukin hoitakoon itseään niinkuin parhaaksi näkee. Onnellisuus on myös yksi terveen elämän perusta. Oletko onnellinen? Viina ei tee onnelliseksi. Ei myöskään tupakka, kahvi, ruoka, seksi, tietokonepelit, nettiriippuvuus, työ, insinööri jne.

      Todellinen elämän sisällön löytyminen ja rauha tekee onnelliseksi. Kiitos Taivaan Isän niin olen saanut tulla tuntemaan pääsiäisen sankarin ristiinnaulitun Kristuksen.

      • dscsdcsdcsd

        monankohan tuuman lie olleet naulat?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe