RENE vai RONNIE?

tyttö

Kumman haluat/luulet jatkavan???????? Miksi???

11

1198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RENE JATKOON,KOSKA SILLÄ ON PAREMPI KONTAKTI YLEISÖÖN JA SE ON PAREMPI LAULAMAAN!!!!!! KAIKKI ÄÄNESTÄMÄÄN RENEEEEEE

• Minä

EVVK

• outi*

Ronnie pitää pudottaa pois. Miksi: Semmonen jäykkä poika joka ei osaa edes esiintyä.
      Rene jatkoon!

• niina

Ronnie lähtee v****un! Sillä on jotenki ihan ihme kroppa, sen tanssimista ei oo kiva kattoo.
      En tiiä mistä johtuu mutta mulla tulee siitä aina mieleen että se ois jalkapalloilija, sen kroppa sopis siihen hommaan.
      Sit se aina nykii puhuessaan alahuuleensa ÄRSYTTÄVÄSTI!!

• Ronnie on ihana

Rene on faneilleen todella töykee!Oisko kivaa,jos menisit pyytää siltä nimmarii jas e sanois et painu helvettii?!MUST EI AINAKAA.

• nähdään

nyt nähdään ketkä äänestävät. Ekaluokkaiset jos ääenestää, niin Rene on finaalissa. Jos näin käy, niin olen yli-ikäinen katsomaan tätä ohjelmaa.

• Merkinkantaja

Ei niistä voi hyvällä omallatunnolla valita!!!
      Mut jos olis pakko niin se olis Rene joka menee jatkoon!!! Miks ei vaan voi olla neljää molemmissa?

• smileygal

Ronnie on paras!

• minää

no ronnie ehdottomasti mut kummatki on ihanii ja hyvii.... p.s otteko muute huomannu et renel ja mial on jotai säpinää ;)

• Jonna

Minusta Rene saisi jatkaa...Hän on enemmänkin popstarssiin sopiva heppu!
      Mutta Ronnie on vähän rok tyylisempi eikä se saa yleisöö villiintymään...Mutta on Renessäkin huonoi puolii...Sen ääntä ei kuulunu kunnolla siin eilises ohjelmas!Mutta RENE RENE RENE Jatkoon!

• Rene FANI

Kuulkaas nyt!! Rene ei sano mitää et painu helvettiin, jos menee pyytää nimmarii!! Mun kaveri oli pyytäny Reneltä nimmarii ja Rene oli hymyilly ja sanonu et totta kai!! Tuskin kukaa sanois tollee, et painu helvettiin!! Taisit keksii koko jutun iha itse!! Sitä paitsi Renee äänestää muutki ko jokku alaikäset!! Koska Rene on kieltämättä paras!! mun äiti tykkää kans Renestä koska se on niistä kaikista paras!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      91
      5248
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4086
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2209
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe