RENE vai RONNIE?

tyttö

Kumman haluat/luulet jatkavan???????? Miksi???

11

1193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RENE JATKOON,KOSKA SILLÄ ON PAREMPI KONTAKTI YLEISÖÖN JA SE ON PAREMPI LAULAMAAN!!!!!! KAIKKI ÄÄNESTÄMÄÄN RENEEEEEE

• Minä

EVVK

• outi*

Ronnie pitää pudottaa pois. Miksi: Semmonen jäykkä poika joka ei osaa edes esiintyä.
      Rene jatkoon!

• niina

Ronnie lähtee v****un! Sillä on jotenki ihan ihme kroppa, sen tanssimista ei oo kiva kattoo.
      En tiiä mistä johtuu mutta mulla tulee siitä aina mieleen että se ois jalkapalloilija, sen kroppa sopis siihen hommaan.
      Sit se aina nykii puhuessaan alahuuleensa ÄRSYTTÄVÄSTI!!

• Ronnie on ihana

Rene on faneilleen todella töykee!Oisko kivaa,jos menisit pyytää siltä nimmarii jas e sanois et painu helvettii?!MUST EI AINAKAA.

• nähdään

nyt nähdään ketkä äänestävät. Ekaluokkaiset jos ääenestää, niin Rene on finaalissa. Jos näin käy, niin olen yli-ikäinen katsomaan tätä ohjelmaa.

• Merkinkantaja

Ei niistä voi hyvällä omallatunnolla valita!!!
      Mut jos olis pakko niin se olis Rene joka menee jatkoon!!! Miks ei vaan voi olla neljää molemmissa?

• smileygal

Ronnie on paras!

• minää

no ronnie ehdottomasti mut kummatki on ihanii ja hyvii.... p.s otteko muute huomannu et renel ja mial on jotai säpinää ;)

• Jonna

Minusta Rene saisi jatkaa...Hän on enemmänkin popstarssiin sopiva heppu!
      Mutta Ronnie on vähän rok tyylisempi eikä se saa yleisöö villiintymään...Mutta on Renessäkin huonoi puolii...Sen ääntä ei kuulunu kunnolla siin eilises ohjelmas!Mutta RENE RENE RENE Jatkoon!

• Rene FANI

Kuulkaas nyt!! Rene ei sano mitää et painu helvettiin, jos menee pyytää nimmarii!! Mun kaveri oli pyytäny Reneltä nimmarii ja Rene oli hymyilly ja sanonu et totta kai!! Tuskin kukaa sanois tollee, et painu helvettiin!! Taisit keksii koko jutun iha itse!! Sitä paitsi Renee äänestää muutki ko jokku alaikäset!! Koska Rene on kieltämättä paras!! mun äiti tykkää kans Renestä koska se on niistä kaikista paras!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6267
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5649
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4645
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      58
      3926
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3825
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      69
      3031
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59