http://www.pohjalainen.fi/uutiset/maakunta/anvian-katsojat-jaivat-ilman-heroa-1.1717064
Ja näin taas Anvialla. Jopa Sub oli aikoinaan maksullinen Anvialla kun koko muussa maassa näkyi ilman. Sama juttu Livin ja Avan kanssa.
Lätkäkään ei meinannut nähdä kun Anvia riitelee kaikkien kanssa.
Anvian katsojat jäivät ilman Heroa
9
202
Vastaukset
- Diipadaapa#
No niin, nyt mulle valkeni miksei HERO näy!
Varmaan 1-2h takkusin teeveen asetuksien kans perkules vieköön!!! - tvasentaja
Anvia lisää sen kanavapakettiinsa. Tilatkaa se halvin kanavapaketti niin tuo tulee siinä mukana.
- 2+13
Muut saa kanavansa ilmatteeksi, mutta Anvia rahastaa. Voi kun Elisa ostais pian äkkiä koko paskan pois, niin kuluttajan elämä helpottuus..
- Foo
Anvian sivulla on tiedote että HERO alkaa näkyä tänään keskiviikkona. Ei ainakaan mainittu että olisi maksukortin takana.
- pöpödini
Ei sillä nerolla varmasti mitään tee, kun kuitenkin samaa höhkää työnnetään sieltäkin, kuin muiltakin kanavilta. Olisi kiva, jos ilmaiskanavissakin olisi enemmän erikoistuneita kanavia. Erityisesti urheilu-kanavalle olisi tarvetta.
- Smaa töhkää juu
Samat sataan kertaan nähdyt sarjat, samat sataan kertaan nähdyt leffat. Ei mitään uutta.
- Lähtee henki
Voi kauhiaa,eikö Hero näy, kuinka tästä nyt eteenpäin?
- kuluit8otoiu
Me ollaan Anvian kaapelitv-asiakkaita ja kaikki kanavat on koko ajan näkynyt ihan virheettä. Myös nyt tämä uusi Hero. Ei mitään ongelmia.
- Slushen
Sama juttu täällä eli kaikki kanavat näkyneet kesästä saakka vaikka ei olla tilattu mitään kanavapaketteja. Outo juttu mutta ei kannata valittaa Anvialle ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3798371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732740- 131032
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60883- 25866
- 55853
- 64832
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72762