Sairaalloisen ujot

9+19

Onko teitä olemassa muita?
Minä olen ja voin sanoa, että tämän kanssa eläminen on yhtä helvettiä. Ikään kuin suu olisi ommeltu kiinni eikä voi puhua (kun ei uskalla).
Mistä saisi parhaimman avun? Miten voi lakata miettimästä jatkuvasti mitä mieltä muut ovat?

2

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei enää ujo

Tee päätös, että et edes mieti, mitä mieltä muut ovat, koska sillä ei ole mitään merkitystä. Ole terveellä tavalla itsekäs ja tiedosta, ettei loppujenlopuksi ketään jaksa kovin paljon kiinnostaa toisten asiat.

Eikä sinun tarvitse valita sanojasi ketään miellyttääksesi, onhan sinullakin oikeus ihan omiin mielipiteisiisi, niin kuin muillakin. Kaikkia ei voi, eikä tarvitse miellyttää.

Kaikilla varmaankin on jokin erityinen mielenkiinnonkohde ja jos löydät samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä, niin kyllä juttelukin käy jo kuin luonnostaa, liikoja miettimättä.

• 10+3

Mulla taas on yleensä sellainen tilanne että en keksi mitään sanottavaa, en tiedä johtuuko pelosta, luulisin että sanoisin jos keksisin jotain mutta pää on aina tyhjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      40
      2314
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      293
      1904
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1730
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1555
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1394
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1289
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      41
      1262
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1225
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      35
      972
    10. Voi rakas sinua

Ei mikään helpoin reissu eikö. Koita jaksella 😘
      Ikävä
      9