Maurice Sklarin profeetallinen sanoma 9.11.2014
Pyhä Henki puhui minulle:
Amerikka tulee kohtaamaan ennen näkemättömiä mullistuksia, jotka tulevat herättämään nukkuvan jättiläisen, pyhän seurakuntani. Hengellinen herätys ja totinen parannuksenteko tulevat sen seurauksena Amerikkaan.
Minä syöksen vallasta Valkoisen talon pikku miehen. Hän jättää virkansa epäsuosiossa eikä nouse enää koskaan, koska hän on koskenut minun silmäterääni, kansaani Israeliin, pyhään maahani, ja on avoimesti uhmannut pyhää Sanaani, lakejani, asetuksiani ja minun teitäni.
Hän on valehdellut, pettänyt, varastanut, huijannut, kiristänyt ja murhannut suojatakseen itseään ja pahoja teitään. Hän on uppiniskainen edessäni. Hän on ravistanut nyrkkiään minulle ja sylkenyt minun kasvoihini, mutta hän tulee lankeamaan nöyryytettynä kasvoilleen minun edessäni kaiken hänen päällään olevan häpeän takia.
Hän saa totisesti niittää sitä mitä hän on kylvänyt. Minä paljastan hänen ympärillään olevan korruption, mistä hän tulee olemaan hämmentynyt koko maailman edessä.
Minä olen tuominnut hänet eikä hän tule enää koskaan nostamaan nyrkkiään minua vastaan sen jälkeen kun minun tuomioni ovat kohdanneet häntä.
Maurice Sklarin profeetallinen sanoma
24
352
Vastaukset
- offi10001
Kait sentään oli kysymys pienestä Kremlin miehestä, mutta kohteliaisuuden vuoksi kerroit etäisestä.
- käännös vasempaan
Miksi nämä ennustukset ovat aina demokratteja vastaan ja rahan vallan republikaanikonservatiivien puolella? Lukekaa nyt sitä Uutta Testamenttia, Jesse ei todellakaan ollut rahamies, porvari tai republikaani.
Kyseessä ei ole minun sanomani vaan Maurice Sklarin, joka käytti sanontaa "I will topple the tiny little man in the White House". Kyse ei voi olla kenestäkään muusta kuin Barack Obamasta, joka on fyysisesti suurikokoinen, mutta Jumalan silmissä syntiensä takia pieni.
Parahin Jouko-Piho, Kristillisiä vaihtoehtomedioita on vähän, ja maallisiakin muutama (mm.verkkomedia.org)
Toivomme Lopunaika.comissa että kehittäisit Suomenkielisiä sivustojasi, sillä meillä lopunaika.com tiimiläisillä ei ole aikaa kehittää omaa sivustoamme. Olemassa olevan sisällön pitäminen netissä jo maksaa paljon.
Muista Jouko-Piho, joka itsensä alentaa, se itsensä korottaa, ja päin vastoin.
Presidentinvaalit ovat keväällä 2018, eikä sinusta silloinkaan tule presidenttiä. Joko Niinistö jatkaa, tai joku muu valitaan.
Unohda oman puolueen perustus, se ei ole Jumalan tahdon mukaista, eikä se johda mihinkään.
Äänestä Kristillisdemokraatteja, ja kehitä suomenkielisiä sivustojasi, unohda englannin kielisyys, englannin kielisiä lukijoita on enemmän, mutta niin on myös kirjoittajia/nettisivuja.
Unohda englanninkieliset nettisivusi, ja lopeta laillisuus puolueesiperustus. KD.llä on jotain mahdollisuuksia, mutta laillisuuspuolue on jo alkuunsa tuhoon tuomittu.
t.Lopunaika.com/mikko
- Pasi Toivonen
>>Hän on valehdellut, pettänyt, varastanut, huijannut, kiristänyt ja murhannut suojatakseen itseään ja pahoja teitään.>>
Sopii myös Nixoniin, Carteriin, Clintoniin, kumpaankin Bushiin, melkein jokaiseen USA:n presidenttiin.
Ensimmäinen profetia jonka kuulen jossa Amerikkaan povataan hengellistä herätystä. Ei kovin uskottavaa.- Sinapin siemen
Jumalalle kaikki on mahdollista. Paitsi ne jotkin asiat.
Olla epäpyhä, tehdä sitä mikä on väärin, osoittaa hyväksyntää synnin teolle jne.
- offi10001
Kyllähän Obama onkin pieni Herran silmin katsottuna , kun on saanut niin vähän tapettua ihmisiä valtakaudellaan, mutta valikoit nuo väärät profetiat tukemaan omia mielipiteitäsi.
Mutta ajan kello käy armottomasti Putinin kohdalla, hän juuri nyt soluttaa Ukrainaan tunnuksettomia sotilasajoneuvoja ja sotilaita myös, mutta tällä retkellä käy kuin kävi aikoinaan,- Antiokhos neljännen Epifanee ,- hän joutui vangiksi ja Rooman sotapäällikkö piirsi ympyrän ja kehoitta kuningasta tekemään päätöksensä ennen kuin poistuu siitä, ja Antiokhos neljäs Epifanes teki päätöksen hyökätä Jerusalemiin ja hän tapatti 40 000 ja otti vangiksi 40 000.
Sen jälkeen hän asetti sian uhraamisen Jerusalemin juutalaiseen temppeliin ja tuota tapahtumaa nimitettiin "hävityksen kauhistukseksi".
Toisin sanoen Putinin pitää hyökätä Itäiseen Ukrainaan heti tai sitten jäädä tuon ympyrän sisälle ja menettää valtansa lyhyen ajan sisällä.Toivon, että nimimerkki offi10001 pysyy aloitukseni aiheessa, joka on Obama eikä Putin.
Jumala tulee tuomitsemaan molemmat vääryyden tekijät sekä Putinin että Obaman, mutta tässä ketjussa on aiheena Obaman tuomio.- Offi10001
JoukoPiho kirjoitti:
Toivon, että nimimerkki offi10001 pysyy aloitukseni aiheessa, joka on Obama eikä Putin.
Jumala tulee tuomitsemaan molemmat vääryyden tekijät sekä Putinin että Obaman, mutta tässä ketjussa on aiheena Obaman tuomio.Ei oo Kainuun pappa pysynyt asiassa ennen, eikä pysy vastakaan.
Tulipunaisena kommarinako asiassa pysyisni, en ikinä.
Sitä paitsi minulla on viralliset tokumentit horinataudista. Kuulemma on ollut minussa jo vuosia, mutta minusta se tauti on kaikissa muissa ja minä olen ainoa ruudinkeksijä tällä palstalla, ellen sitten koko Suomenmaassa. - offi10001
Offi10001 kirjoitti:
Ei oo Kainuun pappa pysynyt asiassa ennen, eikä pysy vastakaan.
Tulipunaisena kommarinako asiassa pysyisni, en ikinä.
Sitä paitsi minulla on viralliset tokumentit horinataudista. Kuulemma on ollut minussa jo vuosia, mutta minusta se tauti on kaikissa muissa ja minä olen ainoa ruudinkeksijä tällä palstalla, ellen sitten koko Suomenmaassa.Minun asiat eivät ole noin, se oli antti Kristus , se hän joka ennen sotia saarnasi noilla Kainuun saloilla punaisesta ratsastajasta ja sekin oli ihan seko.
JoukoPiho taas on siinä uskossa että Suomineitoa survaistaan oikein kunnolla.
Ja Venään poika käy Pajalassa, ja Karjala Takaisin !
Kiinalaiset keksivät ruudin ja ruotti dynamiitin , joten minulle jäi vain tuo se joka oli jo montakertaa keksitty ennen minua on, Danielin unet, tulkinta Danielin kirjasta ,
mutta kun tappoivat aina ne edelliset keksijät niin ei oikein päässyt kansantietoon. - offi10001
offi10001 kirjoitti:
Minun asiat eivät ole noin, se oli antti Kristus , se hän joka ennen sotia saarnasi noilla Kainuun saloilla punaisesta ratsastajasta ja sekin oli ihan seko.
JoukoPiho taas on siinä uskossa että Suomineitoa survaistaan oikein kunnolla.
Ja Venään poika käy Pajalassa, ja Karjala Takaisin !
Kiinalaiset keksivät ruudin ja ruotti dynamiitin , joten minulle jäi vain tuo se joka oli jo montakertaa keksitty ennen minua on, Danielin unet, tulkinta Danielin kirjasta ,
mutta kun tappoivat aina ne edelliset keksijät niin ei oikein päässyt kansantietoon.Niin, N-liitostakos se oli puhe aloituksessa?
NoH hyvä. Minä kun olen jäänytkin sinne 1970- luvulle. Silloin laulettiin, että - työnorjat sorronyöstä nouskaa...
NoH, nyt on helpottanut vähän, kun ei ole aikoihin ollut töitä ollenkaan, ei ole tiedossakaan, eikä sitä työtä tämä ruumis tarttekaan. Komsopol lähettää rupulia ja niillä elelen leveästi.
Kyyllä minä aina asiassa pysyn. Omassa asiassani, mutta ne muut kirjoittaa väärästä asiasta. Eivät ymmärrä oikeita asioita.
offi10001 - offi10001
offi10001 kirjoitti:
Niin, N-liitostakos se oli puhe aloituksessa?
NoH hyvä. Minä kun olen jäänytkin sinne 1970- luvulle. Silloin laulettiin, että - työnorjat sorronyöstä nouskaa...
NoH, nyt on helpottanut vähän, kun ei ole aikoihin ollut töitä ollenkaan, ei ole tiedossakaan, eikä sitä työtä tämä ruumis tarttekaan. Komsopol lähettää rupulia ja niillä elelen leveästi.
Kyyllä minä aina asiassa pysyn. Omassa asiassani, mutta ne muut kirjoittaa väärästä asiasta. Eivät ymmärrä oikeita asioita.
offi10001donski ja luuhanski olivat N-liitossa ja Putin myös, entä Tšernobyl,
Kyllä se siekin tiedät kuinka pöljää täällä kirjoitellaan ,ei mitään tolkkua kenelläkään. - offi10001
offi10001 kirjoitti:
donski ja luuhanski olivat N-liitossa ja Putin myös, entä Tšernobyl,
Kyllä se siekin tiedät kuinka pöljää täällä kirjoitellaan ,ei mitään tolkkua kenelläkään.Mutta minullapas on tolkkua, minä olen ruudinkeksijä ja pyöränkin keksin uudelleen jos tiukka paikka tulee.
- Offi10001
Sitä ennen lyödään vetoa kossupullosta (kumpikin ostakoon itse)
Kumpi ennen horjahtaa se voittava on,
juomaa en pakota kuin Venäjän
tsaari Aleksanteri jok, myöhtyi vähän
sen juotava oli senkin enemmän. - filade
Obama on siis vaa'alla punnittu ja köykäiseksi havaittu.
Mm estää pakkomielisesti juutalaisten rakentaa asuntoja Kuninkaan kaupunkiin Jerusalemiin, lisäksi puolustanut kansansa Sodoman häpeämättömiä syntejä.- offi10001
Danieli oli liittoutunut Kyyroksen kanssa ja näin Baabeli vallattiin kun oli juotettu humalaan koko saakelin sakki Beletssassarin pidoissa ja tuolla se kirjoitus loitsittiin valkokankaalle ilman kirjoituksen kirjoittajan näkyä !
Donskiin ja Luhanskiin , pitäs tuota, tuota perustaa rauhanmaja niinku alkuperäisellä jebussieen kielellä Jerusalem oli ja nyt se on monen harhauskomuksen pyhä kaupunki.
Ja Sodoma ja Gomorra ovat luonnonkatasrofissa tuhoutuneet ja lopuksi maa imaisi ne Kuolleeseen mereen. - Voi meitä!
offi10001 kirjoitti:
Danieli oli liittoutunut Kyyroksen kanssa ja näin Baabeli vallattiin kun oli juotettu humalaan koko saakelin sakki Beletssassarin pidoissa ja tuolla se kirjoitus loitsittiin valkokankaalle ilman kirjoituksen kirjoittajan näkyä !
Donskiin ja Luhanskiin , pitäs tuota, tuota perustaa rauhanmaja niinku alkuperäisellä jebussieen kielellä Jerusalem oli ja nyt se on monen harhauskomuksen pyhä kaupunki.
Ja Sodoma ja Gomorra ovat luonnonkatasrofissa tuhoutuneet ja lopuksi maa imaisi ne Kuolleeseen mereen.Jouko. Olet opettaja. Kuinka monta esseetä tai viestiä tästä ketjusta hyväsyt?
Maurice Sklarin profeetallinen sanoma 9.11.2014
Pyhä Henki puhui minulle:
Amerikka tulee kohtaamaan ennen näkemättömiä mullistuksia, jotka tulevat herättämään nukkuvan jättiläisen, pyhän seurakuntani. Hengellinen herätys ja totinen parannuksenteko tulevat sen seurauksena Amerikkaan.
Minä syöksen vallasta Valkoisen talon pikku miehen. Hän jättää virkansa epäsuosiossa eikä nouse enää koskaan, koska hän on koskenut minun silmäterääni, kansaani Israeliin, pyhään maahani, ja on avoimesti uhmannut pyhää Sanaani, lakejani, asetuksiani ja minun teitäni.
Hän on valehdellut, pettänyt, varastanut, huijannut, kiristänyt ja murhannut suojatakseen itseään ja pahoja teitään. Hän on uppiniskainen edessäni. Hän on ravistanut nyrkkiään minulle ja sylkenyt minun kasvoihini, mutta hän tulee lankeamaan nöyryytettynä kasvoilleen minun edessäni kaiken hänen päällään olevan häpeän takia.
Hän saa totisesti niittää sitä mitä hän on kylvänyt. Minä paljastan hänen ympärillään olevan korruption, mistä hän tulee olemaan hämmentynyt koko maailman edessä.
Minä olen tuominnut hänet eikä hän tule enää koskaan nostamaan nyrkkiään minua vastaan sen jälkeen kun minun tuomioni ovat kohdanneet häntä.
Tämmönen tapaus on siis tämä Mr. Sklar.
http://www.mauricesklar.com/Teachings/teachings.html- KTS (Ei kirj.)
Olihan tähänkin saatu taas ympättyä sitä turhislössin iänikuista israelfanitusta ja kaiken moraalin hylkäävää huutosakkimölinää.
Politiikkaa kristinuskon kustannuksella jälleen kerran!
Ja ketä vastaan se Obama on nyrkkiä puinut?
Isistä vastaan enimmäkseen. - Näin minä kts
Miksi te kristityt ette usko muslimin uhkailuja?
Sentään jo 10 v.olen solvannut kritittyjä ja uskovia S24 kaikilla keskustelupalstoilla.
KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:370 SULJE
No sitten loppuu myös israelfanitus tasan tähän paikkaan.
ja jos ei, niin täältä pesee edelleen!
Jihad1.9.2014 21:400 SULJE
Se on Raamatullinen. Ei ole muslimin päätettävissä.
KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!
KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu! - Lightway
Usan presidentinvaaleissa muutama pankki rahoittaa runsaskätisesti aina kahta loppusuoralle päässyttä ehdokasta. Pankeille on aivan sama kumpi heidän tukemistaan ehdokkaista tulee valituksi. Obama on ns. puun ja kuoren välissä ja hänen kätensä on sidotut varsinkin nyt kun republikaaneilla on enemmistö siellä jossa päätöksiä esitetään ja päätetään. Vaikka puolueilla näyttäisi eroja olevankin asioissa joita pitävät tärkeinä, ohjaa suuri raha toimintaa sieltä kulisseista. WTC iskukin näyttäisi olevan Mossadin ja Israelin suunnittelema. Itse en usko että valkoisen talon pikkumiehellä tarkoitettaisiin Obamaa. Obama pyrkii hyvään mutta kun yhdelle kumarrat, niin toiselle pyllistät. Ei ole helppo olla Usan presidentti.
- niinon1
Tuo on niin totta..
- Anonyymi
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010607330.html
Biden toivoo Iranin perääntyvän kostosuunnitelmistaan – tutkimusjohtaja ei usko niin tapahtuvan
Tutkimusjohtajan mukaan Iranin on säilytettävä kasvonsa.
Joe Biden toivoo Iranin perääntyvän kostosuunnitelmistaan
6:02
Yhdysvaltojen presidentti Joe Biden esitti toiveen, että Iran perääntyisi kostosuunnitelmistaan. Jännitteet Lähi-idässä ovat kasvaneet sen jälkeen, kun äärijärjestö Hamasin johtaja Ismail Haniyya murhattiin Teheranissa tällä viikolla.
Hamas-johtajan murha tapahtui heti seuraavana päivänä siitä, kun Israelin tekemä isku Beirutiin tappoi libanonilaisen äärijärjestö Hizbollahin sotilaskomentajan.
Hamas ja Iran ovat syyttäneet Israelia Hamas-johtajan murhasta, mutta Israel ei ole kommentoinut tapahtunutta lainkaan. Iran ja sen kumppanit ovat uhkailleet Israelia kostotoimilla.
Hizbollah kertoi sunnuntaiyönä laukaisseensa kymmeniä raketteja kohti Israelin pohjoisosia, tarkemmin Beit Hillin siirtokuntaan. Israelin ohjustorjuntajärjestelmä torjui useita raketteja.
Kun toimittajat kysyivät Bidenilta lauantaina, voisiko Iran vielä perääntyä, presidentti ei vaikuttanut kovin toiveikkaalta.
– Toivon niin. En tiedä, hän vastasi Reutersin mukaan.
Yhdysvallat on lisäämässä valmiuttaan Lähi-idässä Iranin uhan seurauksena. Pentagon kertoi perjantaina maan lähettävän alueelle lisää hävittäjiä ja merivoimien sota-aluksia.
Hamas kertoi lauantaina aloittaneensa etsimään uutta poliittista johtajaa.
Yhdysvallat ja sen kansainväliset kumppanit, kuten Ranska, Britannia, Italia ja Egypti ovat jatkaneet pyrkimyksiä löytää ratkaisu diplomatian keinoin, ettei Lähi-idän konflikti eskaloituisi.
Tutkimusjohtaja Colin Clarke Soufan Groupista arvioi Al-Jazeeralle, ettei Iranilla ole mitään muuta mahdollisuutta kuin vastata Hamas-johtajan murhaan.
– Iranilaisten täytyy säilyttää kasvonsa. Se tosiasia, että salamurha toteutettiin Iranin maaperällä Teheranissa, tapahtuman aikaan, joka piti olla iranilaisille iloinen – heidän uuden presidenttinsä virkaanastujaisissa – tarkoittaa, että israelilaiset ovat pakottaneet iranilaiset vastaamaan, Clarke sanoo.
Clarken mukaan se voi olla juuri se, mitä Israel on toivonutkin.
Clarke lisäsi, että Iran voi tehdä suoran iskun tai käyttää siihen yhtä tai jopa kaikkia kumppaneitaan Lähi-idässä, kuten Libanonin Hizbollahia, Jemenin hutheja tai Irakin Hashd al-Shaabin joukkoja.
– Mielestäni olemme jo alueellisessa sodassa. Nyt odotamme, kuinka paljon pidemmälle aiomme viedä tätä sotaa, hän jatkoi.
Soufan Group on kansainvälinen tiedusteluun ja turvallisuuteen keskittynyt konsultointifirma. - Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20103045
Biden ärähti Netanjahulle: ”Lopeta kusettaminen” – myös Israelin turvallisuuspomojen ja pääministerin välit kiristyivät
Israelin ja Hamasin väliseen panttivanki- ja tulitaukosopimukseen liittyvät asiat hiertävät Bidenin ja Netanjahun välejä.
15:16
Israelin pääministeri Benjamin Netanjahu on kiittämätön Yhdysvalloille ja suhtautuu välinpitämättömästi apuun, jota Yhdysvallat on tarjonnut Israelille Gazan sodan aikana.
Tilanne on johtanut Yhdysvaltojen ja Israelin välien kiristymiseen kulisseissa, kertovat Haaretz ja The Times of Israel.
Yhdysvaltain presidentti Joe Bidenin ja Netanjahun kaksi tuoreinta keskustelua ovat olleet vaikeita, luonnehtii Haaretz.
Nimettömänä esiintynyt Bidenin hallinnon korkea-arvoinen edustaja kertoi Haaretzille, että Biden on ymmärtänyt, että Netanjahu on valehdellut hänelle israelilaispanttivangeista.
Lähteen mukaan Biden oli sanonut tällä viikolla puhelinneuvottelussa Netanjahulle, että ”lopeta kusettaminen”.
– Netanjahu yrittää pitkittää sotaa sen sijaan, että keskittyisi panttivankisopimuksen aikaansaamiseen. Se tekee meille vaikeammaksi tukea Israelia pitkällä aikavälillä, amerikkalaisviranomainen sanoi Haaretzille.
Kuuntele Maailmanpolitiikan arkipäivää -ohjelman tuore jakso, joka käsittelee Israelin tilannetta.
Netanjahu ei kommentoi väitteitä
Netanjahu vastasi hänen ja Bidenin kireitä keskusteluja koskeneisiin uutisiin lauantai-iltana.
Netanjahun tiedotteessa sanottiin, että pääministeri ei kommentoi yksityisiä keskustelujaan Yhdysvaltain presidentin kanssa.
– Pääministeri ei sekaannu Yhdysvaltojen politiikkaan ja työskentelee kenen tahansa kanssa, joka valitaan presidentiksi. Samalla tavalla hän odottaa, että amerikkalaiset eivät puutu Israelin politiikkaan, tiedotteessa sanottiin medioiden mukaan.
Israelilaisviranomainen kertoi britannialaiselle Telegraph-lehdelle, että Netanjahu on rohkaistunut iskemään Irania vastaan sen jälkeen, kun Biden ilmoitti jättäytyvänsä presidenttikisasta heinäkuun loppupuolella.
Kitkaa turvallisuusjohtajien kanssa
Netanjahu on ajautunut törmäyskurssille myös turvallisuusjohtajiensa kanssa.
Israelin neuvotteluryhmän jäsen kertoi Haaretzille perjantaina, että Israelin turvallisuusjohtajat uskovat, ettei Netanjahua kiinnosta panttivanki- ja tulitaukosopimus terroristijärjestö Hamasin kanssa.
Mediatietojen mukaan Netanjahu syytti turvallisuusjohtajia ”pehmeydestä”, kun tiedustelupalvelu Mossadin johtaja David Barnea oli sanonut, että Israelin pitäisi hyväksyä pöydällä oleva sopimus.
Israelilaisviranomaisen mukaan pääministerin ja turvallisuusjohtajien välille on syntynyt railo linjaeron takia.
Israelin hallitus julkaisi sunnuntaina tiedotteen, jossa Netanjahu syytti Hamasia siitä, ettei sopimusta panttivankien vapauttamiseksi ole saatu aikaiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675630Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344244Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961846- 631425
- 2611127
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126969Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39695