kysyn minulle aihetta kiitosaihein

"Israel"

sanainen rukous, sanaton rukous, yksi oikoinen osallistuminen, käänteinen, vertainen, mikä on rukous kaikilla esillä olevilla "kommenteilla, rehellisyys ja vilpittömyys aikaan saa rukouksen, jossa mainitaan Isä Salassa, Palkitsevainen rukous" ... rukoilkaa ohessa minu päästä ... osallisuus Isä meidän, ja Johannes Evankeliumi/UUSI TESTAMENTTI Johannes 17. jae

11

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • norden

Rukoilemme puolestasi seppo johannes ensio ... perusteella apg29 .... Finland ... selvitystilaa 1900 luvulla ja vuodenvaihde 2015/2016 syyskausi ja Tarvitsemme IHMEEN TUNNUSTEOIN ... ilmoitusta, ohjausta Herra!

• Anonyymi

Jumalan tieteellinen nimihän on TIEDE/JUMALA, on kiitosaiheinen ettemme näissä käänteinen yksi oikoinen vertainen sanailuissa unohtaisi, muistaa luojaamme, nuoruudessamme, ennekuin pahat päivät tulevat. Osallistuminen.

• Anonyymi

"Rukouksemme salainen? Isä, Isä palkitsevainen, minutkin tilillesi?"

• Anonyymi

Selvästi valtiomuodossa järjestyminen tilaan nämä ihmiset, joihin voidaan sydämelle Jeesus vaikuttaa pyytäen

• Anonyymi

Rukous Isä puolessa Jeesus täyttämässsään aihelmassa pyuolestani ja sukuni? Jeesus? Valaisemaan johdattamaan Lohduttamaan Puolustamaan, valmista kuolemassa elämässä auttakaa? Jeesus edelläkävijä äidille Enkeleitä? Jeesus Ihmisen Poika Henki Kirkkaus Enkelit.

• Anonyymi

seppo johannes ension ja äitinsä puolesta ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

seppo johannes ension ja äitinsä puolesta ...

Pyydetän selvästi asioijia omassa tasossaan katsomaan ja Jeesus Herra omassa ylhäisyyksissään katsastamaan totisesti totisesti; ajallansa sovelias Jeesus tienoolla Öljymäen/Getsemanen

• Anonyymi

"Virallisuus kantaa Suomessa ilmi antajitta? Ilmi Jeesus Hyvä Paimen? Seurantaa Itäinen Läntinen Valta sivuuttaen? Armahdus/Kyrie Eleison? The Lord, Prayer for ... Thank you!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Virallisuus kantaa Suomessa ilmi antajitta? Ilmi Jeesus Hyvä Paimen? Seurantaa Itäinen Läntinen Valta sivuuttaen? Armahdus/Kyrie Eleison? The Lord, Prayer for ... Thank you!"

"Niin Jumalan tahto on perustalla rukouksiamme kuullaan, mutta olemme olemalla itsemme, väärässä ajatellen mitä on Jeesus? Jeesuksesta olen mainittavan aina puhuttua ja uskossa ja teoissa sanotaanhan kaupungilla ja puhe kiertää siinä missä tunnus omainen Jeesus? Jeesus puhua Suomi kielinen ja minun sydämeni salaa mitä ovat seurannassa, minun Jumalan tahdon kokea"

• Anonyymi

Siirtyä näkymättömiin tuuliin ja pilviin ilmaisullaan tarkoittavaa rukousta puhuttaessa sanottaessa alkuperäiskansan kielellä Herra osallistuminen Herra Herra osallistuminen Herra ilmoitusta liikehdittäessä väestössä EU olisi mitään vaaniskeltavaa Jumalan vaikutus oloissaan autiomaassa ... arvaamattomiin menoihin ajallaan vaikutus ... minä myönnyn kokemaan seuraamuksia ovat surullisin murheellisin kauhistuttavin Jumalan viha ... EU Ympäristö YK Israel Suhdetta ... valmista? Jeesus ilmoitusta ohjausta ... 6000-7000 vuoden, rukoilemme Uskontokunnat vaikutuksissaan "Jeesus tunnustatko minut" uskontokunnat mitä tässä olevassa "Jeesus olisitko minulle ...?"

• Anonyymi

Minulle olisitko Jeesus kokea tahdon Jumalan puolesta äitinsä ension. Enkelit kirkkaus henki pyytäen vaikuttaa minutkin tilillesi osallistuminen. Herra, ohjausta ilmoitusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihdoin Sofian peffa ikuistettu ilman filttereitä

Jenner pökät ei taida puristaa peffaa kasaan samalla tavalla kun kalsarit joita yleensä pitää😂 https://aijaa.com/re6HIq
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      9973
    2. Mitä on tapahtunut?

Kemijärveltä löytyi viikonloppuna kaksi kuollutta henkilöä. https://yle.fi/uutiset/3-12044939
      Kemijärvi
      24
      3097
    3. Suomi Tokion kisojen huonoin maa mutta urheilupomot vaikenee

Suomi on ollut yksi kaikkien aikojen menestyneimpiä maita kesäolympialaisissa. Suomi on osallistunut jokaisiin kesä- ja talviolympialaisiin vuoden 190
      Olympialaiset
      56
      2809
    4. Oho! Tanssii Tähtien kanssa -yllätys: Same sex -pari Elina Gustafsson ja Katri-ope!

TTK törähtää taas! Tällä kaudella showssa nähdään myös historiallinen pari, sillä nyrkkeilijä Elina Gustafsson on Suomen TTK-historian ensimmäinen sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      2355
    5. Oho! Tanssii Tähtien kanssa saa oman "realityn" - Tätä tiedossa!

Tanssii Tähtien Kanssa uusi kausi alkaa elokuussa. Ja ohhoh, luvassa on myös ajan henkeen sopivasti uusi reality-henkinen pläjäys kulissien takaa. Ki
      Viihde ja kulttuuri
      41
      1688
    6. Koronamarjanpoimijat

Kainuussa kymmeniä koronatartuntoja ulkomaalaisilla marjanpoimijoilla Kainuun sote tiedottaa tehneensä koronatestejä ulkomaalaisten marjanpoimijoide
      Suomussalmi
      90
      1611
    7. Nuorelle suomalaismiehelle kova tuomio

"Käräjäoikeus tuomitsi Helton Nwety Betuel Muchangan, 18, viiden vuoden ja kahdeksan kuukauden vankeusrangaistukseen." Ankara tuomio, miten jaksaa va
      Maailman menoa
      47
      1237
    8. HUS:lta viimein dataa koronasta ja koronarokotteista

Hesarissa on artikkeli (tai kaksikin) jossa HUS kertoo koronatilanteesta ja antaa selvää numerofaktaa koronatilanteesta ja rokotusten vaikutuksesta. E
      Maailman menoa
      135
      1171
    9. Galleria Sofian överimuokkaukset vs. todellisuus

Kerätäänpä vertailukuvia, millainen Sofia uskottelee ja uskoo(?) olevansa versus todellisuus. Mä aloitan huumerahojennkuljetuslaukku ja toooodella pi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1122
    10. Sitä saa mitä tilaa.

Eiks näi o? 🤗
      Ikävä
      71
      988
    Aihe