RENE vai RONNIE?

tyttö

Kumman haluat/luulet jatkavan???????? Miksi???

11

1176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RENE JATKOON,KOSKA SILLÄ ON PAREMPI KONTAKTI YLEISÖÖN JA SE ON PAREMPI LAULAMAAN!!!!!! KAIKKI ÄÄNESTÄMÄÄN RENEEEEEE

• Minä

EVVK

• outi*

Ronnie pitää pudottaa pois. Miksi: Semmonen jäykkä poika joka ei osaa edes esiintyä.
      Rene jatkoon!

• niina

Ronnie lähtee v****un! Sillä on jotenki ihan ihme kroppa, sen tanssimista ei oo kiva kattoo.
      En tiiä mistä johtuu mutta mulla tulee siitä aina mieleen että se ois jalkapalloilija, sen kroppa sopis siihen hommaan.
      Sit se aina nykii puhuessaan alahuuleensa ÄRSYTTÄVÄSTI!!

• Ronnie on ihana

Rene on faneilleen todella töykee!Oisko kivaa,jos menisit pyytää siltä nimmarii jas e sanois et painu helvettii?!MUST EI AINAKAA.

• nähdään

nyt nähdään ketkä äänestävät. Ekaluokkaiset jos ääenestää, niin Rene on finaalissa. Jos näin käy, niin olen yli-ikäinen katsomaan tätä ohjelmaa.

• Merkinkantaja

Ei niistä voi hyvällä omallatunnolla valita!!!
      Mut jos olis pakko niin se olis Rene joka menee jatkoon!!! Miks ei vaan voi olla neljää molemmissa?

• smileygal

Ronnie on paras!

• minää

no ronnie ehdottomasti mut kummatki on ihanii ja hyvii.... p.s otteko muute huomannu et renel ja mial on jotai säpinää ;)

• Jonna

Minusta Rene saisi jatkaa...Hän on enemmänkin popstarssiin sopiva heppu!
      Mutta Ronnie on vähän rok tyylisempi eikä se saa yleisöö villiintymään...Mutta on Renessäkin huonoi puolii...Sen ääntä ei kuulunu kunnolla siin eilises ohjelmas!Mutta RENE RENE RENE Jatkoon!

• Rene FANI

Kuulkaas nyt!! Rene ei sano mitää et painu helvettiin, jos menee pyytää nimmarii!! Mun kaveri oli pyytäny Reneltä nimmarii ja Rene oli hymyilly ja sanonu et totta kai!! Tuskin kukaa sanois tollee, et painu helvettiin!! Taisit keksii koko jutun iha itse!! Sitä paitsi Renee äänestää muutki ko jokku alaikäset!! Koska Rene on kieltämättä paras!! mun äiti tykkää kans Renestä koska se on niistä kaikista paras!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      108
      2619
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2052
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      207
      1583
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1575
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe